دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی ارزان قیمت

chador-berezenti-arzan-gheymat-2

بهتر است قبل از پرداختن به خدمات شرکت دنیای چادر و نحوه خرید چادر برزنتی ارزان قیمت از این شرکت مقدمه ای بر برزنت و کاربرد های آن داشته باشیم. کلمه برزنت اغلب در مورد نوعی پارچه استفاده می شوند که بسته به ویژگی های آن ضد آب بوده و مقاوم در برابر حرارت و مواد شیمیایی و اسید ها است. با این حال، برای متخصصانی که در این صنعت کار می کنند، این اصطلاحات در واقع دو چیز بسیار متفاوت را شامل می شود. در اصل، تفاوت بین آنها در نوع موادی است که برای ساخت آنها استفاده می شود. 

راهنمای خرید چادر برزنتی ارزان قیمت 

چادر برزنتی، یکی از ساده ترین راه ها برای جلوگیری و محافظت از لوازم در برابر گرما، سرما، باران، باد، برف و ... است. این لوازم جانبی بی نظیر و بادوام، یک روش جذاب برای استفاده در صنایع مختلف به شمار می روند. از صنعت حمل و نقل گرفته تا صنعت ساخت و ساز، کشاورزی، دامداری و شیلات را شامل می شود و کاربرد بسیار زیادی در این صنایع دارد.

برای خرید چادر برزنتی مواردی هست که باید هنگام خرید به آنها توجه کنید، چادرهای برزنتی در انواع مختلفی تولید می شوند، که هر کدام از آنها ویژگی های مختلفی دارند. علاوه بر انتخاب اندازه و پارچه مناسب، لازم است هنگام خرید این محصول به نوع آن مانند برزنت ضد آب، برزنت معمولی، برزنت ضخیم، برزنت چند لایه و ... دقت کنید. همچنین باید نیازهای خاص خود، از جمله صرفه جویی در انرژی، راحتی را در نظر بگیرید تا چادر برزنتی متناسب با کارتان خریداری کرده باشید. در اینجا یک راهنمای ساده برای کمک به شما برای یافتن بهترین چادر در نظر گرفته ایم پس با ما همراه باشید. 

کدام نوع چادر برزنتی برای شما مناسب است؟ 

چند نوع چادر برزنتی وجود دارد: چادر برزنت چادر ضد آب، برزنت معمولی، چادر برزنت ضخیم، چادر برزنت چند لایه و ... چادرهای برزنت ضد آب معمولاً در برابر آب مقاوم هستند و نسبت به سایر چادرها کاربردی بیشتری دارند و به طور دائم توسط صنایع مختلف می شوند. آنها محکم و ماندگار هستند اما قیمت آنها نیزی کمی گران تر از دیگر برزنت ها است.
اما چادر برزنتی معمولی به نسبت ارزان تر هستند و معمولا بیشتر برای فضاهای داخلی استفاده می شوند، ماندگاری آنها نیز بیشتر است ولی در برابر آب مقاوم نبوده و حرارت زیاد را نمی توانند تحمل کنند. از مهمترین خصوصیات آنها می توان به وزن سبک، قابلیت انعطاف پذیری بالا اشاره کرد.

چادر برزنت ضخیم و چادر برزنت چند لا معمولا بنابر نیاز صنایع تولید می شود، آنها نسبت به دو گزینه قبلی گران تر هستند، ولی مقاومت آنها بسیار بیشتر است، معمولا برای نیازهای خاصی از آنها استفاده می شود، این نوع چادرها ها از امکانات ویژه ای برخوردار هستند و می توان از آنها برای محافظت از لوازم با ارزش خود استفاده کرد.

مرکز فروش چادر برزنتی ارزان قیمت 

برای خرید چادر برزنتی ارزان قیمت و با کیفیت بهتر است از فروشگاه اینترنتی دنیای چادر استفاده کنید. شما در این فروشگاه، انتخاب بسیار بیشتری از رنگ و اندازه در در اختیار دارید. و می توانید به راحتی و با کمترین قیمت انواع مختلفی از چادرهای برزنتی را خریداری کنید. علاوه بر این می توانید محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید در این روش خرید آسان بوده و مقایسه و تحقیق درباره محصولات و قیمت آنها به صورت آنلاین بسیار راحت تر است.

توزیع بهترین پارچه برزنت چادر ترانزیتی در تهران
قیمت چادر برزنتی مغازه
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat