دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش پارچه برزنتی

forosh-parche-berezenti

پارچه برزنتی در مجموعه دنیای چادر از محبوب ترین ارائه دهنده پارچه برزنتی است که مدل های زیادی از این محصول را برای فروش ارائه می دهد تا نیازهای تجاری شما را برآورده کند. سری جدید پارچه های برزنتی این مجموعه دارای ویژگی های ضد آب و دوام بالا هستند که پیشنهاد می کنم حتما در هنگام خرید در اولویت قرار بگیرد. 

پارچه برزنتی در دنیای چادر

مجموعه دنیای چادر برترین و معتبرترین عرضه کننده انواع پارچه برزنتی از نوع پلی استر با پوشش پی وی سی ۹۰۰ گرم در مترمربع ؛ محافظت در برابر UV قارچ کش در ۲۱ رنگ و پارچه پلی استر با پوشش ۶۰۰ PVC گرم در متر مکعب در ۲۱ رنگ و همچنین پارچه فایبرگلاس نسوز با پوشش پلی اورتان می باشد. این نوع پارچه ها کاربرد های مختلفی دارند.
مهمترین اولویت دنیای چادر کیفیت است. ما همواره بر کیفیت محصولات خود تأکید داریم- مواد اولیه، فرآیندها و محصولات ما درجه یک است. تیم متخصص ما دائماً در جهت بهبود فرآیندهای تولید محصولات برزنتی تلاش می کند تا هر محصولی که به بازار فروش عرضه می شود، از بالاترین استانداردهای کیفیت برخوردار باشد.
ما تمام مواد اولیه از جمله پلاستیک، پارچه، طناب های نایلونی، مواد بسته بندی و غیره را از مواد درجه یک تهیه می کنیم، در نتیجه کیفیت محصولات تولید شده ما تضمین شده است. هر کدام از محصولات ما دارای مجوزهای لازم همراه با گواهی کیفیت و گزارش های بازرسی است.

علاوه بر این کلیه ماشین آلات کارخانه بطور منظم سرویس دهی و کالیبره می شوند تا عملکرد بهینه را تضمین کنند. بررسی کیفیت در مراحل مختلف فرآیند تولید پارچه برزنتی انجام می شود و اقدامات لازم برای اطمینان از انطباق محصول نهایی با مشخصات انجام می شود.
محصول نهایی یعنی پارچه برزنتی، قبل از بسته بندی و نگهداری در انبار از طریق بررسی دقیق کیفیت انجام می شود. این کار بر اساس نمونه گیری انجام می شود تا از کیفیت نهایی محصول اطمینان حاصل شود. محصول نهایی در کیسه های پلی اتیلن بسته بندی و بر اساس اندازه، ضخامت و رنگ آنها در قفسه های مختلف ذخیره می شود. هر محصول برای سهولت شناسایی و بازیابی سریع برچسب گذاری شده است.

پارچه برزنتی را از کجا بخریم


اگر به دنبال تولید کننده برتر و ارزان قیمت هستید، به فروشگاه خوبی مراجعه کرده اید، دنیای چادر همان طوری که در بخش قبلی نیز متوجه شدید با یک فرآیند کاملا حرفه ای پارچه برزنتی را تولید و با قیمت ارزان به خریداران عرضه می کند.

مهمترین مزیت پارچه برزنتی تولید شده در مجموعه دنیای چادر:
* امکان سفارش این محصول در اندازه ها و رنگ های مختلف
* دوام فوق العاده بالا
* مقاوم در برابر پارگی، شکستگی هنگام حمل و نقل و ذخیره سازی
* ضد آب و قابل شستشو، از آلودگی
* مقاوم در برابر باران یا رطوبت
* دو سطح ضد آب
*گوشه های تقویت شده
* مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش و ضد آفتاب، ضد آتش، چند منظوره
* مناسب برای برای کامیون ها، قایق ها، محافظت از بار، استفاده در ساخت و ساز، روکش هیزم، پوشش کامیون، پوشش تریلر، پوشش تجهیزات صنعتی و برقی، مناسب برای پناهگاه اضطراری، سایبان تریلر، روکش محصولات کشاورزی، استفاده در با ، استفاده در کمپینگ و غیره.

خرید چادر برزنتی
ارزانترین قیمت تولید پارچه برزنت کیفی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat