دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنتی | معرفی انواع پارچه برزنتی

moarefi-parche-berezenti

پارچه برزنتی تنوع زیادی دارد به عنوان مثال، برزنت پلی استر، برزنت پی وی سی، برزنت پلی اتیلن، برزنت بوم و مش که هر یک از آنها میت ها و کاربرد های خاص خود را دارند. این پارچه های فوق العاده مقاوم، مخصوصاً برای ایجاد پوشش در شرایط شدید آب و هوایی نامناسب طراحی شده اند. آنها از اشعه ماورا بنفش و همچنین اسید، قارچ و کپک محافظت می کنند. در برابر پاره شدن و خراش نیز مقاوم هستند، این محصولات از مواد درجه یک و ضد آب تولید می شوند.


معرفی انواع پارچه برزنتی با کیفیت و ارزان قیمت

پارچه برزنتی را می توان در هر شکل، رنگ، جنس و اندازه ای خریداری نمود. دلیل آن تنوع گسترده این نوع محصولات است. اکثر پارچه های برزنتی معمولا برای فضای باز طراحی شده اند، به ویژه در مکان های گرمسیری که در طی چند سال گذشته، رطوبت و باکتری ها به پارچه های سنتی آسیب زیادی وارد کرده اند. تولید بی نظیر پارچه های برزنتی آنها را برای استفاده در سخت ترین و شدیدترین شرایط آب و هوایی در مدت زمان طولانی مناسب می کند. صنایعی مانند ساخت و ساز، کشاورزی و حمل و نقل، همگی برای تأمین نیازهای خود برای پوشش در فضای باز به پارچه های برزنتی نیاز دارند.
در یک محیط مسکونی، صاحبان خانه می توانند در هزینه های تعویض و تعمیر پارچه های برزنتی معمولی صرفه جویی کنند زیرا پارچه های برزنتی فوق سنگین نسبت به پارچه های برزنت سنتی سه برابر قدرتمند تر، انعطاف پذیرتر و تطبیق پذیرتر هستند. از این نوع برزنت ها می توان به عنوان روکش پاسیو، روکش قایق، روکش زمین کمپینگ، روتختی کامیون و جایگزین سایبان حیاط خانه استفاده کرد.
دوست دارید با پارچه برزنتی چه کاری انجام دهید؟ آیا می خواهید از یک ماشین یا موتورسیکلت کلاسیک محافظت کنید؟ یا در کارهای رنگ آمیزی از آن استفاده کنید؟ آیا نیاز به محافظت از یک محل کار دارید؟ پارچه های برزنتی فوق العاده با کیفیت ما آماده کار هستند. ما تنوع گسترده از محصولات برزنتی را در اختیار داریم. از آنجا که انبار ما بسیار بزرگ و دارای تجهیزات مناسبی است، شما قطعاً می توانید اندازه و رنگ مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کنید.
ما بیشترین میزان عرضه پارچه برزنتی را در رنگها و اندازه های مختلف در کرج و تهران داریم. افرادی که به پارچه های برزنتی ضد آب واقعی نیاز دارند، می توانند با مراجعه به فروشگاه دنیای چادر این محصول را با قیمت ارزان و با کیفیت بسیار مناسب خریداری کنند.

بهترین نوع پارچه برزنتی برای صنعت حمل و نقل

مشاغل مهم مانند صنایع حمل و نقل به پارچه برزنتی مقاوم و کاملا ضد آب احتیاج دارند. انواع زیادی از برزنت های صنعتی وجود دارد بنابراین مهم است که بدانید چه نوع برزنتی مورد نیاز فعالیت شما است. اگر به دنبال برزنت خاصی هستید که بتواند در معرض آفتاب قرار بگیرد، مطمئن شوید که الیاف آن در برابر اشعه UV خورشید مقاوم باشند. اطمینان حاصل کنید که قبل از خرید به تمام موارد گفته شده دقت کنید.
خرید پارچه برزنتی| خرید از کارخانه تولید پارچه برز...
چادر برزنتی خاور | خرید و فروش چادر برزنتی با قیمت...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat