دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

برزنت کانتینری | خرید پارچه برزنت کانتینری

kharid-parche-berezent-cantineri-1
بارها از ما سواال می شود که چگونه قادر به ارائه چنین قیمت های عالی برای مشتریان خود هستیم. بخشی از آن به این دلیل است که ما مواد خود را به صورت حجیم خریداری می کنیم و کارخانه مخصوصی برای تولید پارچه برزنت کانتینری و سایر محصولات در اختیار داریم، بنابراین تولید پارچه برزنت کانتینری هزینه کمتری برای ما دارد. دلیل دیگر این است که ما با استفاده از روش های تولید ساده هزینه های سربار خود را پایین می آوریم تا بتوانیم همچنان یک برزنت کانتینری با کیفیت عالی تولید کنیم و آن را با قیمت ارزان به شما تحویل دهیم.

بهترین تولید کننده پارچه برزنت کانتینری
دنیای چادر مناسب ترین و بهترین تولید کننده پارچه برزنت کانتینری در کشور است، شما می توانید تمامی محصولات برزنتی این مجموعه را با قیمت ارزان و با کیفیت بسیار خوب خریداری کنید. اکثر شرکت هایی که پارچه برزنت کانتینری و تجهیزات ایمن سازی بار می فروشند، شما را مجبور می کنند سفارش خود را تحویل بگیرند و در توانایی شما برای کسب درآمد تداخل کنند. علاوه بر این ، شما باید هزینه بیشتری را صرف کنید تا بتوانید محصولات خود را خریداری کنید. هنگامی که شما این محصول را از ما سفارش می دهید، ما محصولات خود را مستقیماً به شما تحویل می دهیم و این کار را برای شما و تجارتتان راحت تر است. از آنجا که ما بیشتر محصولات خود را در انبار داریم، می توانیم بیشتر سفارشات را تا روز کاری بعدی ارسال کنیم.
پارچه برزنت کانتینری پلی اتیلن عرضه شده در فروشگاه دنیای چادر برای صنعت حمل و نقل بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. این هزینه برای شرکت های حمل و نقل کامیون ارزان قیمت است زیرا قیمت برزنت های وینیل بسیار زیاد است. برزنت های پلی اتیلن کامیون ما دارای بافت با چگالی بالا و گرومت های سنگین و حلقه های "D" هستند.آنها در برابر عناصر محیطی مانند باد باران ، برف، رطوبت، حرارت مقاوم هستند و به بهترین شکل ممکن از بار کامیون شما محافظت می کنند.
پارچه برزنت کانتینری برای انواع مختلفی از کامیون ها طراحی و ساخته شده اند. پارچه برزنت کانتینری با نیازهای خاصی ساخته می شوند که برای کاربردهای مناسب مورد نیاز هستند. دوخت ، ضخامت و قرارگیری حلقه هی طناب در آنها بسیار مهم است و هنگام خرید باید به این موضوع توجه کنید. اگر به دنبال مناسب ترین و با کیفیت ترین پارچه برزنت کانتینری در بازار فروش هستید پیشنهاد می کنیم به مجموعه دنیای چادر مراجعه کنید.

فروش پارچه برزنت کانتینری ارزان قیمت

رانندگی با کامیون می تواند یک کار دشوار و خطرناک باشد، و رانندگان کامیون اغلب مجبور به توقف شبانه در ایستگاه های کامیون هستند. از رانندگان کامیون انتظار می رود که از محموله های خود مراقبت کنند. برای ایمن نگه داشتن بار کامیون خود در برابر عناصر بیرونی مانند باد، باران، از برزنت کامیون بهتر است از برزنت کانتینری مناسب و با کیفیت استفاده کنید.

برای خرید برزنت کانتینری ارزان قیمت می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید. 

پارچه برزنت کانتینری | خرید پارچه برزنت کانتینری
انواع برزنت کانتینری | مرکز عرضه مستقیم برزنت کانت...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat