دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنت ضد آب سایبان

parche-berezent-zed-ab-sayeban-2

پارچه برزنت ضد آب سایبان، یک پارچه برزنتی سنگین و ضد آب که برای مصارف مختلف از جمله ایجاد سایبان طراحی شده است. این نوع پارچه مقاوم در برابر پوسیدگی، مقاوم در برابر آب، مقاوم در برابر حرارت، مقاوم در برابر باد و باران و مواد شیمیایی نیز استفاده. خریداران می توانند برای خرید ارزان قیمت این محصول به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنند.


کاربرد پارچه برزنت ضد آب سایبان

این برزنت برای مسافران ایده آل است، زیرا چند منظوره است و در اندازه های مختلف موجود است. شما می توانید در مسافرت از آنها به عنوان سایبان استفاده کنید، تا در برابر عناصر مختلف آب و هوایی مانند باد و باران در امان باشید.
پارچه برزنت ضد آب سایبان می توانند ورود آب به پارچه را برای مدت زمان زیادی تحمل کنند. محصولات ضد آب را می توان زیر آب گرفت (غوطه ور کرد) ولی آنها همچنان نفوذ ناپذیری خود را حفظ می کنند.

پارچه برزنت ضد آب سایبان نه تنها ضد آب هستند، بلکه دارای مقاومت در برابر پارگی و سایش هستند و از محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش برخوردار هستند. از آنجا که پارچه های برزنتی ضد آب هستند، آب را کاملاً مسدود می کنند. علاوه بر این، آنها همچنین در برابر روغن ، اسید ، خاک ، چربی و کپک مقاوم هستند و با پاک کردن مواد به راحتی تمیز می شوند. پلی استر لمینیت وینیل نیز ضد شعله است، که برای سالن های بدنسازی مدرسه ، تئاتر ، انبارها و مشاغل ایده آل است.
پارچه برزنت ضد آب سایبان طیف گسترده ای از پارچه های برزنتی را شامل می شود، و آنها در عنوان مختلف وزن ها ، رنگ ها و بافت های مختلف موجود هستند. همه پارچه های برزنتی دارای لبه های سجاف و دوخته شده مناسب هستند.
همانطور که گفته شد مهمترین کاربرد پارچه برزنت ضد آب سایبان محافظت از افراد و اشیاء در برابر باد، باران، برف، نور آفتاب و گرد و غبار است. این محصولات تنوع زیادی در بازار دارند و با توجه به کیفیت نیز قیمت آنها متفاوت است.

خرید پارچه برزنت ضد آب سایبان

برای خرید پارچه برزنت ضد آب سایبان به قیمت ارزان بهتر است به فروشگاه دنیای چادر واقع در کرج مراجعه کنید. شما با مراجعه به این مرکز به طیف وسیعی از محصولات برزنتی دسترسی خواهید داشت. انتخاب پارچه برزنت سایبان متناسب با سلیقه و نیاز خود در این فرشگاه راحت تر است، زیرا مدل های مختلفی از آن توسط دنیای چادر تولید شده و برای مشتریان عرضه می شود.

توجه داشته باشید که انتخاب پارچه برزنت ضد آب سایبان با کیفیت و مقاوم بسیار حائز اهمیت است، پارچه های بی کیفیت یا غیر عملکردی باعث آسیب به افراد و یا محصولات آنها می شوند. برای این که بتوانید بهترین و مقاوم ترین پارچه برزنتی سایبان را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه خریداری کنید، توصیه می کنیم به شرکت دنیای چادر مراجعه کنید. این شرکت یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده در کشور است که سال های طولانی در این زمینه تجربه داشته و توانسته محصولات با کیفیت و ارزان قیمت تهیه کند.
خرید اینترنتی مشمع کانتینری از تولید کننده برتر
چادر برزنتی نسوز
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat