دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش برزنت

forosh-berezent
فروش برزنت، در فروشگاه دنیای چادر، برزنت های ما در اندازه های متفاوت و در مدل های گسترده به بازار عرضه می شوند. کیفیت محصولات ارائه شده در فروشگاه ما باعث شده ما از فروشگاه های دیگر متفاوت باشیم. ما هر یک از اشکال مختلف پارچه های برزنتی را در تهران و کرج برای مشتریان خود ارائه می دهیم، اعم از برزنت های مقاوم در برابر شعله یا برزنت های مقاوم در برابر گرد و غبار، همه این ها در فروشگاه برزنت ما موجود است، به هر آنچه به محصولات برزنتی نیاز دارید را به راحتی می توانید در فروشگاه دنیای چادر پیدا کنید.

فروش برزنت در ضخامت های مختلف

فروش مجموعه گسترده از برزنت ها، ما را به یک فروشگاه واحد و معتبر در کشور تبدیل کرده است. این به شما بستگی دارد که آیا شما نیاز به خرید برزنت PVC دارید یا فقط نیاز به برزنت خودرو. شما تمام آنچه را که بدنبال آن هستید می توانید در دنیای چادر پیدا کنید.

دنیای چادر بزرگترین مرکز فروش برزنت، در کرج و تهران است که توانسته با بیش از یک قرن محصولات باکیفیت و کاملا ضد آب تولید کند. از نظر قیمت، قیمت های ارائه شده در فروشگاه دنیای چادر بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.
اگر در حال خرید برزنت جدید هستید یا می خواهید در مورد پوشش یک کالا و لوازم با ارزش خود در برابر عناصر محیطی مانند، باد و باران تصمیم بگیرید حتما راهنمای خرید انواع برزنت را مطالعه کنید. اگر قصد خرید برزنت های با کیفیت را دارید، این مقاله باید به عنوان یک راهنمای مفید به شما کمک فراوانی بکند، هم درباره شناخت مدل ها و هم برندهای معروف و موفق در این زمینه.
مهم است که قبل از مراجعه به مراکز فروش برزنت، مدل های مختلف و برند های مهم در این زمینه را برای کمک به انتخاب بهتر بشناسید و آنها را درک کنید. ناگفته نماند که برزنت های سنتی گرمای موجود در داخل فضا را از دست می دهند و استفاده از برزنت های ضد آب و مقاوم با بهره وری انرژی یکی از موثرترین راه ها برای کاهش هزینه های انرژی است البته در کنار آن چنین برنت هایی می توانند از ورود آب باران، رطوبت، گرد و غبار و ... نیز جلوگیری کند.
تمام برزنت های استاندارد ضد آب هستند. به این دلیل که آنها از مواد ضد آب و الیاف مقاوم ساخته شده اند. برزنت به طور کلی عایق رطوبتی و حرارتی ضعیفی دارد. بنابراین عبور از هوای سرد و گرم (و همچنین سر و صدا) به راحتی انجام می شود، اما برای مقابله با این عوامل از مواد به خصوصی استفاده می کنند تا از نظر آب بندی و حرارت کاملا مقاوم باشند.

فروش برزنت خودرو

آیا می دانید که شرکت دنیای چادر بزرگترین و معتبر ترین مرکز فروش برزنت، در کشور است، این مجموعه با داشتن تکنسین های مجرب و متخصص توانسته مدل های ضد آب برزنت را با کیفیت بسیار مناسب و در رنگ بندی های مختلف تولید نماید.

شما با مراجعه حضوری به مراکز فروش برزنت دنیای چادر در شهر کرج و تهران می توانید از تخفیفات ارائه شده در این زمینه نیز بهره مند شوید. البته اگر امکان خرید حضوری را ندارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی دنیای چادر مراجعه کنید. 

خرید برزنت با کیفیت
مناسب ترین قیمت پارچه برزنتی سایبان
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat