دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه ضد آب چادر

parche-zed-ab-chador-3
فروشگاه اینترنتی دنیای چادر بهترین مرکز فروش پارچه ضد آب چادر در کشور است. خریداران می توانید انواع پارچه ضد آب ارزان قیمت را به صورت اینترنتی و با ضمانت معتبر از فروشگاه دنیای چادر خریداری کنند. 

اهمیت خرید پارچه ضد آب چادر 

با توجه به گرایش انسان به سمت زیبایی و استفاده از تکنولوژی در جهان مدرن، علم تولید پارچه ضد آب چادر نیز همسو با این موضوع با شتاب زیادی دچار دگرگونی گشته است، شرکت های زیادی در زمینه طراحی و ساخت پارچه های ضد آب وارد رقابت شده اند، برای مثال دنیای چادر یکی از این شرکت ها است که با داشتن کادری مجرب و دستگاه های پیشرفته توانسته به عنوان تولید کننده، مجری، مشاور و ... خدمات زیادی را برای مصرف کنندگان ارائه دهد.

همان طوری که اشاره شد پارچه ضد آب چادر نسبت به پارچه های سنتی مزیت های فراوانی دارد، برای همین است که در اکثر پروژه های مهم از این پارچه استفاده می کنند. در ادامه با بخشی از مزیت های این محصولات آشنا خواهید شد:
• سبک بودن وزن پارچه
• عایق بودن در مقابل حرارت و رطوبت
• صرفه جویی در زمان
• سازگار با هر نوع دمایی به خصوص در مناطق سردسیر
• ضد نور بودن و داشتن طول عمر بالا
• تولید با ماشین آلات تمام اتومات
• قابلیت تنظیم و نصب آسان
• کاهش هزینه به دلیل قیمت ارزان
• تولید در رنگ و طرح های مختلف
• امکان بازیافت دوباره پارچه بعد از استفاده
• جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب و قطرات باران به محصولات
• بهترین محافظ برای کامیون های باربری
• و...

با گسترش استفاده از پارچه ضد آب چادر در سال های اخیر، تعداد زیادی از شرکت ها در کشورمان خدماتی را در این زمینه برای مصرف کنندگان ارائه می دهند. از جمله آنها می توان به دنیای چادر اشاره نمود که با بالاترین سطح این نوع پارچه را در کشور تولید و برای مصرف کنندگان عرضه می کند. این شرکت در زمینه تولید سازه های چادر و محصولات برزنتی نیز نقش مهمی در کشور دارد، شما می توانید با مراجعه به مرکز فروش واقع در کشور می توانید با قیمت ارزانی پارچه ضد آب چادر را خریداری کنید.

استعلام قیمت پارچه ضد آب چادر

قیمت پارچه ضد آب چادر همواره یکی از عوامل تاثیرگذار بر انتخاب خریدار بوده است، در دهه های اخیر عوامل مختلفی بر قیمت این محصول در بازار فروش تاثیر گذاشته است، قیمت پارچه های ضد آب چادر بسته به کیفیت محصول و نوع آن متفاوت است. برای آگاهی از قیمت این محصول، شما می توانید به مراکز فروش مراجعه کنید و مارک های مختلف را با یکدیگر مقایسه و با توجه به کیفیت و قیمت یکی از آنها را انتخاب کرده و همچنین از طریق مراکز فروش اینترنتی مانند، شرکت دنیای چادر به قیمت این محصول دسترسی پیدا کنید.

اما توجه داشته باشید که در حال حاضر و با توجه به شرایط پیش آمده(کرونا) دیگر نیازی به مراجعه فیزیکی به مراکز فروش در شهرهای شلوغ نیست، بسیاری از شرکت‌های تولید کننده قیمت پارچه ضد آب چادر را به صورت آنلاین در اختیار خریداران قرار می دهند. و شما می توانید با بررسی و آگاهی این محصولات را با قیمت ارزانی خریداری کنید. 

بهترین قیمت چادر برزنت کانیتری با خرید آنلاین
پارچه ترانزیتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat