دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه ترانزیتی را بهتر بشناسیم

parche-teranziti-beshnasim-2
پارچه ترانزیتی، از محصولات پرکاربرد در حوزه، کشاورزی، حمل و نقل، ساخت و ساز، شیلات، دامداری، باغداری و ... است که می تواند کمک زیادی به کاربران داشته باشد. خرید پارچه های ترانزیتی از فروشگاه دنیای چادر تضمین می کنید که محصولی با کیفیت بالا و با عملکردی که انتظار دارید را خریداری کنید. 

ناگفته هایی درباره پارچه ترانزیتی

یکی از حوزه های مهمی که پارچه ترانزیتی در آن نقش بسیار خوبی دارد، حوزه حمل و نقل است. این نوع محصول قابلیت آن را دارد تا بتواند از بار کامیون در برابر شرایط مختلف آب و هوایی از جمله، باد، باران، برف، نور آفتاب و ...محافظت کند.
رانندگان با تجربه ای که سالها از پارچه ترانزیتی استفاده می کنند، دقیقاً می دانند که به چه نوع پارچه ای برای پوشش بار خود نیاز دارند، با این حال رانندگان جدیدی که ممکن است به دنبال صرفه جویی در هزینه باشند معمولا از پارچه های بی کیفیت برای پوشش بار کامیون استفاده می کنند. این موضوع یک ویژگی اساسی برای پارچه های ترانزیتی است و باید هنگام تصمیم گیری در خرید باید به آنها توجه کنید زیرا کیفیت پارچه در تعیین عملکرد و طول عمر آن نقش مهمی دارند.

خرید پارچه ترانزیتی نشان می دهد که می توانید آنها را در رنگ های مختلفی از جمله آبی، سیاه، قرمز، سبز، زرد و نقره ای خریداری کنید. لطفا توجه داشته باشید که تولیدکنندگان رنگ ها را به طور تصادفی انتخاب نمی کنند. رنگ پارچه های ترانزیتی بدون داشتن نیاز به بررسی مشخصات، قدرت کلی آن را به شما می گوید. این می تواند به شما کمک کند محصولات نامطلوب را بشناسید، بنابراین می توانید فقط بر روی محصولات با کیفیت موجود در بازار تمرکز کنید.
اکثر مصرف کنندگان بسته به نیاز خود به طور معمول به دنبال پارچه ترانزیتی سیاه ، آبی یا قرمز خواهند بود. سعی کنید از هر پارچه های سبز، زرد، نقره ای یا استتار شده دوری کنید، مگر اینکه به فعالیت شما اهمیت زیادی نداشته باشد و بخواهید برای یک دوره موقت از آن استفاده کنید.

انواع پارچه ترانزیتی 

پارچه ترانزیتی در انواع مختلفی تولید می شوند که مهمترین آن پارچه های ترانزیتی برزنتی است. این نوع پارچه به خوبی در برابر عواملی مثل باد، باران، برف، سرما، گرما، نور خورشید مقاوم هستند و می توانند در دراز مدت از محصولات و لوازم حساس شما محافظت کنند.
پارچه ترانزیتی برزنتی را می توانید در اندازه های مختلفی و متناسب با نیاز خود از فروشنده تهیه کنید. علاوه بر این این نوع پارچه در رنگ ها و ضخامت های مختلفی نیز تولید می شود و شما می توانید با یک هزینه کم پارچه ترانزیتی با کیفیت را برای کارهای خود خریداری کنید.

برای ایجاد محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش، همچنین محافظت در برابر رطوبت و محافظت در برابر کپک و پوسیدگی می توانید از پارچه ترانزیتی برزنتی استفاده کنید. این گونه از پارچه ها با استانداردهای محیط زیست کاملا هماهنگ بوده و آسیبی به محیط زیست نمی رسانند. برای خرید ارزان قیمت پارچه ترانزیتی می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید. 

خرید اینترنتی پارچه برزنت
ارزان ترین لیست قیمت پارچه چادر ترانزیت
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat