دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنت ترانزیتی

chador-berezent-teranziti-jpg

شرکت دنیای چادر محصولات متنوعی از چادر برزنت ترانزیتی را تولید و به بازار محصولات صنعتی عرضه می کند که هر کدام از آنها ویژگی های مربوط به خود را دارند. به عنوان مثال، چادر های برزنت تریلر در دسته محصولات باکیفیت و ضد آب این شرکت قرار دارد که به قیمت تولیدی به مصرف کنندگان عرضه می شود.


بررسی کیفیت چادر برزنت ترانزیتی

همانطوری که اطلاع دارید اولین و مهم ترین فاکتور برای یک محصول، داشتن کیفیت و نیز مقاومت بالا می باشد؛ و این گزینه از مهمترین گزینه ها برای خریداران چادر برزنت ترانزیتی می باشد که در انتخاب برند مورد نظر برای خرید، باید در نظر گرفته شود.

چادر برزنت ترانزیتی مزایای بسیاری دارند، یکی از مهم ترین مزایای این گونه از چادرها ایمنی و مقاومت بالای آنها نسبت به سایر چادرها می باشد. همانطوری که می دانید چادرهای سنتی دارای معایب بسیار زیادی هستند؛ اما این مسئله در مورد چادرهای برزنت ترانزیتی صدق نمی کند، برای اینکه آنها توسط افراد متخصص و ماهر و با استانداردهای جهانی تولید می شوند.
مهمترین مزایای چادر برزنت ترانزیتی عبارتند از:
 امکان تولید در اندازه های مختلف و متناسب با نیاز صنایع
 هزینه تعمیر و نگهداری بسیار کم
 سهولت در نصب، راه اندازی
 عدم اشغال فضای مفید به دلیل انعطاف پذیری بالا
 ابعاد خیلی کوچک، تقریبا به اندازه یک کوله پشتی
 ضد آب، ضد نور و ضد حرارت
 تنوع زیاد در رنگ و طرح
 راندمان بالاتر نسبت به پارچه های برزنتی قدیمی
 امنیت بالاتر بخاطر جنس درجه یک
 عایق بسیار مناسب در برابر باران و آب
 کیفیت فوق العاده بالا
 داشتن ضمانت نامه معتبر

خرید چادر برزنت ترانزیتی

در زمینه خرید چادر برزنت ترانزیتی سوالات متداولی وجود دارد مانند؛ بهترین مراکز برای خرید این محصول کدام هستند و کدام مراکز برند های معتبری از چادرهای برزنتی را ارائه می کند و یا اینکه قیمت خرید انواع چادرهای برزنت ترانزیتی و ... برای پاسخ به این سوالات باید گفت که:
برای خرید چادر برزنت ترانزیتی، همانطوری که اطلاع دارید مراکز فراوانی در کشورمان وجود دارند که به فروش محصولات تولیدکنندگان داخلی و خارجی اقدام می کنند، اما اعتماد کردن به چنین مراکزی بسیار سخت به نظر می رسد. برای اینکه در این زمینه دچار اشتباه نشوید بهتر است با افراد با تجربه مشورت کنید و نیز برای اینکه محصول با کیفیتی تهیه کنید پیشنهاد می کنیم به نمایندگی معتبر شرکت دنیای چادر مراجع کنید.
فروشگاه دنیای چادر یکی از محبوب ترین مراکز فروش در زمینه چادر برزنت ترانزیتی محسوب می شود. این شرکت محبوبیت زیادی در بین مردم دارد، و کیفیت محصولاتش بسیار بالا است که توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند. همچنین چادرهای برزنتی این فروشگاه با قیمت مناسبی در بازار برای خریداران عرضه می شود.
شما می توانید محصولات برزنتی را با بالاترین سطح کیفیت و نیز زیر قیمت بازار از فروشگاه دنیای چادر خریداری کنید. محصولات این فروشگاه کاملا مقاوم و ضد آب هستند و در شرایط آب و هوایی مختلف می توانند از شما و محصولات شما به خوبی محافظت نمایند.
لیست قیمت پارچه ترانزیتی
بازار خرید عمده بهترین پارچه برزنت کیفی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat