دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت مشمع کانتینری

gheymat-moshamae-cantineri-3
با بررسی های صورت گرفته در زمینه قیمت مشمع کانتینری و همچنین به منظور بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت این نوع پارچه در مراکز فروش، به این نتیجه رسیدیم که پارامترهای زیادی بر قیمت این نوع پارچه در بازار منسوجات تاثیر می گذارد که مهمترین و تاثیرگذارترین پارامتر، مواد اولیه و میزان کیفیت است، به طوری که با افزایش قیمت ارز در چند ماه اخیر، قیمت مواد اولیه این نوع پارچه نیز افزایش زیادی را به خود دیده است.

قیمت مشمع کانتینری در بازار مصرف

باید گفت طبیعی است که با افزایش قیمت مواد اولیه مانند، الیاف برزنت، پلی استر، پی وی سی و ...، قیمت تمام شده مشمع کانتینری نیز بالا خواهد رفت، حال در شرایط کنونی متولیان این حوزه مانند شرکت های تولید کننده و کارگاه های تولید کننده، باید تدابیر مخصوصی را برای تامین مواد اولیه خود بیندیشند.

همانطوری که می دانید امروز بخش زیادی از مواد اولیه مشمع کانتینری در داخل تولید شده و بخشی نیز از خارج وارد می شود، که قیمت خرید آنها به دلیل وارداتی بودن نسبتا گران است. بنابراین همواره شاهد تاثیر این عوامل بر قیمت هستیم.
بهترین و مناسب ترین روش برای خرید مشمع کانتینری ارزان قیمت، مراجعه به مراکز اصلی مانند، کارخانجات، کارگاه های بزرگ تولید کننده و ... می باشد. این مراکز به دلیل داشتن ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته به شکل کاملا اتوماتیک، می توانند حجم زیادی از این نوع پارچه را تولید کنند، برای همین قیمت تمام شده مشمع کانتینری برای آنها نسبت به کارگاه های کوچک تر کمتر است به همین دلیل کارخانجات و کارگاه های بزرگ بزرگ همواره قیمت مناسبی را برای مصرف کننده ارائه می دهند.
برخلاف تصور عامه قیمت عمده مشمع کانتینری در بازار فروش نسبت به خرید خرده این محصول ارزان تر است، عوامل زیادی بر پایین بودن قیمت این نوع پارچه تاثیر می گذارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• قیمت جهانی
• قیمت مواد اولیه
• حجم تولید

قیمت مشمع کانتینری در فروشگاه دنیای چادر

برای آگاهی از قیمت مشمع کانتینری، شما می توانید به کارخانجات و یا فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید و انواع مدل ها را با یکدیگر مقایسه و با توجه به کیفیت و قیمت یکی از آنها را انتخاب کرده و همچنین از طریق مراکز فروش اینترنتی این مجموعه خرید خود را انجام دهید.

با گسترش صنعت آی تی در دنیای امروزی دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای آگاهی از قیمت و یا خرید مشمع کانتینری و سایر محصولات مورد نظرتان نمی باشد، برای این کار شما می توانید به راحتی و بدون صرف زمان و هزینه زیاد، به صورت آنلاین در هر کجا که باشید وارد سایت دنیای چادر شده و سفارش خود را ثبت کنید.

بهتر است قبل از خرید و سفارش مشمع کانتینری پارامترهای اصلی برای انتخاب و همچنین راهنمای خرید را مطالعه کنید تا در خرید این محصول موفق عمل کنید. از مهمترین پارامترهای سفارش مشمع های کانتینری انتخاب بهترین و نیز معتبر ترین فروشنده است، که به صورت استاندارد و زیر نظر سازمان ملی استاندارد ایران محصولات خود را تولید می کند مانند شرکت دنیای چادر. 

قیمت برزنت متری
مناسب ترین قیمت برزنت کانتینری در تهران
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat