دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی نسوز

chador-berezenti-nasooz-5
چادر برزنتی نسوز معمولاً ارزان، ضد آب و ضد حرارت و سبک است. با این حال، آنها از همه چادرها مقاوم نیستند. معمولا از آنها به طور گسترده برای اهدافی که احتمال آتش سوزی در آنها بیشتر است استفاده می کنند، از مواد مختلفی برای ساخت چنین چادرهایی استفاده می شود که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید. 

تولید کننده چادر برزنتی نسوز 

چادر برزنتی نسوز برای پوشاندن موادی که در فضای باز و زیر آفتاب گرم قرار می گیرند ایده آل هستند. آنها از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند تا برای مدت طولانی دوام بیاورند. چادرهای برزنتی نسوز برای پوشاندن وسایلی که در معرض آتش سوزی قرار دارند مناسب هستند زیرا چادرهای برزنتی نسوز از یک مواد مقاوم در برابر آتش ساخته شده اند تا بتواند در برابر حرارت مشخص مقاوم باشند.

چادر برزنتی نسوز پوششی عالی برای مواردی که در فضای باز نگهداری می شوند ، فراهم می کنند. چادرهای نسوز با استفاده از یک رنگ خاص رنگ آمیزی می شوند تا در برابر قارچ ها و آب مقاوم باشند. علاوه بر موارد گفته شده چادرهای برزنتی را می توان به عنوان محافظت از مبلمان و فرش در حین نقاشی داخل منزل استفاده کرد و یا از آنها برای پوشاندن بارهای مسطح مانند میوه ها و سبزیجات که به رطوبت حساس هستند استفاده می شود.
به دلیل تطبیق پذیری بالای چادر برزنتی نسوز، می توانند در کارهای کشاورزی و صنعت ساخت و ساز نیز مورد استفاده قرار گیرند. برای خرید چادر برزنتی نسوز به قیمت تولید می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید.
شرکت دنیای چادر محبوب ترین تولید کننده چادر برزنتی نسوز در کشور است، محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند. شما می توانید با خرید عمده از دنیای چادر از تخفیفات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

فروش عمده چادر برزنتی نسوز 

برای خرید ارزان چادر برزنتی نسوز از فروشگاه دنیای چادر بهتر است خرید خود را به صورت عمده انجام دهید، تا از تخفیفات آن نیز بهره مند شوید. علاوه بر این اگر به تولیدی این مجموعه مراجعه کنید می توانید با قیمت کمتری چادر های نسوز و سایر محصولات مورد نظرتان را تهیه کنید چون در این صورت واسطه ای در میان نخواهد بود تا قیمت محصول چندین برابر شود.

یکی از بزرگترین مشکلاتی که خریداران چادر برزنتی نسوز بیشتر با آن مواجه می شوند، پیدا کردن مراکز فروش معتبر است. به دلیل گستردگی فروشندگان در ایران نمی توان مراکز معتبر را از نامعتبر به آسانی تشخیص داد به همین دلیل برخی از فروشندگان در صدد سودجویی از مشتریان هستند. اما ما شرکت دنیای چادر را به شما معرفی می کنیم که سال های زیادی در این زمینه تجربه داشته و محصولات ارزان و با کیفیت ارائه می کند.
با مراجعه به این مرکز خواهید توانست محصولات برزنتی را با ضمانت معتبر و با قیمت باورنکردنی خریداری کنید.

علاوه بر این تنوع محصولات این شرکت بسیار زیاد بوده و به راحتی می توانید از میان آنها محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید. 

پارچه برزنت ضد آب سایبان
برترین مرکز فروش اینترنتی پارچه برزنتی در ایران
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat