دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

لیست قیمت برزنت| لیست قیمت برزنت در کرج

list-gheyat-berezent-dar-karaj.jp_20210503-101448_1 لیست قیمت برزنت
خریداران می توانند برای دریافت لیست قیمت برزنت با مسئول فروش دنیای چادر تماس بگیرند، تا لیست به روز را دریافت کنند. شرکت دنیای چادر، یکی از سودبخش‌ترین، بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین فروشندگان انواع مختلف برزنت در کرج است، که در کمتر از ۲۰ سال به این جایگاه رسیده است. دنیای چادر کار خود را با تولید و فروش انواع مختلف برزنت و محصولات کمپینگ مانند روکش کامیون، روکش خودرو، روکش محصولات صنعتی و انواع چادر مسافرتی و نیز عرضه محصولات ضد آب آغاز نمود و بعد از گذشت سالها می بینیم که این شرکت در حال حاضر در اوج کاری خود قرار دارد.

خرید انواع مختلف و ارزان قیمت برزنت

اگر تمایل به خرید چادر و یا برزنت با کیفیت و ارزان قیمت دارید، پیشنهاد می کنیم به فروشگاه دنیای چادر سر بزنید. برزنت های ارائه شده توسط دنیای چادر، همواره از کیفیت بسیار بالا و نیز قیمت مقرون به صرفه ای برای مصرف کنندگان برخوردار بوده است، به طوری که می توانید انواع مختلفی از برزنت های نسوز، ضد آب و مقاوم را از این شرکت تهیه کنید و از ضمانت نامه معتبر آنها نیز بهره مند شوید.
شرکت دنیای چادر از نظر استانداردهای جهانی در زمینه فروش محصولات برزنتی و سایر محصولات تولیدی خود، حرف اول را در این صنعت می‌زند. ولی با چالش‌های متعدد نیز روبرو است، برای مثال مشکلات مربوط به آشفتگی و آشفتگی بازار فروش باعث شده تا مشتریان این شرکت دچار سردرگمی شوند.
اما با این حال بهترین مکان برای خرید ارزان قیمت برزنت و خرید تجهیزات کمپینگ در کشور به خصوص در کرج، شرکت دنیای چادر است. کارشناسان دنیای چادر با ارائه انواع مختلف خدمات برای مشتریان توانسته اند در سال های اخیر علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب کنند.
همانطوری که می دانید برزنت وسیله ای ضد آب است که برای محافظت از ما و لوازم با ارزش ما در مواقع اضطراری، مورد استفاده قرار می گیرد. داشتن این نوع چادر در محیط بیرون و محیط های کاری می تواند کمک بسیار زیادی در مهار آب، رطوبت، گرد و غبار، باد و باران داشته باشد. این نوع محصول برای استفاده در صنعت حمل و نقل و ساخت و ساز مناسب است، دلیل آن مقاومت آن بالا بوده و نیز قیمت برزنت نسبت به سایر محصولات ارزان است.

استعلام قیمت برزنت قبل از خرید

برای استعلام قیمت برزنت در هر زمانی می توانید با مسئول فروش شرکت دنیای چادر تماس بگیرید تا راهنمایی لازم را دریافت کنید. دنیای چادر با ارائه لیست قیمت برزنت سعی در متعادل کردن قیمت این محصول در بازار آشفته این روزها دارد.

شما برای خرید ارزان قیمت برزنت می توانید به فروشگاه اینترنتی دنیای چادر مراجعه کنید تا این محصول با کیفیت و ضد آب را با حداقل هزینه خریداری نمایید. شما می توانید انواع محصولات برزنتی، از جمله، روکش خودرو، روکش کامیون، سایبان برزنتی، روکش استخر آب، چادرهای مسافرتی برزنتی را با کیفیت بسیار بالا از فروشگاه دنیای چادر خریداری کنید و از استفاده کردن این محصولات در طول شب و روز لذت ببرید. 

لیست قیمت برزنت| لیست قیمت برزنت شمعی درجه یک
پارچه های برزنتی ضد آب | مرکز فروش بهترین برزنت در...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat