دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت پارچه برزنتی متری

gheymat-parche-berezenti-metri
پارچه برزنتی نوعی پارچه مقاوم است که با تکنیک تقویت کننده خاصی بافته می شود و باعث می شود پارچه در برابر پارگی، آب و در برابر سایش مقاومت فوق العاده خوبی داشته باشد. دنیای چادر مفتخر است که خط تولید پارچه های برزنتی مقاوم را به شما معرفی کند. قیمت محصولات برزنتی متری این شرکت نسبت به سایر مراکز ارزان تر است و شما می توانید این محصول را با ضمانت معتبر از سوی شرکت خریداری کنید.

لیست قیمت پارچه برزنتی متری

قیمت پارچه برزنتی به جنس پارچه و ضخامت آن بستگی دارد. به عنوان مثال پارچه های برزنتی پلی استر، پارچه تارپولین بر پایه بوم پلی استر با مقاومت بالا، خمیر رزین پی وی سی روکش شده با استرهای گیاهی مصنوعی، ساخته شده اند و ویژگی های فراوانی دارند به همین دلیل نسبت به سایر پارچه ها قیمت گرانترین دارند.
اینگونه از پارچه ها خواص ضد آب، ضد کپک، ضد سرما، ضد پیری، ضد استاتیک؛ مقاومت در برابر شکستن، مقاوم در برابر کشیدگی، مقاومت در برابر پارگی هستند. طیف گسترده ای از کاربران از این نوع پارچه برزنتی استفاده می کنند، شما می توانید این محصول را از شرکت دنیای چادر با قیمت ارزان خریداری کنید.

لیست قیمت پارچه برزنتی با توجه به نوسانات ارز و شرایط اقتصادی موجود در کشور متغیر است. باید توجه داشت که انواع ۱ارچه از نظر کیفیت متفاوت هستند و این تفاوت در کیفیت بر روی قیمت آن‌ها تأثیر می‌گذارد. ب ه‌علاوه وجود واسطه‌ها در بازار پارچه های برزنتی تأثیر زیادی در قیمت انواع محصولات برزنتی دارد. نوع و جنس پارچه نیز قطعاً از عوامل اثرگذار بر روی قیمت این محصول است.
با این حال با مراجعه به فروشندگان معتبر و سایت‌های فروش پارچه برزنتی می‌توان از لیست قیمت این محصول آگاهی یافت. همچنین از طریق تماس با بخش فروش مراکز توزیع و پخش شرکت دنیای چادر می‌توان از قیمت روز انواع پارچه های برزنتی اطلاع یافت.
استعلام تلفنی و اینترنتی لیست قیمت پارچه برزنتی از مجموعه دنیای چادر. برای استعلام لیست قیمت برزنت به روز می توانید از وب سایت دنیای چادر استفاده کنید. کارشناسان دنیای چادر آماده پاسخگویی به شما مشتریان در هر لحظه و زمانی هستند.

خرید ارزان قیمت پارچه برزنتی

فروش پارچه برزنتی متری با دوام و مقاوم در برابر آفتاب و حرارت با قیمت ارزان و مقرون به صرفه... شما می توانید پارچه های برزنتی متری را به قیمت تولید کننده از ما خریداری کنید. پارچه های تولید شده در فروشگاه دنیای چادر مناسب، برای هر کاری می باشد به عنوان مثال، ساختمان و سالن های ورزشی، انواع کاور های فضای باز ، سقف سوله ، انبار، حیاط، روکش غرفه و سازه های نمایشگاهی ، خیمه، بالکن ، آلاچیق و سفره...

برای خرید این محصول می توانید از وب سایت دنیای چادر استفاده کنید. با مراجعه به وب سایت دنیای چادر می توانید تمامی محصولات ارائه شده را با یکدیگر مقایسه و بررسی کنید و از قیمت آنها نیز با خبر شوید. با ثبت سفارش در این وب سایت محصول مورد نظر شما در کمترین زمان برایتان ارسال می شود. 

قیمت رول برزنت
خرید پارچه برزنتی مخصوص تولید کیف
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat