دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت پارچه ترانزیتی

gheymat-parche-teranzit-4
قیمت پارچه ترانزیتی موجود در بازار متفاوت است و عوامل مختلفی هستند که بر قیمت این محصول تاثیر می گذارند. برای خرید خرید ارزان پارچه های ترانزیتی می توانید از فروشگاه اینترنتی دنیای چادر استفاده کنید. فروشگاه دنیای چادر، معتبر ترین فروشگاه در زمینه فروش پارچه های بوده و با حداقل قیمت این محصول را برای مصرف کنندگان ارائه می کند 

قیمت پارچه ترانزیتی در فروشگاه دنیای چادر

پارچه ترانزیتی از نوع برزنتی به عنوان منبع شایع پارچه های مقاوم در برابر آب بوده و بسیار کم هزینه است. پارچه های ترانزیتی را می توان با موادی مانند پلی اتیلن (HDPE ، LDPE) ، پلی اتیلن ترفتالات (PET)، پلی آمید (نایلون)، بوم و غیره تولید کرد. اما مواد پلی وینیل کلرید (PVC) بهترین راه حل برای محافظت از محصولات سنگین ناشی از شرایط محیطی مانند گرد و غبار، ریزش برف، باران، قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید و سایر موارد می باشد.
پارچه ترانزیتی پی وی سی مزیت های زیادی دارد به عنوان مثال، ضد آب ، مقاوم در برابر آتش و مقاوم در برابر آب و هوا است و اغلب دیده می شود که برای مصارف سنگین مانند روکش های صنعتی و مشاغلی که به پارچه سنگین نیاز است استفاده می شود. بنابراین انتظار می رود بازار پارچه های ترانزیتی پی وی سی و برزنتی با سرعت قابل توجهی یا دوره پیش بینی گسترش یابد.

قیمت پارچه ترانزیتی نسبت به سایر محصولات برزنتی در بازار بسیار ارزان بوده و با قیمت کم برای مصرف کنندگان ارائه می شود شما می توانید این محصول را در ضخامت های مختلف، و در ابعاد و اندازه های متفاوت از مراکز عرضه کننده خریداری کنید.
پیش بینی می شود با رشد و استفاده بیشتر از پارچه ترانزیتی در صنعت های مختلف مانند ساختمان و ساخت و ساز، کشاورزی، خودروسازی و سایر صنایع موجب افزایش قیمت این محصول در بازار جهانی شود. انتظار می رود با افزایش کاربرد پارچه های ترانزیتی در بخش حمل و نقل و لجستیک به دلیل استحکام و دوام آن، بازار جهانی این محصول نیز دچار تغیراتی شود. 

قیمت پارچه ترانزیتی کرج 

مجموعه دنیای چادر واقع در کرج یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده پارچه ترانزیتی به قیمت تولیدی می باشد، این مجموعه همواره محصولات تولیدی خود را با مواد درجه یک و به قیمت تولیدی برای مصرف کنندگان ارائه می کند.

برای خرید این محصول و سایر محصولات این شرکت می توانید به فروشگاه دنیای چادر در کرج به صورت حضوری و یا اینترنتی مراجعه کنید تا این محصول را با قیمت ارزان و با کیفیت مناسب تهیه کنید.
از مهمترین ویژگی پارچه ترانزیتی تولید شده در مجموعه دنیای چادر می توان به ضد آب بودن و عمر طولانی این پارچه اشاره کرد. علاوه بر این آنها کاملاً ضد نور و ضد کپک هستند و می توان در مناطق و شرایط مختلف آب و هوایی از آنها استفاده کرد.

پارچه ترانزیتی دنیای چادر از موادی مانند پلی اتیلن (HDPE ، LDPE) ، پلی اتیلن ترفتالات (PET)، پلی آمید (نایلون)، تولید شده و بنابر نیاز مصرف کننده می توان آنها را در اندازه های مختلف تولید نمود. 

لیست قیمت عمده فروشی پارچه برزنت نانو ضد آب
خرید چادر ترانزیتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat