دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر ترانزیتی یک رو

chador-teranziti-yek-ro-3

چادر ترانزیتی صنعتی تولید شده در کارخانه دنیای چادر دارای مواد درجه یک و روکش یک رو کاملا ضد آب است که ظاهر واقعی از یک طرح را ایجاد می کند. آنها مقرون به صرفه تر هستند و امکان نگهداری راحت تر از سایر محصولات را دارند. در عین حال، آنها طراحی زیبا و پیچیده دارند که متناسب با نیاز اکثر صنایع هستند. 

ویژگی چادر ترانزیتی یک رو کارخانه دنیای چادر

کارخانه دنیای چادر مدتی است که نه تنها ثابت کرده است که در صنعت تولید چادر ترانزیتی یک رو و نیز تولید محصولات برزنتی و انواع روکش ها پیشتاز است، بلکه این کارخانه همچنان به تکامل خود ادامه می دهد و محصولات و خدمات بیشتری را نیز به محصولات قبلی خود اضافه می کند.
کارخانه دنیای چادر در طی سال ها فعالیت و حضور مستمر در زمینه تولید چادر ترانزیتی یک رو، انواع محصولات برزنتی، روکش های صنعتی، سازه های کششی و ... توانسته رزومه درخشانی داشته باشد که به دلیل طولانی بودن آنها ما در این بخش به خلاصه ای از آنها اشاره خواهیم کرد تا زمینه و بستر لازم برای آشنایی با کارخانه دنیای چادر برای کاربران فراهم گردد.

کارخانه دنیای چادر تاکنون موفق به ساخت چادر ترانزیتی یک رو و دیگر محصولات صنعتی از جمله:
 طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی روکش های آزمایشگاهی
 طراحی و اجرای سازه های پارچه ای و کششی
 روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی
 سازه های نمایشگاهی و سازه های بادی
 سازه های تفریحی و ورزشی
 پوشش های سیلو ( پوشش غلات ، علوفه ، سیلو و … )
 پوشش های استخر آب ( بستر سازی، سایه بان و … )
 تجهیزات مسافرتی ( چادر، میز ، صندلی، زیر انداز، کیسه خواب )
 تولیدات ترانزیتی ( چادر کامیون و … )
 تولیدات برزنتی (چادرهای اسکلتی، چادرهای روباری و …)
 چادر ماشین، مت ژیمناستیک، اجاره اسپیس
چادر ترانزیتی یک رو ویژگی های بسیار زیادی را شامل می شوند، معمولا آنها ضد آب، ضد نور، ضد حرارت، ضد کپک، مقاوم و بادوام، مقاوم در برابر کشش و پارگی هستند و کاربران می توانند برای فعالیت های مختلفی از آنها استفاده کنند. دنیای چادر در تولید این محصول سعی کرده از مواد درجه یک و با کیفیت استفاده کند.

قیمت چادر ترانزیتی یک رو 

چادر ترانزیتی یک رو را می توانید در مدل های مختلف و قیمت های متفاوتی تهیه کنید. اینگونه از محصولات به دلیل داشتن تنوع زیاد بسیار محبوب و پرکاربرد هستند. قیمت آنها نسبت به سایر چادرها ارزان است. اما اگر به دنبال مرکز مناسبی هستید که این محصول را ارزان خریداری کنید، قطعا کارخانه دنیای چادر بهترین و مناسب ترین گزینه برای شما می تواند باشد.
برای خرید انواع چادر ترانزیتی یک رو و نیز دریافت خدمات این شرکت می توانید به وب سایت اینترنتی این شرکت مراجعه کنید تا با کارشناسان مربوطه تماس داشته باشد و به صورت کاملا رایگان از مشاوره این شرکت بتوانید استفاده کنید و خرید خود را با اطمینان بیشتر انجام دهید.
بازار خرید چادر ترانزیتی درجه یک در تهران
۱۰نکته مهم در انتخاب چادر ترانزیتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat