دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی کامیون

chador-berezenti-camyon
چادر برزنتی کامیون اکثرا از پلی اتیلن، پلی استر، PVC یا پلی وینیل کلرید و پنبه ساخته می شود. احتمالاً چادرهای برزنتی بهترین نوع پارچه ای است که می تواند در روزهای گرم و سرد سال برای محافظت از با کامیون خود استفاده کنید. اما چادرهایی که از پلی اتیلن و یا پلی استر ساخته شده اند دیگر در مقایسه با چادرهای پارچه ای سبک نیستند. بیشتر چادرها، یعنی چادرهای تجاری و بزرگ برای کامیون ها، همه از پارچه PVC یا پلی وینیل کلرید ساخته شده اند. PVC به عنوان محبوب ترین پلاستیک شناخته می شود که توسط بسیاری از افراد در سراسر جهان استفاده می شود.

بهترین مواد برای تولید چادر برزنتی کامیون

امروزه انواع مختلفی از مواد وجود دارد که در ساخت چادر برزنتی کامیون استفاده می شود. اما، پارچه PVC یکی از متداول آنها است که بیشتر مردم ترجیح می دهند روکش کامیون خود را با این موارد بسازند. چادر برزنتی ساخته شده از پی وی سی مزایای مختلفی را به همراه دارد و برخی از آنها به شرح زیر است:
پایداری شیمیایی - این یکی از مزایای بزرگ استفاده از پارچه PVC است. این نوع مواد دارای خواص پایداری شیمیایی هستند که به اندازه کافی قادر به مقابله با مایعات مختلف هستند و هیچ تغییر قابل توجهی در مورد ترکیب و خواص آن ایجاد نمی شود.

وضوح و شفافیت - به دلیل خواص فیزیکی، چادر برزنتی کامیون که از پارچه PVC ساخته شده است ، به اندازه کافی با شفافیت مناسب فرموله شده و امکان کنترل مداوم جریان سیال را فراهم می کند. در صورت نیاز به چادر های رنگی، به راحتی می توان هر رنگی را ایجاد کرد.
سازگاری زیستی - مواد پارچه ای پی وی سی دارای سازگاری زیستی هستند. و کمترین خطر را برای محیط زیست ایجاد می کنند.
کم هزینه - این یکی از مزایای بسیار خوبی چادر برزنتی کامیون است که توسط مواد پارچه ای پی وی سی فراهم می شود. هنگامی که می خواهید به دنبال چادر برای استفاده بگردید، این بهترین نوع ماده ای است که می توانید انتخاب کنید. پارچه چادر پی وی سی در مقایسه با سایر مواد مورد استفاده برای تولید چادر کامیون خیلی ارزان نیست، اما مزیت های خوبی به همراه دارند.

خرید ارزان قیمت چادر برزنتی کامیون

شما می توانید با کیفیت ترین چادر برزنتی کامیون را از شرکت دنیای چادر خریداری کنید، تمامی چادرهای تولید شده در این شرکت مراحل کنترل کیفیت را گذرانده و بعد برای فروش ارسال می شوند.
کنترل کیفیت:
الف. دوخت دوبل در سراسر واحد با دوخت سه گانه
ب. دوخت چهار برابر در مناطق کلیدی داخل پایه واحد
C. نوار تقویت شده اضافی با روبان در تمام نقاط تنش و پانل های داخلی

شرکت دنیای چادر یک تولید کننده حرفه ای و متخصص در تولید چادر برزنتی کامیون با بیش از یک دهه فعالیت است. ما طراحان و مهندسان حرفه ای خود را داریم، بنابراین می توانیم محصولات جدید را با توجه به بازارهای متغیر توسعه دهیم. و محصولاتی متناسب با نیاز مشتریان تهیه کنیم. 

چادر برزنتی ضد آب
چادر برزنتی سایبان
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 28 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat