دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت رول برزنت

gheymat-rol-berezent-5
قیمت رول برزنت، در حال حاضر نسبت به گذشته با تغییرات اساسی مواجه شده است، در گذشته برای تولید برزنت از مواد سنتی و نسبتا بی کیفیت استفاده می شد، البته امروزه مواد ضدآب و ضد حرارت جایگزین مواد بی کیفیت شده است به همین دلیل میزان مقاومت و طول عمر پارچه های برزنتی بیشتر از گذشته است. برای خرید ارزان رول برزنت بهتر است به فروشگاه دنیای چادر واقع در کرج مراجعه کنید.

استعلام قیمت رول برزنت 

خریداران می توانند با مراجعه به مراکز فروش محصولات برزنتی معتبر و یا تولیدی ها و کارخانجات، قیمت رول برزنت را از فروشنده استعلام بگیرند، این کار را می توان به سه صورت، حضوری، اینترنتی و تلفنی می توان انجام داد. به عنوان مثال مجموعه دنیای چادر واقع در کرج یکی از مراکز معتبر و نیز موفق در این زمینه است که می توانید با مراجعه به این مرکز ضمن بازدید از طرح ها و رنگ های مختلف پارچه های برزنت از تخفیفات آنها نیز بهره مند شوید و قیمت ها را استعلام بگیرید.
تولید رول برزنت در شرکت دنیای چادر، بر اساس استاندارد های روز دنیا انجام می شود و این محصول با مواد با کیفیت و با دوام ساخته می شود، و کاملا دو طرف آن ضد آب است تا شما را از رطوبت، چمن، ماسه و خاک محافظت کند. این نوع برزنت ها برای استفاده در صنعت کشاورزی، ساخت و ساز، حمل و نقل، دامداری، شیلات و ... مناسب هستند.

رول برزنت ساخته شده در شرکت دنیای چادر بهترین انتخاب برای تولید روکش های خودرو، چادرهای و مسافرتی، روکش محصولات دامی، کشاورزی و شیلات است. از مهمترین قابلیت آنها می توان به سبک بودن وزن و نیز انعطاف پذیری بسیار بالا اشاره کرد که به راحتی و توسط یک نفر قابل حمل و جابجایی است. همچنین از نظر کیفیت نیز نسبت به سایر برندهای مطرح بازار با کیفیت است.
شرکت دنیای چادر بزرگترین تولید کننده رول برزنت در کشور است. این شرکت محبوب و نیز معروف با سابقه بیش از ۱۵ سال توانسته انواع برزنت را با طرح ها و جنس های مختلف تولید و برای تامین نیاز بازار عرضه کند.
ساخت رول برزنت در این مجموعه با توجه به استاندارد های روز دنیا انجام می شوند، شما می توانید با توجه به نیاز خود این محصولات را شرکت دنیای چادر سفارش دهید. فقط کافیست با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید.

ویژگی های رول برزنت 

بدون تردید یکی از باکیفیت ترین و مقاوم ترین، رول برزنت در بازار فروش، برزنت های تولید شده شرکت دنیای چادر است. این شرکت با داشتن دانش و تخصص لازم در این زمینه توانسته با بالاترین فناوری روز دنیا انواع مختلفی از رول های برزنت را تولید نماید.
از مهمترین ویژگی رول برزنت می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 بسیار ناز و سبک هستند، به طوری که قابلیت جابجایی دارند
 تاشو بوده و به راحتی قابل جمع شدن و باز شدن هستند
 به دلیل استفاده از مواد برزنت با روکش پلی استر ضد آب هستند
 در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید مقاوم هستند
 در برابر باد های شدید مقاوم هستند

 هزینه آنها نسبت به سایر پارچه های موجود در بازار بسیار کم است 

خرید عمده پارچه برزنت ضد آب درجه یک و ارزان
قیمت پارچه برزنتی متری
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat