دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

برزنت کانتینری در تهران

berezent-cantineri-1
برزنت کانتینری کاربرد های زیادی دارد که از مهمترین آن می توان به تولید چادرهای مسافرتی اشاره کرد. چادرهای تولید شده از برزنت، چادر عالی است و مطمئناً یکی از بهترین چادرهای موجود در بازار امروز است. تولید کنندگان می توانند بر حسب نیاز کاربران خود آنها را در اندازه های، دو نفره تا ۱۲ نفره تولید کنند.
چادر برزنتی جمع و جور روحیه قدیمی پیشگامان را از طریق ظاهر زیبا و یکپارچه با عملکردی که توسط یک قاب فولادی محکم با ستون های فنی ما تقویت می شود ، به تصویر می کشد. از ویژگی های عملی آن می توان به سبک بودن، راحتی باز و بسته کردن، تنوع رنگ بندی، عایق رطوبت، باران و نیز حرارت بودن اشاره کرد.
برزنت کانتینری به غیر از تولید چادرهای مسافرتی کاربرد دیگر مانند روکش خودروها دارد و اکثر تولید کنندگان به این مسئله پی برده و مدل ها و طرح های مختلفی از روکش های برزنتی را تولید می کنند. اگر قصد خرید این محصولات را با قیمت ارزان دارید بهتر است به فروشگاه دنیای چادر در تهران مراجعه کنید.

برزنت کانتینری عملکرد فنی و راحتی را ارائه می دهد. این نوع برزنت پارچه محکم بافت دار دارای یک ماده ضد دافع آب است که به باران و رطوبت اجازه نفوذ نمی دهد. با شدت گرفتن باران معمولا، الیاف آن متورم می شوند و یک مهر و موم ضد آب تشکیل می دهند. علاوه بر این مقاوم بودن آن در برابر اشعه ماورا بنفش باعث می شود سالهای زیادی از آن بتوان استفاده کرد. این پارچه قابل تنفس عالی با از بین بردن میعانات و حفظ دمای داخلی در تابستان و گرم نگه داشتن دمای هوا در زمستان است.

متداول ترین نوع برزنت کانتینری

برزنت کانتینری ورق های بزرگی از مواد ضد آب را شامل می شود و در اندازه های مختلف موجود است و به طور کلی از پلاستیک هایی مانند HDPE ، LDPE ساخته می شود. برای پناه بردن به هر نوع کالایی می توان از این نوع پارچه استفاده کرد. برزنت می تواند به طور موثر برای پوشاندن کالاها در حین حمل و نقل استفاده شود و سپس می تواند برای قرار دادن کالاهای داخلی بدنه کامیون استفاده شود تا در برابر عناصر بیرونی پوشیده شود.
برزنت کانتینری امروزه در مدل های مختلفی تولید می شود که امروزه رایج ترین آن برزنت های پلاستیکی است. برزنت سیلنیلون - نایلون با سیلیکون تزریق می شود. فوق العاده سبک است با این حال، اگر خیلی خیس شود، می تواند از شکل خارج شود.

مش مانند برزنت های بوم است اما معمولاً از نایلون ساخته می شود. آنها اجازه می دهند رطوبت خارج شود و بهتر است برای جلوگیری از باد سبک استفاده شود. با این حال، آنها ضد آب نیستند و نمی توانند از شما در برابر عناصر مثل (باران، برف و غیره) محافظت کنند.

پارچه برزنتی پنبه ای، پلی، ریپ، استاپ. این نوع برزنت کانتینری از ترکیبی از الیاف پنبه طبیعی و پلی استر مصنوعی تولید شده و مقاومت بالایی دارد. برای دریافت برزنت کانتینری مقاوم با قیمت بسیار ارزان می توانید به فروشگاه دنیای چادر در تهران مراجعه کنید. 

فروش عمده چادر برزنتی تهران
خرید از کارخانه تولید چادر ترانزیتی تریلی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat