دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی اسکلتی

chador-berezenti-eskeleti

چادر برزنتی اسکلتی راهی قابل توجه برای افراد است که عاشق مسافرت هستند و همواره دوست دارند به مناطق مختلف کشور سفر کنند. چادر برزنتی ۸ نفره و ۱۲ نفره را می توان بهترین و مناسب ترین نوع چادر اسکلتی برای خانواده های پرجمعیت و یا گروهای گردشگری دانست که از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. چنین چادرهایی معمولا تفاوت های زیادی با سایر چادر ها دارند که در ادامه مطلب سعی خواهیم کرد علاوه بر بررسی مهمترین کاربرد های این چادر به تفاوت های آن با سایر چادرها نیز اشاره کنیم.


چادر برزنتی اسکلتی چیست؟

چادر برزنتی اسکلتی مناسب ترین و پرکاربردترین وسیله در مسافرت ها به شمار می رود، این نوع چادر در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شود، که متداول ترین آنها عبارت است از، چادر برزنتی ۲ نفره، چادر برزنتی ۴ نفره ، چادر برزنتی ۶ نفره، چادر برزنتی ۸ نفره، چادر برزنتی ۱۰ نفره و چادر برزنتی ۱۲ نفره می باشد.
چادر برزنتی اسکلتی به دلیل سازه محکم و مقاومی که دارد در برابر عواملی مثل طوفان های شدید و نیز باران استوار بوده و به خوبی از شما در برابر این عوامل محافظت می کند. شما می توانید این محصول پر کاربرد را با هزینه بسیار کم از شرکت دنیای چادر خریداری کنید.

چادر برزنتی اسکلتی از نظر کیفیت ساخت نسبت به سایر چادرها بسیار مقاوم و محکم ساخته شده است، معمولا برای نگهداری پوشش پارچه ای در این نوع چادر از اسکلت فولادی یا آلومینیومی سبک ولی مقاوم استفاده شده تا چادر بتواند در برابر عوامل مختلف مانند، طوفان، باران و سایر عوامل موجود، در دراز مدت استوار باقی بماند.

ویژگی های مهم چادر برزنتی اسکلتی

صرفنظر از اینکه شما به چه نوع چادری نیاز دارید، ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. شرکت ما انواع مختلفی از چادر برزنتی اسکلتی سفارشی و با اندازه استاندارد و متناسب با نیازهای شما را تولید و عرضه می کند. صرف نظر از نوع چادری که شما نیاز دارید، ما ده ها نوع چادر با روکش های مختلفی را که دوام و مقاومت بالایی دارند را تولید و با قیمت ارزان برای خریداران عرضه می کنیم.

شما متناسب با بودجه خود می توانید بهترین چادر برزنتی اسکلتی را از فروشگاه دنیای چادر خریداری کنید. اگر به دنبال بهترین ها هستید ما می توانید نیاز شما را برآورد کنیم. محصولات ما از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار هستند به عنوان مثال:
• ضد پوسیدگی ، ضد گرد و غبار و ضد آب است
• در انواع رنگها و اندازه ها ارائه می شود
• دارای عملکرد عالی در برابر آب و هوا
• تنظیم ساده و راحت
• ارتفاع بلند و راحتی ایستادن در فضای داخلی چادر
• کاملا جادار و مناسب برای خواب
• مناسب برای خانواده های با جمعیت بیشتر
• جنس با کیفیت و ساخته شده از مواد سبک
• فضای زیاد
• لوازم جانبی کاربردی
• ضد آب و ضد نود
• مناسب با هر سلیقه ای
• سازگار با خصوصیات هر خانواده
• قیمت مقرون به صرفه
چادر برزنتی اسکلتی نه تنها در برابر باد های شدید مقاوم است، بلکه می تواند شما را از سرمای زمستان و نیز از گرمای تابستان محافظت کند. این نوع چادر به قدری سبک است که می توانید در مسافرت های خود آن را حمل کرده و بودن در درون آن لذت ببرید.
فروش چادر نسوز
عرضه بهترین پارچه برزنت کیفی در تهران
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat