دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

برزنت کانتینری | قیمت روز انواع پارچه برزنت کانتینری در بازار

gheymat-rooz-parche-berezent-cantineri

پارچه برزنت کانتینری تقویت شده کاملاً ضد آب هستند. آنها همچنین می توانند در برابر شرایط باد و گرما مقاومت کنند، آنها ایده آل ترین پارچه برای فضای باز هستند. تولید کنندگان این نوع از برزنت ها را در درجه بندی ها و ضخامت های مختلف از وزن سبک تا فوق سنگین تولید می کنند. شما می توانید این محصول را در رنگ های مختلف از، زرد ، نقره ای و غیره انتخاب کنید. قیمت روز انواع پارچه برزنت کانتینری در بازار متغیر است و بستگی به کیفیت و جنس برزنت دارد.

خرید بهترین پارچه برزنت کانتینری

اگر به دنبال بهترین پارچه برزنت کانتینری با قیمت ارزان هستید، می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید. این مجموعه پارچه برزنت کانتینری را در طیف گسترده ای از رنگ ها، اندازه ها و وزن به فروش می رساند. ما پیشرو در ارائه بهترین پارچه برزنت کانتینری در کشور هستیم. شما می توانید محصولات ما را با دیگر فروشگاه ها مقایسه کنید! فروشگاه آنلاین ما کیفیت بالا، قیمت پایین و آنچه که به اعتقاد ما بهترین ارزش کلی در صنعت پارچه برزنت کانتینری است، به شما ارائه می دهد.

اگر محصولات شما در معرض فوق العاده رطوبت ، سایش ، ساییدگی و پارگی باشد ، تیم باتجربه ما به شما کمک می کند تا بهترین نوع پارچه برزنت کانتینریرا انتخاب کنید. ما بهترین گزینه در زمینه پوشش استخر آب ، کامیون ، هواپیما ، شناور ، تجهیزات سنگین ، ماشین آلات صنعتی و پوشش های تار ساختمانی را به شما پیشنهاد می دهیم. اگ به دنبال پارچه برزنت کانتینری با کیفیت هستید؟ امروز با ما تماس بگیرید!
در کشور یک شرکت معتبر و محبوب وجود دارد که طیف گسترده ای از پارچه های برزنت کانتینری را با استاندارد جهانی ارائه می دهد، و آن شرکت دنیای چادر است. این شرکت با سالها تجربه در ساخت انواع محصولات برزنتی، توانسته با کیفیت ترین پارچه برزنت کانتینری را با قیمت ارزان برای خریداران عرضه کند.

مناسب ترین مرکز برای خرید پارچه برزنت کانتینری ارزان قیمت

دنیای چادر یکی از بزرگترین مراکز عرضه کننده پارچه برزنت کانتینری در کشور است، که تنوع زیادی از پارچه های درجه یک صنعتی و تجاری را را در اختیار دارد و آنها را به صورت آنلاین برای خریداران ارائه می دهد. شما می توانید تمامی محصولات این شرکت را به صورت مستقیم و به قیمت کارخانه خریداری کنید. شما می توانید از بین پارچه های متنوعی که در رول های چند ده متری در این مرکز وجود دارد، انتخاب و خریداری کنید. این نوع مواد پارچه ای برای طیف وسیعی از برنامه های صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند مانند، ایجاد سایبان، روکش قایق، روکش کامیون، روکش استخر آب و ...
این پارچه ها همچنین از مقاومت بالایی در برابر آتش ، گرما ، اشعه ماورا بنفش ، کپک و رطوبت برخوردار هستند. شما می توانید با مراجعه حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه دنیای چادر تمامی این محصولات را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه و با ضمانت معتبر از سوی شرکت خریداری کنید.
خرید اینترنتی پارچه سایبان |خرید پارچه برزنت سایبا...
برزنت کانتینری | لیست قیمت روز پارچه برزنت کانتینر...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat