دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید اینترنتی پارچه برزنت

kharid-interneti-parche-berezent-1
ما معتقدیم که پارچه برزنت باید با دوام باشد و بنابراین ما فقط از بهترین مواد موجود برای تولید محصولات برزنتی خود استفاده می کنیم. شما می توانید به صورت اینترنتی پارچه های برزنتی را در وزن های ۱۰ ، ۱۴ و ۱۸ اونسی از ما تهیه کنید. حتی می توانید پارچه مورد نیاز خود را با اندازه درخواستی از ما سفارش دهید. 

مهمترین کاربرد پارچه برزنت 

پارچه برزنت یک پارچه همه کاره و مناسب برای فضاهای بیرونی است. این محصول کاربرد زیادی در صنایع داد به خصوص در صنعت حمل و نقل. برای کامیون ها و وسایل نقلیه بزرگ که محموله های گرانبها را حمل می کنند، هیچ چیز ایمن تر از پارچه های برزنتی ضد آب سبک و محکم نیست. اگر در سفر هستید و به محافظت از محموله خود احتیاج دارید، پارچه های برزنتی ضد آب برای کامیون یا وسیله نقلیه بزرگ شما ایده آل است.

پارچه برزنت سبک بسیار مناسب برای همه نیازهای باری شما است. فرقی نمی کند شما بار خود را در یک مسیر کوتاه حمل کنید یا آن را به یک مکان دوردست حمل کنید! پارچه های برزنتی سبک آنچه را که حمل می کنید محافظت می کنند و از آسیب های احتمالی که ممکن است برای بار کامیون پیش بیاید جلوگیری کنید. پارچه های برزنت سبک قادر هستند به اندازه نیاز شما برای انجام کار بزرگ یا کوچک برنامه ریزی شوند.
پارچه برزنت ساخته شده از مواد با کیفیت سبک برای هر نوع کاری عالی هستند. این نوع پارچه ها مقاوم در برابر کشش بالا، مقاومت در برابر سایش بوده و در مقابل هرچه در سر راه قرار بگیرد مقاومت می کند. مدل های مختلفی از پارچه های برزنتی وجود دارد که هر کدام از آنها ویژگی های مخصوص به خود را دارند.
بهترین ویژگی پارچه برزنت سبک بودن آن است. برخی از پارچه های برزنتی موجود در بازار با الیاف بسیار مقاوم و کاملا ضد آب ساخته می شوند تا در برابر رطوبت و باران های شدید مقاوم و ضد آب باشند. 

خرید پارچه برزنت 

در زمینه خرید پارچه برزنت می توان گفت که سایت دنیای چادر به عنوان بهترین سایت برای خرید اینترنتی این محصول در ایران به شمار می رود، این فروشگاه با خدمات بیشماری که برای مشتریان ارائه می دهد در بین مردم طرفداران زیادی دارد.

مهمترین مزایای خرید اینترنتی پارچه برزنت از فروشگاه دنیای چادر این است که باعث صرفه جویی در وقت می شود. به این ترتیب شما زمان بیشتری را برای انجام فعالیت های دیگران در اختیار دارید. همچنین شما تنوع بیشتری برای خرید در این فضا دارید و تمام گزینه های خود را می تونید در نظر بگیرید و بعد اقدام به سفارش پارچه های برزنتی از این فروشگاه دنیای چادر کنید. شما می توانید به معنای واقعی کلمه در هر نقطه از کشور که هستید این محصول را سفارش دهید.

بهترین و مهمترین ویژگی دنیای چادر این است که می توانید پارچه های برزنتی را با کیفیت بالا و با قیمت ارزان خریداری کنید. محصولات تولیدی این مجموعه با کیفیت و کاملا ضد آب است. 

کمترین قیمت چادر ترانزیتی تریلی در بازار تهران
پارچه ترانزیتی را بهتر بشناسیم
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 28 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat