دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت پارچه ترانزیت

gheymat-parche-teranzit-3

قیمت چادر ترانزیتی همواره یکی از عوامل تاثیرگذار بر انتخاب خریداران بوده است، در دهه های اخیر عوامل مختلفی بر قیمت این محصول در بازار فروش تاثیر گذاشته است. خریداران چادرهای ترانزیتی همیشه به دنبال راهی برای استعلام قیمت چادرهای ترانزیتی هستند، اما به نظر شما بهترین و مناسب ترین روش برای استعلام کدام روش است؟ بله استعلام به روش اینترنتی بهترین و مناسب ترین روش برای این کار است.

شما می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی، قیمت چادر ترانزیتی را در روز استعلام بگیرید و بعد برای خرید اقدام کنید. علاوه بر آن برای آگاهی از قیمت انواع چادرهای ترانزیتی، شما می توانید به بازار فروش و مراکز تولیدی مثل مجموعه دنیای چادر مراجعه کنید و انواع مختلف چادرهای ترانزیتی را با یکدیگر مقایسه و با توجه به کیفیت و قیمت یکی از آنها را انتخاب کرده و خرید کنید.
با گسترش صنعت آی تی در عصر حاضر دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای آگاهی از قیمت چادر ترانزیتی و سایر محصولات مورد نظرتان نمی باشد، برای استعلام قیمت شما می توانید به راحتی و بدون صرف زمان و هزینه ای، به صورت آنلاین از هر کجای کشور اقدام به این کار کنید.
با بررسی های صورت گرفته در زمینه چادر ترانزیتی و همچنین به منظور بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت این نوع چادر در مراکز فروش، به این نتیجه رسیدیم که پارامترهای زیادی بر قیمت چادرهای ترانزیتی در بازار محصولات صنعتی تاثیر می گذارد که مهمترین و تاثیرگذارترین پارامتر، جنس پارچه و نوع دوخت آن است، به طوری که با بالا رفتن کیفیت و مقاوم تر شده جنس پارچه، قیمت آن نیز افزایش زیادی را به خود می بیند.

البته باید گفت طبیعی است که با افزایش کیفیت محصولات برزنتی، قیمت آنها نیز بالا برود، حال در شرایط کنونی متولیان این حوزه مانند تولیدی های کوچک و بزرگ، و نیز وارد کنندگان مواد اولیه،باید تدابیر مخصوصی را برای تامین ارزان قیمت این محصولات برای مصرف کنندگان کنند.
تاریخچه ظهور چادر ترانزیتی خیلی دور نیست و به دهه های اخیر بر می گردد، برای همین از چادرهای نسبتاً جدید موجود در بازار به شمار می رود که به دلیل مزایای فراوان نسبت به سایر چادرها سنتی طرفداران زیادی پیدا کرده است. قیمت چادرهای برزنتی نسبت به دیگر چادرها ارزان بوده و کیفیت فوق العاده خوب آن شاید یکی از دلایل مهمی باشد که مصرف کنندگان را به سمت خود می کشاند.

چادرهای برزنتی قدیمی و سنتی موجود در بازار مانند ، هر کدام با وجود مزایایی که دارند، معایب فراوانی هم دارند که باعث شده مصرف کنندگان به برزنت های جدید و کم عیب تری رو بیارند. با توجه به حجم زیاد استفاده از چادر ترانزیتی در کشورمان، فروشگاه ها و تولیدی های زیادی اقدام به فروش آن می کنند تا نیاز بازار به این محصول با ارزش و مفید را برای مصرف کننده فراهم نمایند. همانطوری که در مطالب گذشته نیز بیان شد، بهترین و مناسب ترین مرکز برای خرید چادر برزنتی، فروشگاه دنیای چادر است. این مرکز بیشتر محصولات خود را با قیمت بسیار ارزان و به قیمت تولیدی برای مصرف کنندگان عرضه می گردد.

بزرگترین مرکز فروش پارچه های برزنتی ضد آب
چادر ترانزیت تریلی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat