دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه شمعی از کجا بخرم ؟

parche-shame-az-koja-bekharim-3
پارچه شمعی نسبت به چگالی که دارد از مقاومت قابل توجهی برخوردار است، این نوع پارچه استحکام بسیار بالایی در میان سایر پارچه ها دارد. برزنت و پلی استر یکی از رایج ترین پلاستیک های مورد استفاده در جامعه امروز است و در قالب های مختلفی این پلاستیک را مشاهده می کنیم، از جمله آنها می توان به تولید پارچه های شمعی اشاره کرد. پیشنهاد ما برای خرید پارچه شمعی! شرکت دنیای چادر می باشد. این شرکت خدمات بسیار زیادی را برای کاربران و خریداران در نظر گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

کاربرد و ویژگی های پارچه شمعی

پارچه شمعی به دلیل کیفیت و مقاومت بالایی که دارد، همواره مورد توجه اکثر صنایع قرار می گیرد، این محصول با کیفیت و همه کاره از مواد مختلفی طراحی و تولید می شود که، مخلوط محتوای پارچه 52٪ پلی استر، 48٪ پنبه یکی از متداول ترین و کم هزینه ترین و سبک ترین ترکیب برای به دست آوردن پارچه های شمعی است. این نوع مواد پارچه ای بافته شده است که برای کاربردهای بیرونی مناسب است.

این نوع از پارچه ها از استحکام زیادی برخوردار هستند و وزن آن ها نیز بسیار کم است. چنین ویژگی ای باعث می شود که پارچه شمعی نه تنها در بسیاری از مواقع مانند؛ باران، باد، برف و رطوبت و هنگام تابستان کارآمد باشد و برای سیستم های صنعتی به خصوص صنعت های حمل و نقل و ساخت و ساز ، نیز ایده آل باشد. در ایران شرکت های معدودی به فناوری ساخت پارچه های شمعی با کیفیت و سبک دست یافته اند.
از مهمترین شرکت هایی که در ایران به ساخت پارچه شمعی با کیفیت مشغول هستند می توان به شرکت دنیای چادر اشاره کرد. این شرکت با داشتن سالها سابقه فعالیت در زمینه تولید انواع پارچه های برزنتی، شمعی پلی استر، نانویی، و نیز محصولات کمپینگ در سال ۱۳۷۹ با هدف آبادانی هر چه بیشتر میهن عزیزمان ایران اقدام به ارائه انواع پارچه های ضد آب صنعتی کرده است و در حال حاضر توانسته محبوبیت زیادی در بین مردم کسب کند.

شرکت دنیای چادر با داشتن نیروی مجرب و متخصص همواره در صنعت تولید پارچه شمعی موفقیت های بزرگی را کسب کرده است. نیروهای مجرب این شرکت در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت آماده ارائه خدمات این شرکت به شما مشتریان عزیز هستند. برای خرید پارچه های شمعی با کیفی، ضد آب و انواع دیگر محصولات شمعی، برزنتی و پلی استر می توانید با مراجعه به وب سایت اینترنتی این شرکت اقدام به خرید و ثبت سفارش کنید.

نحوه استفاده از پارچه شمعی

به دلیل وزن سبک و نیز انعطاف پذیری بسیار بالا، استفاده از پارچه شمعی در هر صنعتی بسیار راحت بوده و کاربران و مصرف کنندگان می توانند بدون نیاز به هیچگونه آموزشی آن را مورد استفاده قرار دهند. برای این کار معمولا پارچه های شمعی را متناسب با فعالیت مشتریان برش داده و در آنها را به روش کاملا اصولی به هم اتصال می دهند. دوخت آنها طوری است که هیچ گونه درزی بین دوخت ها باقی نمی ماند. بنابراین کاملا ضد آب می شوند و شما می توانید از آنها استفاده کنید. 

مرکز فروش پارچه برزنتی نظامی ارزان
قیمت پارچه چادر ترانزیت
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat