دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنت کانتینری | قیمت پارچه برزنت کانتینری

gheymat-parche-berezent-cantineri-3
شرکت دنیای چادر انواع مختلفی از پارچه برزنت کانتینری را با کیفیت بسیار مناسب تولید و به بازار داخلی عرضه می کند. شما در فروشگاه این شرکت به تنوعی گسترده ای از محصولات دسترسی دارید به عنوان مثال، چهار برزنت عمده PVC ، PE ، آکسفورد و بوم. آنها به طور گسترده ای به عنوان غشاهای ساختمانی، مواد تبلیغاتی ، امکانات تفریحی ، برزنت کامیون مواد اضطراری ، مواد کیسه ها ، چادرهای چادر و مهمانی ، نوار نقاله ، لوله های تهویه ، کیسه های ذخیره روغن قلعه های باد شده و غیره استفاده می شود. شما می توانید با قیمت ارزان پارچه برزنت کانتینری را از دنیای چادر خریداری کنید.

آشنایی با خصوصیات پارچه برزنت کانتینری از نوع پی وی سی 

پارچه برزنت کانتینری معمولاً ساده هستند. بیشتر چادرها از بوم و پارچه صد در صد پنبه ای و یا پلی استر، پلی اتیلن و پی وی سی ساخته شده اند. احتمالاً پنبه بهترین نوع پارچه ای است که می تواند در روزهای گرم و گرم احساس خونسردی شما را حفظ کند. اما چادرهایی که از پنبه ساخته شده اند دیگر در مقایسه با چادرهای پارچه ای سبک و مدرن مقاوم نیستند. بیشتر پارچه های مورد نیاز برای روکش، یعنی روکش کامیون، روکش محصولات صنعتی ، کشاورزی و ... ، همه از پارچه PVC یا پلی وینیل کلرید ساخته شده اند. PVC به عنوان محبوب ترین پلاستیک شناخته می شود که توسط بسیاری از افراد در سراسر جهان استفاده می شود.
مواد پارچه برزنت کانتینری پی وی سی دارای سازگاری زیستی هستند آنها، بالاترین درجه زیست سازگاری بین مواد بسیار ضروری هستند. پارچه پی وی سی که در چادرها استفاده می شود ، سازگاری بالایی با زیست سازگاری دارد و این امر می تواند تغییرات سطح مناسب را بیشتر کند.
کم هزینه - این یکی از مزایای بسیار خوبی است که توسط پارچه برزنت کانتینری پی وی سی فراهم می شود. هنگامی که می خواهید به دنبال روکش مناسب برای کامیون بگردید ، این بهترین نوع ماده ای است که می توانید انتخاب کنید. پارچه برزنت کانتینری پی وی سی در مقایسه با سایر مواد مورد استفاده در چادر ارزان نیست. اما مزیت های بسیار خوبی را به همراه دارند.

مزایای استفاده از پارچه برزنت کانتینری پی وی سی 

امروزه انواع مختلفی از مواد وجود دارد که در ساخت پارچه برزنت کانتینری استفاده می شود. اما ، پارچه PVC یکی از انواع متداول مواد است که بیشتر مردم آنها را ترجیح می دهند. پارچه برزنت پی وی سی مزایای مختلفی را به همراه دارد و برخی از آنها به شرح زیر است:

پایداری شیمیایی - این یکی از مزایای بزرگ استفاده از پارچه برزنت کانتینری است که از پارچه PVC ساخته شده است. این نوع مواد دارای خواص پایداری شیمیایی است که به اندازه کافی قادر به مقابله با مایعات مختلف است و هیچ تغییر قابل توجهی در مورد ترکیب و خواص آن ایجاد نمی شود.

وضوح و شفافیت - به دلیل خواص فیزیکی ، پارچه برزنت کانتینری PVC ساخته شده است، به اندازه کافی با شفافیت مناسب فرموله شده و امکان کنترل مداوم جریان سیال را فراهم می کند. در صورت نیاز به برنامه های رنگی ، به راحتی می توان هر رنگی را با آن ایجاد کرد. 

پارچه برزنت کانتینری | مناسب ترین پارچه برزنت کان...
خرید اینترنتی برزنت کانتینری | بزرگترین مرکز برزنت...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat