دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

ویژگی های مهم چادر برزنتی؟

chador-berezenti.jpg
با چادر برزنتی از سطح و اشیا خود در برابر آسیب های احتمالی از جمله، باد، باران، نور آفتاب، برف محافظت کنید. پارچه های برزنتی برای پوشاندن و ایمن سازی اشیا، چه در فضای داخلی و چه در فضای باز در نظر گرفته شده اند. لبه های برزنت ها معمولا با یک دوخت مناسب تقویت شده است تا دوام بیشتری در برابر کشش و فشار داشته باشد. معمولا در لبه های اطراف پارچه برزنت از حلقه های ثابت آلومینیومی استفاده شده تا نقاط اتصال طناب ایجاد شود و اجازه دهند آنها را در محل مورد استفاده ثابت و محکم نگه داشت.
چادر برزنتی ایده آل برای پوشش اتومبیل، تریلر، قایق، پناهگاه، مواد کشاورزی، چوب ، مبلمان و استخرهای روباز. و همچنین برای مصارف خانگی و حرفه ای نیز مناسب هستند از جمله استفاده برای چادر های مسافرتی و یا سازه های چادری.
چادر برزنتی از پلی اتیلن، انعطاف پذیر، مقاوم در برابر آب یا ضد آب ساخته شده است که باعث ماندگاری و افزایش عمر و مقاومت چادر می شود و خواص و عملکردی خود را برای سالها طولانی همانند روز اول حفظ می کند. اغلب پارچه های برزنتی با پلی استر و یا پلی اورتان پوشش داده شده اند تا نسبت به سایر پارچه ها از مقاومت بالایی برخوردار باشند.
همانطوری که گفته شد چادر برزنتی کاربرد های فراوانی را شامل می شود که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 برزنت از بسیاری جهات برای محافظت از اشخاص و اشیا در برابر باد، باران و نور خورشید
 استفاده در حین ساخت و ساز یا پس از فاجعه ها برای محافظت از سازه های نیمه ساخته شده یا آسیب دیده
 برای جلوگیری از خرابکاری در هنگام رنگ آمیزی و فعالیت های مشابه
 محافظت از بارهای کامیون های باز و واگن ها
 خشک نگه داشتن توده های چوب
 استفاده به عنوان پناهگاه هایی مانند چادرها یا سایر سازه های موقت
مهمترین مرکز فروش چادر برزنتی؟
دنیای چادر را می توان مهمترین مرکز برای فروش انواع چادر برزنتی در ایران دانست، این مرکز با ارائه انواع مدل های مختلف از جمله:
 روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی
 تولیدات ترانزیتی ( چادر کامیون و ... )
 تولیدات برزنتی (چادرهای اسکلتی- چادرهای روباری و ...)
 روکش لیفتراک
 چادر ماشین
 و ...
توانسته در سال های اخیر خدمات ارزنده ای را برای مصرف کنندگان چادر های برزنتی در سراسر ایران فراهم آورد. به طوری که می توان مجموعه دنیای چادر را ارزان ترین عرضه کننده چادر برزنتی در کشور برشمرد.
خرید چادر برزنتی ارزان قیمت؟
برای خرید چادر برزنتی از مجموعه دنیای چادر به دو روش حضوری و نیز اینترنتی می توانید اقدام کنید، برای خرید حضوری باید در صورت امکان به آدرس مجموعه دنیای چادر مراجعه کنید تا از نزدیک با مدل های مختلف این محصول آشنا شده و نیز کیفیت محصول عرضه شده توسط این مجموعه را بررسی و بعد تصمیم به خرید بگیرید.
اما اگر وقت اضافه برای خرید حضوری را ندارید و یا این که در مناطق دور دست زندگی می کنید پیشنهاد ما، خرید به صورت اینترنتی است، مجموعه دنیای چادر در چند سال اخیر شرایطی را فراهم ساخته تا مصرف کنندگان بتوانند بدون حضور فیزیکی در مراکز فروش چادر برزنتی بتوانند محصولات مورد نیاز خود را در کمترین زمان و با قیمت ارزان تهیه نمایند.
مجموعه دنیای چادر این اطمینان را به مصرف کنندگان انواع چادر برزنتی می دهد که، محصولات این مجموعه از نظر قیمت نسبت به سایر مراکز فروش ارزان بوده و از نظر کیفیت نیز بسیار بادوام و مقاوم در برابر شرایط مختلف هستند. علاوه بر این شما در مجموعه دنیای چادر به تنوع مختلفی از چادرهای برزنتی دسترسی دارید و می توانید متناسب با کار خود و نیز سلیقه خود از آنها استفاده کنید.
قیمت چادر برزنتی به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت چادر برزنتی در بازار فروش به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مطلب سعی خواهیم کرد به مهمترین این عوامل اشاره کنیم تا بتوانید هنگام خرید از آن استفاده کنید. در مرحله اول کیفیت محصول بیشترین تاثیر را بر روی قیمت چادرهای برزنتی می گذارد، به طوری که هر اندازه کیفیت آن بالاتر باشد قیمت محصول نیز افزایش پیدا می کند.
به عنوان مثال برای مقاوم کردن چادر برزنتی در برابر شرایط محیطی از انواع پوشش ها استفاده می شود، مانند پلی استر و یا پلی اورتان که پارچه را انعطاف پذیر، مقاوم در برابر آب یا ضد آب می کند و نسبت به پارچه های برزنتی معمولی در بازار نسبتا گران هستند، برای اینکه از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

از سایر عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصول می توان به، به نوع دوخت، کاربرد آن و سایر عوامل اشاره کرد. 

فروش چادر ترانزیتی با ارزان ترین قیمت؟
شناخت سازه چادری گرمسیری؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat