دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

تولید چادر برزنتی بزرگ| مناسب ترین کارخانه برای خرید عمده چادر برزنتی بزرگ

kharid-omde-chador-berezenti-bozorg
دنیای چادر معروف ترین کارخانه تولید چادر برزنتی بزرگ در کرج است، این کارخانه با داشتن ماشین آلات پیشرفته و به روز مدل های جدید برزنت را با مقاومت بالا تولید می کند. این نوع چادرها، که بیشتر برای ساخت روکش ها کاربرد دارند، می توانند حداقل ۲۵ سال عمر مفید داشته باشند. آنها در طیف گسترده ای از رنگ ها در دسترس شما هستند. از آنجا که این نوع چادرها، قابلیت چاپ را نیز پشتیبانی می کنند، می توان از آنها به عنوان تبلیغات برندتان نیز استفاده کنید.

هدف از خرید چادر برزنتی بزرگ چیست؟

چادر برزنتی بزرگ مقاوم در برابر حرارت، باد، باران،سرما و گرما است. شما می توانید برای پوشش مناطقی مانند پارکینگ ها، سایبان پیاده روها، استادیوم ها، بار کامیون و نیز برای پوشش فضاهای باز برای رویداد های مهم از آنها استفاده کنید.
هدف از خرید و چادر برزنتی بزرگ، ایجاد یک مکان و فضای مناسب برای محافظت از باد، باران، برف و مهمتر از همه اشعه های مضر UV ساطع شده توسط خورشید است. معمولا بسیاری از صنایع در کشور مانند، صنعت حمل و نقل، صنعت ساخت و ساز، صنعت شیلات، دامداری و کشاورزی برای پوشش محصولات خود از این نوع چادر استفاده می کنند.
برای ساخت سایبان های آفتابگیر یا همان سایبان، نیز از چادر برزنتی بزرگ، استفاده می کنند. این نوع از چادرها قادر هستند سایه مناسبی در روزهای گرم و آفتابی سال ایجاد کنند. همچنین از ورود آب باران نیز جلوگیری می کند و یک فضای مناسب برای استراحت ایجاد می کند.
قیمت چادر برزنتی بزرگ در بازار به دلایل مختلفی، نسبت به سایر محصولات مشابه کمی گران تر است. چادرهای برزنتی، پارچه ای قوی، انعطاف پذیر، ضد آب و ضد حرارت است که اغلب از مواد پلی استر روکش شده با پلی اورتان یا از پلاستیک هایی مانند پلی اتیلن، به صورت، سه لا شش لا، سه لا دو لا، سه لا سه لا، یک لا پنج لا و … تولید شده و روانه بازارهای فروش می گردد.
چادرهای برزنتی بزرگ در رنگ، طرح و شکل های مختلفی تولید می شود، و با توجه به ویژگی های خوبی که دارد می توان از آن به عنوان پوشش استخر، روکش کالا و … استفاده نمود. 

مناسب ترین و ارزان ترین مرکز خرید چادر برزنتی بزرگ کجاست؟

کارخانه دنیای چادر را می توان مناسب ترین و ارزانترین مرکز خرید چادر برزنتی بزرگ در کشور دانست. این کارخانه با ارائه عمده محصولات برزنتی توانسته قیمت این محصول را به حداقل برساند تا مشتریان بتوانند با حداقل هزینه خرید خود را انجام دهند.

محصولات تولید شده در کارخانه دنیای چادر از تنوع مختلفی برخوردار بوده و قیمت ارزانی دارند و شما می توانید برای هر نوع فعالیتی چادر برزنت تهیه کنید، به عنوان مثال، چادر برزنت تریلی، چادر برزنت لیفتراک، چادر برزنت خودرو، چادر برزنت محصولات صنعتی و ...

خریداران چادر برزنتی بزرگ می توانند از هر کجای کشور خرید خود را به صورت اینترنتی از فروشگاه دنیای چادر انجام دهند. بدون این که نیازی به مراجعه حضوری باشد. 

لیست قیمت برزنت شمعی | مرکز خرید عمده پارچه های بر...
چادر برزنتی بزرگ| چادر برزنتی بزرگ چه ویژگی هایی د...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat