دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

روکش صندلی ماشین

rokesh_sandali.jpg
بسیاری از کسانی که صاحب خودرو می باشند همیشه به دنبال بهترین روکش صندلی ماشین می باشند. کسانی که می خواهند خودروی خود را نونوار کنند و رنگ و روی از بین رفته آن را بازگردانند می توانند از انواع روکش صندلی ماشین استفاده نمایند. این روکش ها در طرح و رنگ های متفاوتی می باشند و هر یک از آنها زیبایی و جلوه خاصی به خودروی شما می بخشند. البته باید بدانید بسته به نوع کیفیتی که دارند قیمت آنها هم با یکدیگر بسیار متفاوت می باشد. به طور کلی باید بدانید روکش صندلی ماشین مزیت های بسیاری دارد که برای آشنایی بیشتر شما برخی از مزیت های آن را در ادامه بیان می کنیم
مزایای روکش صندلی ماشین
همانطوری که بیان کردیم روکش صندلی ماشین مزیت های بسیاری دارد و یکی از مهمترین مزیت های آن این است که، طرح ها و رنگ های آن بسیار متنوع می باشد و این ویژگی موجب می شود که هر رنگی و طرحی را که مایل باشید را انتخاب کنید و در خودروی خود نصب نمایید. برخی از این روکش ها که پارچه ای هستند مزیت بسیاری دارند و مانند روکش های چرمی موجب تعریق سرنشینان نمی شوند، چرا که گرمای بسیار کمتری را به خود جذب می کنند. همچنین این نوع از روکش صندلی ماشین در زمستان موجب گرم شدن سرنشینان می شود.

یکی دیگر از مزیت های روکش صندلی ماشین این است که دوام و ماندگاری آن بسیار بالا می باشد و همچنین ثبات رنگی آنها هم بسیار بالا است. بسیاری از افراد بر این باور می باشند که اگر این روکش ها کثیف شوند و یا چیزی روی آنها بریزد امکان دارد که دیگر پاکیزه نشوند، در صورتی که باید بدانید آنها به راحتی تمیز می شوند و هیچ لکی روی آنها باقی نمی ماند. 

مواردی که باید درباره تولید و خرید زیرانداز مسافرت...
سایبان برقی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat