دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مرکز فروش بهترین پارچه برزنت نسوز

naso1 پارچه برزنت نسوز

 بهترین پارچه برزنت نسوز با شرایط فروش فوق العاده در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که با مراجعه به مرکز فروش این پارچه، امکان خرید برایتان فراهم می شود.

پارچه های برزنت، نسل جدیدی از پارچه ها نیستند و خیلی وقت است که در بازار خرید و فروش می شوند. اما این روزها چون کاربرد این پارچه ها افزایش پیدا کرده، بازار فروش شان هم داغ شده و خیلی ها در پی خرید انواع و اقسام این پارچه هستند.

یکی از پارچه های برزنت، پارچه برزنت نسوز است که در مقابل آتش و حرارت، مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. در این تاپیک، قرار است به معرفی این پارچه و بیان مشخصات آن بپردازیم و بگوییم بهترین راهکاری که برای خریدش پیشنهاد می شود، چیست.
پس ما را در ادامه همراهی کرده تا سطح اطلاعات خود را افزایش دهید.

معرفی مشخصات پارچه برزنت نسوز 

 پارچه برزنت در اصل یک پارچه ضد آب و مستحکم است که از انعطاف خوبی برخوردار می باشد. این روزها گونه های مختلفی از پارچه برزنت به بازار راه پیدا کرده که علاوه بر این مشخصات، مشخصات دیگری مانند ضد حریق بودن و یا نسوز بودن را هم دارا می باشد.
پارچه برزنت نسوز، تا دمای 1260 درجه را تحمل کرده و به عنوان یک پتوی نسوز عمل می کند. از دیگر مشخصات این پارچه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• عایق برق بودن
• عایق صدا بودن
• عایق حرارت بودن
• مقاوم بودن در برابر خوردگی
• مقاوم بودن در برابر مواد شیمیایی و اسید
• مقاومت داشتن در برابر اشعه یو وی

 از کجا بهترین پارچه برزنت نسوز بخرم؟

 انصافاً کارخانه های تولید پارچه برزنت در ایران خوش درخشیده اند. اما در این میان، کارخانه هایی هستند که کیفیت محصولات تولیدی شان بسیار خوب و قابل توجه است. مثل دنیای پارچه که مدتی است از آن در بازار پارچه برزنت به خوبی یاد می شود.

حال بد نیست بدانید که برای خرید بهترین پارچه برزنت نسوز دنیای چادر، به چه شیوه هایی می توان اقدام نمود.
• یکی از روش های خرید، خرید از سایت های فروشنده و فروشگاه های آنلاین می باشد که هنوز آنطور که باید و شاید در میان مردم جا نیفتاده و اکثراً آن را روش خریدی ریسکی می نامند.
• روش دوم، خرید از دلالان و واسطه ها بوده که راه و روش انتخابی خوبی برای خریداران عمده پارچه برزنت نسوز نخواهد بود. زیرا قیمت پارچه در این مراکز به مراتب بیشتر از نمایندگی هاست.
• روش سوم، خرید از نمایندگی رسمی دنیای چادر در سطح کشور می باشد. قیمت انواع و اقسام پارچه های برزنت دنیای چادر در نمایندگی ها، با قیمت کارخانه تولیدی برابری می کند.
• روش چهارم، خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تولیدی می باشد که از نظر هزینه ای، روش خرید خوبی است. زیرا این امکان را به مشتری می دهد تا با قیمت دست اول و زیر قیمت بازار، خرید خود را انجام دهد.

 کاربردهای ویژه برزنت نسوز و مقاوم

 اصولاً بهترین پارچه برزنت نسوز و مقاوم، در جاهایی مورد استفاده قرار می گیرد که خطر آتش سوزی بالا باشد. از کاربردهای ویژه برزنت نسوز و مقاوم می توان به موارد زیر اشاره مختصری نمود:

1. درز گیری کردن داکت کوره ها در کارخانه های تولیدی
2. آستر کشی سطوح با دمای بالا و داغ
3. عایق کاری قالب ها در زمینه ریخته گری
4. لایه محافظ برای جوشکاری در صنایع ساختمانی
و موارد متعدد دیگری از این قبیل. البته در نظر داشته باشید که پارچه های برزنت نسوز به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند که هر یک از آن ها، کاربرد خاص خود را دارد.
دسته اول برزنت های نسوز فویل دار هستند که مقاومت مکانیکی بسیار بالایی داشته و از آن ها با عنوان پارچه برزنت نسوز و مقاوم ضد آتش هم یاد می شود.
دسته دوم، پارچه های برزنت نسوز سیلیکونی بوده و امکان تحمل درجه حرارت کمتری را داشته اما در مقابل، در برابر مواد اسیدی و شیمیایی از مقاومت بالاتری برخوردار می باشد.
انتخاب شما برای خرید پارچه برزنت نسوز چیست؟ کدام را انتخاب می کنید و کدام بیشتر به کار شما می آید؟ برزنت نسوز فویل دار یا برزنت نسوز سیلیکونی؟

 قیمت پارچه برزنت در بازار تهران

 پارچه برزنت که از نظر ساختاری ترکیبی از پارچه کرباس و روکش های پلی استر می باشد، هم با نوسان قیمت الیاف طبیعی و هم با نوسان قیمت مواد اولیه مصنوعی، دچار تغییرات قیمتی خواهد شد.

بی شک وقتی قیمت مواد اولیه مصرفی این پارچه در بازار افزایش پیدا کند، نرخ فروش آن هم همراه با افزایش بوده و سیر صعودی را طی می کند و بر عکس.
جدای از قیمت مواد اولیه، هزینه های تولید، هزینه انرژی های مصرفی در خطوط تولیدی، نرخ خرید فروش ارز، هزینه های گمرک، قیمت تعمیر، تعویض و نگهداری دستگاه های بافندگی و تولیدی هم می توانند بر قیمت پارچه برزنت در بازار تاثیر بگذارند.
اگر راستش را بخواهید، مدتی است دنیای چادر با وجود عدم ثبات بازار اقتصادی، افزایش قیمت نداشته و در نمایندگی های بازار تهران شما می توانید محصولات دنیای چادر را با قیمت های قبلی خریداری کنید.

فروش عمده انواع پارچه برزنت در نمایندگی آنلاین 

اگر سری به مرکز فروش عمده در فضای مجازی یا نمایندگی آنلاین بزنید، خرید برای شما آسان تر و بی دردسر تر خواهد بود. زیرا در مرکز فروش آنلاین دنیای چادر، محصولات علی الخصوص پارچه برزنت درج شده که این امکان را به شما می دهد تا این قیمت را با قیمت پارچه برزنت دیگر برندها قیاس نمایید.

با خرید عمده از نمایندگی آنلاین:
1. می توانید هزینه ها را تا حد ممکن کاهش دهید.
2. می توانید زمان ارزشمند خود را ذخیره کرده و هدر ندهید.
3. می توانید ثبت سفارشتان را 24 ساعته انجام دهید.
4. می توانید از مشاوره های فروش رایگان یا کم هزینه برخوردار شوید.
5. می توانید به لیست محصولات تولیدی مجموعه دسترسی داشته باشید.
6. می توانید با مشخصات و ویژگی های محصول آشنا شوید.
و موارد متعدد اینچنینی.
پس همین حالا از سایت ما خرید کنید تا بتوانید سریع ترین، بی دردسر ترین، کم هزینه ترین و جدیدترین روش خرید را تجربه کرده و با مشاهده کیفیت پارچه برزنت دنیای چادر، مشتری همیشگی ما شوید.
قیمت مشمع کانتینری با خرید مستقیم از کارخانه
پارچه شمعی ضد آب
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat