دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش عمده چادر برزنتی تهران

chador-berezenti-tehran-2

نمایندگی های زیادی برای پخش عمده چادر برزنتی در سراسر کشور وجود دارد و این نمایندگی ها خدمات مورد نیاز برای مشتریان را فراهم می کنند. همانطور که می دانید از بزرگترین نمایندگی های تولید و فروش چادرهای برزنتی در کشور می توان به مجموعه بزرگ و محبوب دنیای چادر اشاره کرد.

روزانه خریداران زیادی به این نمایندگی مراجعه کرده تا این محصول با ارزش را به صورت عمده خریداری و آن را به بازار ارائه دهند و یا در کسب و کار خود از آن استفاده کنند. شما خریداران عزیز می توانید به راحتی و با مراجعه غیر حضوری به فروشگاه دنیای چادر، می توانید محصولات برزنتی و انواع چادر کانتینری مورد نیاز خود را با صرف کمترین هزینه خریداری نمایید.

فروش عمده چادر برزنتی از فروشگاه دنیای چادر در تهران، کرج و سراسر کشور با حداقل قیمت انجام می شود. مرکز فروش و پخش عمده انواع چادرهای برزنتی با قیمت ارزان و باورنکردنی در سراسر کشور انجام می گیرد و سفارشات شما در اسرع وقت برای شما ارسال می گردد. فروش عمده چادرهای برزنتی در رول های ۵۰ متری در برند های مختلف وجود دارد و به فروش می رسد.
برای تهیه انواع چادر برزنتی به صورت خرید آنلاین و اینترنتی، سفارشات خود را از فروشگاه اینترنتی و به صورت عمده ثبت نمایید و خریدی آسان، ارزان و بدون دغدغه در وقت و هزینه را در کمترین زمان تجربه نمایید. دنیای چادر، ارائه کننده بهترین، مرغوب ترین و شناخته شده ترین انواع چادرهای برزنتی در فروشگاه اینترنتی به صورت کلی و جزئی در بسته های متنوع است. این مجموعه در کمترین زمان محصولات خریداری شده را برای شما ارسال می کند.

فروش خرده چادر برزنتی به قیمت تولیدی

همانطوری که در مطالب قبلی نیز اشاره شد، برزنت، پارچه های بزرگی از مواد محکم ، انعطاف پذیر، مقاوم در برابر آب یا ضد آب هستند، که اغلب از موادی مانند بوم یا پلی استر با پلی اورتان یا از پلاستیک هایی مانند پلی اتیلن ساخته می شوند.
پارچه برزنتی اکوپولین یک برزنت چند لایه متقاطع است که بسیار، محکم تر، بادوام، سبک وزن است. اکثر چادر ترانزیتی موجود در بازار از برزنت پلی استر با پلی اورتان می باشد و کاربرد فراوانی در صنعت دارد. برای خرید اینترنتی چادرهای برزنتی با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی دنیای چادر در سریع ترین زمان و با بالاترین کیفیت اقدام کنید.

شما می توانید از چادر ترانزیتی ارائه شده در فروشگاه دنیای چادر به عنوان پوششی برای تریلرها، اتومبیل ها، قایق ها، دوچرخه ها و کاروان ها استفاده کنید. برای خرید اینترنتی این محصول و سایر محصولات با کیفیت می توانید وارد وب سایت دنیای چادر شده و سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
کارشناسان ما در هر زمان آماده ارائه خدمات به خریداران محترم در هر زمینه ای هستند. برای این که ک خرید با کیفیت و مقرون به صرفه را تجربه کنید پیشنهاد می کنیم حتما به فروشگاه ما در تهران و کرج مراجعه کنید. اگر در شهر دوری از تهران و کرج زندگی می کنید می توانید از فروشگاه اینترنتی این مجموعه استفاده کنید.
سایت فروش عمده چادر ترانزیتی با کمترین قیمت
برزنت کانتینری در تهران
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat