دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر کانتینری تهران

chador-cantineri-tehran
چادر کانتینری از بهترین سیستم های محافظتی در دنیا به شمار می رود. استفاده از این نوع چادر ها بهترین راه برای محافظت و ایمن نگه داشتن، بار خودروها به خصوص تریلی و کامیون های سنگین و همچنین محصولات کشاورزی است. چادرهای کانتینری از محصولات شما در برابر باران، برف، نور خورشید، باد، گرد و غبار، خاک محافظت می کند و محصولات و کالاهای را خشک نگه می دارد.
چه کامیون کمپرسی داشته باشید و چه وانت، به چیزی نیاز دارید که بار شما را ایمن نگه دارد. مجموعه ما چادر کانتینری را با مواد مخصوص مانند، برزنت، پلی استر، پی وی سی، بیتمکس یا نئوپرن تولید و در اختیار خریداران قرار می دهد. ما با اطمینان به شما می گوییم که محصولات ما با کیفیت و کاملا ضد آب هستند. و آمادگی آن را داریم تا این مواد را به صورت عمده در اختیار خریداران قرار دهیم.

حال در این بخش به یک توضیح کلی درباره دنیای چادر می پردازیم تا بیشتر با محصولات تولیدی و خدمات این شرکت آشنا شوید:
۱- مواد:
کلید موفقیت دنیای چادر کیفیت فوق العاده مواد مورد استفاده برای تولید چادر کانتینری و سایر محصولات این شرکت اشت. ما فقط از مواد با کیفیت بالا برای همه چادرهای کانتری، روکش ها و سایبان های تولیدی خود استفاده می کنیم.
۲- اهميت دادن به مشتری:
ما تمامی محصولات خود را با کیفیت بالا و به قیمت تولیدی برای مشتریان ارائه می دهیم و این خود نشان از اهميت دادن به مشتری است. شما می توانید روی ارسال سریع محصولات و پاسخگو بودن ما حساب کنید.
۳- سفارشات:
چه به چادر کانتینری و چه سایبان منحصر به فردی برای حیاط خانه خود احتیاج داشته باشید ، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. و سفارشات شما را در کمترین زمان و به بهترین وجه انجام می دهیم.
۴- سرعت انجام کار:
ما به مشتریان تضمین می دهیم که همه سفارشات آنها را در سریع ترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام می دهیم. ما سریع و کارآمد کار می کنیم تا طبق برنامه شما سفارش شما را به شما تحویل دهیم.
۵- کیفیت محصولات:
تمام محصولات ارائه شده در این مجموعه با مقاومت بسیار بالا ساخته شده اند و در برابر عوامل بیرونی مانند، باد، باران، نور آفتاب دوام کافی را دارند. در صورت نیاز به یک پوشش با کیفیت می توانید به دوام محصولات ما اعتماد کنید.
۶- ضمانت:
ما به توانایی خود در ارائه یک محصول با کیفیت اطمینان داریم. ما کار خود را تضمین می کنیم تا دیگر نگران محصولی که می خرند نباشید.هر گونه ایراد و مشکلی اگر در محصولات ما وجود داشته باشد، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان آن را برطرف کنیم.

فروش انواع چادر کانتینری 

مجموعه دنیای چادر معتبر ترین تولیدی چادر کانتینری با ارزان ترین قیمت و بالاترین سطح کیفیت در کشور، شما می توانید چادر کانتینری شیک را از ما خریداری کنید. فروشگاه دنیای چادر کلکسیونی بزرگ و متنوع از پارچه کانتینری با کیفیت، ضد آب و ضد نور را دارا می باشد و شما مصرف کنندگان محترم می توانید این محصول پرکاربرد را با قیمت تولیدی و به صورت عمده و جزئی از فروشگاه ما خریداری کنید. برای خرید ارزان قیمت چادرهای کانتینری با رنگ بندی های مختلف به فروشگاه اینترنتی دنیای چادر سر بزنید. 

مشمع کانتینری
پارچه برزنت کیفی با بهترین قیمت در کرج
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat