دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

تولیدی چادر ترانزیتی تریلی با بهترین کیفیت

tolidi-chadoteranzit-tereyli.jpg چادر ترانزیتی تریلی
تولیدی چادر ترانزیتی درجه یک
کشور ما یکی از کشورهای تولیدی چادر ترانزیتی درجه یک می باشد که در آن نمونه های گوناگونی از پارچه چادر ترانزیتی، در درجه های متفاوت کیفی تولید می گردد.
می توانید چادر ترانزیتی را از فروشگاه ها و مراکز خرید شهر خود تهیه کنید. همچنین لازم است در زمان خرید بررسی کرده و بهترین کیفیت آن را خریداری کنید تا بتوانید تا مدت زیادی از آن استفاده نمایید.
از چادر ترانزیتی برزنتی به علت منعطف بودن و مقاوم بودن، جهت ساختن چادر و کاور در صنایع مختلفی، به صورت های گوناگونی استفاده می نمایند.
کارخانه تولیدی چادر ترانزیتی ما در ایران، نمونه های گوناگونی را از این چادرها تولید کرده و عرضه می نماید.
نمونه های مختلف چادرهای ترانزیتی برزنتی در این کارخانه به وسیله، نیروهای متخصص و تجهیزات مدرن و مکانیزه تولید شده و به تمام نقاط کشور پخش شده و به فروش می رسند.
البته برندهای معروف این چادر از استانداردهای ملی و بین المللی برخوردار هستند و برای مصارف گوناگون با ویژگی های مختلفی عرضه می گردند.


از کجا چادر ترانزیتی جنس خوب را سفارش خرید عمده دهیم؟

فروش به صورت عمده چادرهای ترانزیتی برزنتی در فروشگاه های زیادی انجام می شود. از مراکز مناسب برای خرید بعد از خود کارخانه تولید کننده، شرکت های پخش و تجاری می باشد.
این شرکت های تولیدی چادر ترانزیتی، محصولات خود را به شکل عمده از تولیدی ها و کارخانه ها با قیمتی ارزان خریداری کرده و با قیمتی گران تر و ارزش افزوده بیشتر در بازار، بازاریابی کرده و می فروشند.
قیمت خرید مقدار عمده پارچه ترانزیتی، کم تر از مقدار خرده آن بوده و به وسیله وب سایت های اینترنتی معتبر فعال در این حوزه هم به بازار ارائه می شوند.

لیست قیمت فروش انواع چادرهای ترانزیتی تریلی و نیسان

همان طور که در بالا اشاره کردیم، قیمت خرید عمده چادر ترانزیتی برزنتی در بازار از قیمت خرده آن کم تر است. در نتیجه زمانی که فروشنده آن را در حجم زیاد و بی واسطه بخرد، خیلی پر سود تر و ارزان تر خواهد شد.
البته قیمت این چادر بر حسب کیفیت، برند، نرخ تولید و سایر گزینه ها فرق می کند. تولیدی چادر ترانزیتی، خود هم در تعیین قیمت دخیل بوده و بر حسب گزینه های بالا، تفاوت و قیمت مصوب دولت را تعیین می کند.
در سال های اخیر هم قیمت چادر های ترانزیتی با توجه به نوسانات بازار، در حال کم و زیاد شدن بوده و متغیر است.
قیمت چادر ترانزیتی با وجود تنوع جنس و نوع آن فرق دارد. در بازار می توانید انواع متفاوت آن را ببینید.
به دلیل مصرف بالای این پارچه و جنس آن، تولید کنندگان در تیراژ بالایی از آن را در تنوع بالای مدل و رنگ، تولید کرده و به بازار ارائه می نمایند.
از پر مصرف ترین نوع چادر ترانزیتی، نوع شمعی آن می باشد که جهت ساخت چادر محافظتی اتومبیل ها، لانه حیوانات، آلاچیق،پوشش استخر ها و غیره استفاده می شوند.


از مزایای مهم چادر ترانزیتی ضد آب بودن آن می باشد. ویژگی ضد آب بودن سبب شده که به مقدار زیادی از این چادر مصرف شده و نظر بسیاری از خریدارن را جلب کند.
برای اطلاع پیدا کردن سریع و آسان از قیمت این چادر، می توانید از روش مراجعه به وب سایت های اینترنتی و نمایندگی های فروش استفاده کنید.


بزرگترین مرکز خرید چادر ترانزیتی در تهران و کرج

در ایران، مراکز بسیاری جهت تولید انواع مختلف پارچه از قبیل: پارچه برزنتی فعالیت می کنند. این شرکت ها در تمام نقاط کشور وجود دارند.
همچنین این شرکت ها جهت عرضه عالی این محصولات به خریدارن، نمایندگی ها و سایت ها را ساخته اند که شما می توانید از طریق مراجعه به این سایت ها و نمایندگی ها درباره مراکز تولیدی این پارچه ها اطلاعات جمع آوری کنید.
نکته ای که وجود دارد این است که شما می توانید، لیست بهترین مراکز تولید پارچه را از راه جست و جو در گوگل به آسانی بیابید.
در شهر تهران هم مثل دیگر استان های ایران، نمایندگی های عرضه زیادی از چادر ترانزیتی موجود است که می توانید با حضور در این نمایندگی ها، اجناس مورد نیاز خود را با کیفیت و قیمت خوب تهیه نمایید.
این روزها با پیشرفت تکنولوژی، مردم بیشتر از خرید اینترنتی استفاده می کنند، به ویژه در شهر بزرگ تهران که به خاطر ترافیک های زیاد و شلوغی، مردم از خرید اینترنتی استفاده می کنند.
شرکت های بسیاری، سایت هایی برای فروش اینترنتی محصولاتشان در تمام شهرهای ایران مثل تهران طراحی کرده اند. شما هم با مراجعه به این سایت ها می توانید چادر ترانزیتی برزنتی را از لحاظ رنگ، جنس، قیمت و کیفیت انتخاب کرده و درب منزل تحویل بگیرید.
اگر شما در کرج ساکن هستید و به دنبال خرید چادر ترانزیتی ارزان و مقاوم برای ساخت چادر یا کاور می باشید، ما به شما نمایندگی های مستقیم شرکت های سازنده پارچه را پیشنهاد می کنیم.
اما اگر نمی توانید به این نمایندگی ها دسترسی پیدا کنید، بهترین گزینه پیشنهادی ما به شما، خرید اینترنتی از وب سایت این نمایندگی ها می باشد.
وب سایت های بسیاری به فروش پارچه های مختلف مثل چادر های ترانزیتی می پردازند که از کیفیت عالی و قیمت مناسب برخوردار هستند. مهم ترین مزیت این خرید با کیفیت، برخورداری از صرفه جویی در زمان است.
برای اطلاعات بیشتر، ثبت سفارش و یا گرفتن مشاوره رایگان از متخصصان و پرسیدن سوالات خود، با پشتیبان سایت در ارتباط باشید.
چادر ترانزیتی برزنتی از مزایای بسیار زیادی برخوردار می باشد که ما در زیر، به شکل موردی و خلاصه به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:
• مقاومت زیاد در مقابل نورخورشید و آب
• استقامت کششی زیاد
• مقرون به صرفه بودن جهت پوشش فضاهای باز

• منعطف بودن 

لیست قیمت چادر برزنتی در کرج
پارچه برزنت شمعی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat