دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

10 کاربرد چادر ترانزیتی

karbord-chador-teranziti
چادر ترانزیتی کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارد که دلیل آن، دوام فوق العاده بالا و ضد پارگی، ضد آب و قابل شستشو بودن، مقاوم بودن از آلودگی یا آسیب باران یا رطوبت، سطح ضد آب، گوشه تقویت شده آن است. به همین دلیل علاقه مندان زیادی را در بازار به خود اختصاص داده است.
علاوه بر این چادر ترانزیتی چند منظوره بوده و شما می توانید برای فعالیت های مختلفی از آن استفاده کنید به عنوان مثال ، برای وسایل نقلیه، کامیون ها قایق ها، محافظت از بار، سایت های ساختمانی، پوشش کامیون، پوشش تریلر، پوشش تجهیزات، پوشش زمین، پناهگاه اضطراری، تارپ های نقاشی، سایبان تریلر، کشاورزی، باغ، کمپینگ و غیره.
چادرهای برزنتی تولید شده در دنیای چادر چند منظوره است و کاربرد های مختلفی دارد، ما در اینجا به ۱۰ کاربرد چادر ترانزیتی اشاره می کنیم :
1. صنعت کشاورزان
2. صنعت حمل و نقل
3. صنعت ساختمان
4. صنعت باغداری
5. صنعت قایق رانی
6. صنعت دامداری
7. صنعت ساخت چادر
8. روکش ماشین آلات صنعتی
9. روکش گلخانه
10. ایجاد پناهگاه اضطراری

قیمت چادر ترانزیتی بیشتر مربوط به جنس پارچه می شود، معمولا برای ساخت چادرهای ترانزیتی از پلی اتیلن استفاده می شود تا علاوه بر ضد آب نمودن چادر مقاومت آن را نیز افزایش دهد. از ویژگی های فنی چادرهای ترانزیتی نیز می توان به وزن بسیار کم و ضخامت کم چادر های ترانزیتی اشاره کرد که حدود ۰.۲۰ الی ۰.۳۰ سانتی متر می باشد و وزن آنها حدود ۱۶۰ گرم در متر مربع است. البته توجه داشته باشید که این اعداد ممکن است متفاوت تر از آن چیزی باشد که شما در یک فروشگاه می بینید و بستگی به نوع پارچه مصرفی برای تولید چادر ترانزیتی دارد.
خرید اینترنتی چادر ترانزیتی ؟
خرید اینترنتی چادر ترانزیتی ، خریدی است که از طریق فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌شود. این روش خرید، نوعی از تجارت الکترونیک است که این امکان را برای خریداران فراهم می کند تا بتوانند بدون مراجعه حضوری و فیزیکی مستقیما از طریق انواع چادرهای ترانزیتی مورد نیاز خود را تهیه کنند.
در زمینه خرید اینترنتی چادر ترانزیتی می توان گفت که سایت دنیای چادر به عنوان بهترین سایت برای خرید اینترنتی چادرهای ترانزیتی در ایران به شمار می رود، این فروشگاه با خدمات بیشماری که برای مشتریان ارائه می دهد در بین مردم طرفداران زیادی دارد.
مهمترین مزایای خرید اینترنتی چادر ترانزیتی از فروشگاه دنیای چادر، این است که باعث صرفه جویی در وقت می شود. به این ترتیب شما زمان بیشتری را برای انجام فعالیت های دیگران در اختیار دارید. همچنین شما تنوع بیشتری برای خرید در این فضا دارید و تمام گزینه های خود را می تونید در نظر بگیرید و بعد اقدام به سفارش چادر ترانزیتی از این فروشگاه دنیای چادر کنید. شما می توانید به معنای واقعی کلمه در هر نقطه از جهان که هستید خرید کنید.

همچنین باید گفت که خرید اینترنتی چادر ترانزیتی به شما این امکان را می دهد تا کالاهایی را خریداری کنید که در شهر شما موجود نیست. شما در این فضا می توانید جنس کالا و قیمت ها را فوراً مقایسه کرده و بهترین و نیز ارزان ترین چادر ترانزیتی را خریداری کنید؛ و نیز با استفاده از بررسی هایی که در بین سایت های عرضه کننده چادر های ترانزیتی انجام داده اید می توانید تصمیم بهتری بگیرید. 

فروش چادر برزنتی در تهران
لیست قیمت چادر برزنتی در کرج
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat