دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت برزنت متری

gheymat-berezent-metri-1 قیمت برزنت متری

قبل از پرداختن به قیمت برزنت متری، بهتر است با این ماده آشنا شوید. برزنت همواره به عنوان یکپارچه مقاوم در برابر آب و یک پارچه کم هزینه شناخته می شود. ورق های برزنتی را می توان با موادی مانند پلی اتیلن (HDPE ، LDPE) ، پلی اتیلن ترفتالات (PET)، پلی آمید (نایلون)، بوم و غیره تولید کرد. اما ورق های پارچه پلی وینیل کلرید (PVC) بهترین راه حل برای محافظت از محصولات سنگین ناشی از شرایط محیطی مانند گرد و غبار، ریزش برف، باران، قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید و سایر محصولات هستند. پارچه های پی وی سی ضد آب ، مقاوم در برابر آتش و مقاوم در برابر آب و هوا است، و اغلب دیده می شود که برای مصارف سنگین مانند روکش های صنعتی و مشاغلی که به روکش سنگین نیاز است استفاده می شود. بنابراین انتظار می رود قیمت برزنت متریاز نوع PVC با سرعت قابل توجهی در سال جاری گسترش یابد. 

 قیمت برزنت متری در بازار ایران

قیمت برزنت متری بستگی به کیفیت و نوع آنها دارد. برخی از مدل های به دلیل ضد آب بودن و ضد حرارت بودن، قیمت بیشتری نسبت به سایر برزنت ها دارند. برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید. این مجموعه اکثر مدل های موجود در بازار را در اختیار دارد و می تواند لیست قیمت تمامی برزنت ها را در اختیار شما قرار دهد تا متناسب با بودجه و سلیقه خود، خرید خود را انجام دهید.
پیش بینی می شود با رشد قیمت ها در بخش های ساختمان و ساخت و ساز، کشاورزی، خودروسازی و سایر صنایع موجب بالا رفتن قیمت برزنت متری در بازار جهانی در طی دوره پیش بینی شده شود. انتظار می رود افزایش تعداد برنامه های کاربردی پارچه های برزنت در بخش حمل و نقل و لجستیک به دلیل استحکام و دوام آنها، در بازار جهانی مورد توجه قرار گیرند
. همچنین، پارچه های برزنتی از نوع پی وی سی منبع اصلی برای چاپ تبلیغات هستند. علاوه بر این، امکان معرفی یک گزینه فوری که بتواند با مقاومت پارچه های برزنتی PVC در بازار مطابقت داشته باشد، بطور قابل توجهی کمتر است. پیش بینی می شود همه این عوامل به رشد بازار جهانی پارچه های برزنت پی وی سی طی دوره پیش بینی افزوده شود.
برای خرید پارچه برزنت متری ارزان قیمت و با کیفیت بهتر است از فروشگاه های اینترنتی استفاده کیند. شما در این نوع خرید، انتخاب بسیار بیشتری از رنگ و اندازه در اختیار دارید. و می توانید به راحتی و با کمترین قیمت انواع مختلفی از پارچه های برزنت متری را خریداری کنید. علاوه بر این می توانید محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید در این روش خرید آسان بوده و مقایسه و تحقیق درباره محصولات و قیمت آنها به صورت آنلاین بسیار راحت تر است.

 چه عاملی بیشتر از همه بر قیمت برزنت متری تاثیر می گذارد؟

 مهمترین و تاثیرگذارترین عامل بر قیمت برزنت متری قیمت جهانی و کیفیت محصول است. با افزایش قیمت جهانی، قیمت ها این محصول در بازار داخلی نیز افزایش می یابد. اما اگر علاقه مند به خرید ارزان قیمت برزنت متری می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید.

قیمت عمده پارچه چادر ترانزیت در نمایندگی آنلاین
قیمت مشمع کانتینری
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 28 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat