دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت پارچه برزنتی

gheymat-parche-berezenti-1

​کیفیت و قیمت دو عامل بسیار مهم برای خریداران پارچه برزنتی است، شما با مراجعه به فروشگاه محصولات دنیای چادر بر هر کدام از این ویژگی ها دسترسی خواهید داشت. یعنی با قیمت بسیار ارزان محصول با کیفیت خریداری خواهید کرد همراه با ضمانت معتبر و خدمات پس ار فروش.

بررسی قیمت پارچه برزنتی

پارچه برزنتی از محصولات با کیفیت، کاربردی و زیبا به شمار می رود که به صورت عمده و خرده به فروش می رسد، معمولا فروشندگان این نوع پارچه را در رول های ۵۰ متری و بالاتر برای خریداران عرضه می کنند. قیمت پارچه های برزنتی نیز نسبت به کیفیت و نیز جنس پارچه متفاوت است، برخی از آنها که کاملا ضد آب و نیز ضد آفتاب هستند از قیمت بالایی نسبت به سایر برزنت ها برخوردار هستند.
از مهمترین ویژگی های این محصول پرکاربردی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 پارچه برزنتی دارای روکش های مقاوم بوده و کاملا ضد آب است
 این نوع پارچه در برابر پارگی و سوراخ شدن بسیار مقاوم است
 سازگار با محیط های پر باران و نیز سرد و گرم است
 ظاهری بسیار شیک و جذاب دارد و در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه می شود
 قیمت آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است
 در برابر حرارت متوسط مقاومت خوبی دارد
 و ...

پارچه برزنتی نانو به دلیل کیفیت بسیار خوب و ویژگی های منحصر به فرد قیمت متفاوتی نسبت به سایر پارچه های برزنتی دارد، این محصول با بالاترین فناوری روز دنیا تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. اگر خرید خود را از فروشگاه دنیای چادر انجام دهید از مزیت های بسیار زیادی برخوردار خواهید بود.
به عنوان مثال این محصول دارای ضمانت نامه معتبر از فروشگاه دنیای چادر است و در صورت هر گونه خرابی و یا ایراد می توان از ضمانت نامه آن استفاده کرد. فروشگاه دنیای چادر ، جزو شرکت های بزرگ و نام آور است که توانسته علاوه بر تولید پارچه برزنتی محصولات با کیفیت دیگری نیز تولید کند، و تا اکنون با رشد و توسعه‌ی چشم گیری روبرو بوده است.


مهمترین عامل بر افزایش قیمت پارچه برزنتی


قیمت پارچه برزنتی ارائه شده در فروشگاه دنیای چادر نسبت به محصولات مشابه در بازار برای مصرف کننده مقرون به صرفه است. شما می توانید این محصول را از نمایندگی معتبر این شرکت در کرج و تهران تهیه کنید تا علاوه بر دریافت خدمات پس از فروش، از قیمت ارزانی نیز برخوردار باشید.

مهمترین عامل بر افزایش قیمت پارچه برزنتی، قطعا کیفیت محصول است. به طوری که با افزایش کیفیت، قیمت نیز به تبع افزایش خواهد یافت. مجموعه دنیای چادر یکی از بزرگترین تولید کنندگان پارچه های برزنتی در کشور است که توانسته این محصول را با بالاترین کیفیت تولید نماید. این شرکت سالیان سال است که در زمینه تولید لوازم صنعتی درجه یک مشغول به فعالیت است این شرکت با دارا بودن متخصصین مجرب و داشتن تکنولوژی و تجهیزات مدرن به روز، توانسته پارچه های برزنتی بسیار مقاوم تولید کن .

پارچه ترانزیتی و انواع آن
خرید مشمع کانتینری به صورت عمده
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat