دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه ترانزیتی

parche-teranziti-4
پارچه ترانزیتی تولید شده در کارخانه دنیای چادر از مدرن ترین نوع پارچه ها هستند که بسیاری از معایب نماهای پارچه های گذشته را پوشش می دهند. برای آشنایی بیشتر با چنین پارچه ای بهتر است در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

کاربرد پارچه ترانزیتی در صنعت

پارچه ترانزیتی آنقدر مزایا دارد که توانسته در سراسر دنیا نفوذ کند و سرمایه گذاران و مصرف کنندگان را متقاعد کند که محصولات خود را با این نوع پارچه محافظت کنند. برای مثال شما می توانید محصولات حساس به آب و بار کامیون های خود را با این پارچه پوشش دهید تا آسیبی به آنها وارد نشود.
بیشترین کاربرد پارچه ترانزیتی برای صنعت حمل و نقل و صنعت ساختمان است که معمولا به عنوان روکش از آنها استفاده می کنند. این نوع پارچه جزو پارچه های بسیار مقاوم و بادوام به حساب می آید که بدون دخالت دست و کاملا به صورت اتومات در کارخانه تولید می شود، و نیازی به دخالت انسان ها در فرایند تولید آن نی باشد. به همین دلیل است که میزان خطای انسانی آن به صفر می رسد و کیفیت بسیار بالایی دارد.

پارچه ترانزیتی از انواع پارچه های ضد آب است که به دلیل داشتن ویژگی هایی مانند، ضد نور، ضد آب، ضد حرارت، ضد پارگی، ضد کپک و آلودگی، ضد گرد و غبار و ... توانسته جایگزین خوبی برای پارچه های سنتی برزنتی شود.
پارچه ترانزیتی معمولا از مواد مختلفی مانند برزنت، پلی استر، پی وی سی، و ساخته می شوند که هر یک از آنها دارای خصوصیاتی هستند؛ تا در برابر عوامل محیطی مانند، باد، باران، برف، گردوغبار، گرما و سرما مقاومت بالایی داشته باشند.
و همین طور برای تولید پارچه ترانزیتی از روکش های مخصوصی نیز درون پارچه های ترانزیتی استفاده می کنند تا در برابر حرارت وارده و نور آفتاب از درون و بیرون مقاوم باشد. برای همین است که پارچه های ترانزیتی نسبت به سایر پارچه های موجود در بازار منسوجات کاربرد بیشتری دارد.
اگر قرار است که شما برای پوشش بار کامیون خود یک پارچه ضد آب و مقاوم تهیه کنید! توصیه می کنیم از پارچه ترانزیتی استفاده نمایید. برای اینکه این نوع پارچه ضمن داشتن قیمت ارزان و مقرون به صرفه، مقاومت لازم در برابر باران، برف، سرما و گرما را دارد و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به خوبی از محصولات خود محافظت کنید.


قیمت انواع پارچه ترانزیتی

با مراجعه به بازار محصولات صنعتی و ساختمانی انواع مختلفی از پارچه ترانزیتی را مشاهده خواهید کرد که هر کدام از آنها مخصوص کاری ساخته شده اند. در میان آن ا پارچه های برزنتی ضد آب از زیبایی و مقاومت بیشتری بهره می برد.

به همین منظور قیمت انواع پارچه ترانزیتی در بازار فروش متفاوت بوده و بستگی به کیفیت محصول دارد. برای خرید این محصول می توانید به وب سایت اینترنتی دنیای چادر مراجعه کنید تا محصولات متناسب با نیاز و فعالیت خود را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه از فروشگاه دنیای چادر خریداری کنید. 

پارچه ضد آب چادر
کمترین قیمت روز چادر ترانزیتی در تهران
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat