دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنتی از کجا بخرم؟

br11

پارچه برزنتی از کجا بخرم؟ آیا می دانید که مجموعه دنیای چادر، تولید کننده انواع بهترین پارچه های برزنتی ضد آب و درجه یک است که با حدف واسطه ها، بهترین کیفیت و قیمت پارچه های برزنتی را به دست مشتریان خود می رساند؟

پارچه برزنت یکی از انواع پارچه های پرفروش و پرمخاطب موجود در بازار است که بسیار مقاوم و مستحکم می باشد. پارچه برزنت ضد آب است و بسیار انعطاف دارد. تولید کنندگان این نوع از پارچه توجهشان بیشتر سمت کیفیت آن بوده است تا زیبایی آن، به همین جهت کیفیت بسیار بالایی در بین انواع پارچه دارد. 

بسیاری از افراد می پرسند که پارچه برزنتی را از کجا بخرم؟ جواب این سوال بسیار راحت می باشد زیرا این پارچه را می توان از هر فروشگاهی به راحتی خریداری کرد.
پارچه برزنت دو نوع بوده که در بازار به نام های شش لا نخ و یک لا نخ معروف می باشد. پارچه های برزنتی در وزن های گوناگون و با عرض های گوناگون تولید می شود که مشتریان بر اساس نیازی که دارند می توانند از بین آن ها مناسب ترین را انتخاب کنند. عرض این پارچه ها بین 100 تا 200 سانتی متر می باشد. وزن آن ها نیز بین 220 تا 740 گرم خواهد بود. این نوع پارچه جنس خشنی دارد به همین دلیل است که برای انواع کاور ها از آن استفاده می شود.
قیمت برزنت متری را نمی توان به صورت دقیق بیان کرد. زیرا قیمت آن به مولفه های زیادی از جمله جنس پارچه، مواد ضد آب پارچه، کیفیت مواد سازنده پارچه و ... وابسته می باشد. در نتیجه زمانی که قصد خرید پارچه برزنت را داشتید می توانید با نمایندگی های فعال این نوع پارچه تماس گرفته و قیمت دقیق آن را مطلع شوید تا به راحتی و با خیالی آسوده از قیمت آن پارچه را خریداری کنید.




کاربردهای پارچه برزنت

پارچه برزنتی کاربردهای زیادی در زندگی امروزه مردم دارد. از جمله کاربردهای پارچه برزنت در لباس های بارانی، روکش روی ماشین، چادرهای مسافرتی، سایبان ها، ساخت انواع کیف، تولید لباس های ورزشی، روکش های کولرها، روکش بسته بندی ها و غیره می باشد.
شرکت ها برای تبلیغات محصولات خود می توانند از این پارچه استفاده کنند. آن ها می توانند با استفاده از پارچه برزنت ساک ها و کیف هایی تبلیغاتی را تولید کرده و وارد بازار کنند.
این نوع از پارچه به دلیل ویژگی خاصی که دارد در مقابل تغییرات شرایط آب و هوایی آسیبی نمی بیند به همین سبب برای سایبان ها از آن ها استفاده می کنند. علاوه بر آن این پارچه ها ضد آب هستند و عبور نور خورشید را غیر ممکن می کند به همین دلیل نیز در سایبان ها کاربرد دارد.
قیمت برزنت در مقابل مقاومتی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد. این نوع پارچه حتی در دمای 500 درجه نیز مقاومت و استحکام دارد. به همین دلیل در شهرهایی مثل اهواز و خوزستان که گرمای زیادی دارند می توان از پارچه برزنت استفاده کرد.
چادرهای مسافرتی از برزنت تولید می شود زیرا باران و برف به داخل آن نفوذ نمی کنند و نور خورشید نیز نمی تواند از آن عبور کند. در نتیجه پارچه برزنتی بهترین نوع پارچه برای چادر های مسافرتی بوده است. در حالت کلی می توان بیان کرد که هر کجا که افراد کیفیت را بر زیبایی ترجیح دهند از پارچه برزنتی استفاده می شود.

خرید بهترین پارچه برزنت از مجموعه دنیای چادر

گروه تولیدی و بازرگانی دنیای چادر بزرگترین عرضه کننده پارچه های برزنتی بسیار مقاوم و مستحکم در ایران می باشد. این مجموعه با کیفیت ترین، مرغوب ترین و بهترین پارچه برزنتی را با قیمتی کاملا مناسب، به صورت عمده و جزئی به شما عزیزان عرضه می دارد.
شما عزیزان نیز می توانید با انتخاب ما جهت خرید یا مشاوره خرید بر طبق نیازی که دارید پارچه برزنت مورد نظر خود را در رنگبندی های مختلف تهیه نمایید و مورد استفاده قرار دهید.

پس کافیست همین حالا، مجموعه دنیای چادر را برای اولین و آخرین بار برای خرید بهترین پارچه های برزنتی، انتخاب کنید. بی شک شما هم تبدیل به مشتری با ایمان این مجموعه خواهید شد که علاوه بر آنکه خودتان خرید می کنید، مشتری هم می آورید. 

ساخت استخر
روکش برزنتی چه کاربردهایی دارد؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat