دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

سازه چادری قابل شست و شو کدام است؟

shost_sho-saze-chadori.jpg
چگونگی شست و شوی سازه چادری؟ این یک سوال قابل تفکر پس از استفاده از این سازه ها است. هم اکنون برنامه ریزان رویدادها، به خصوص صاحبان مشاغل بیشتر تمایل دارند از سازه های چادری برای مصارف مختلفی چون عروسی، مهمانی حیاط خلوت، رویدادهای تجاری یا به عنوان انبار و موارد دیگر استفاده کنند. اگر برای استفاده دائمی و طولانی مدت سازه های چادری را خریداری کرده باشید، یادگیری نحوه شست و شوی سازه چادری بسیار ضروری است. اکنون پیشنهادات و احتیاط های لازم را در هنگام تمیز کردن چادر به شما نشان خواهیم داد پس با ما همراه باشد.
معمولا بسیاری از سازه های چادری توسط پارچه PVC پوشیده شده اند. پارچه های PVC برای پوشاندن فرم های مختلف سقف های چادری بسیار مناسب هستند. پارچه PVC به دلیل ویژگی های برجسته اغلب، برای تمامی رویدادها یا ساختمان ها مناسب بوده و در شرایط مختلف مدت زمانی زیادی دوام می آورند. از ویژگی های آنها می توان به قوی، بادوام، ضد آب، مقاومت در برابر آب و هوا، مقاوم در برابر آتش، مقاومت در برابر روغن و مواد شیمیایی اشاره کرد.

بهترین مواد برای پاکسازی سازه چادری؟
سعی کنید برای شست و شوی سازه چادری از محصولات تمیز کننده مناسب استفاده کنید، استفاده از انواع مناسب مواد تمیز کننده روی پارچه چادر بسیار مهم است. استفاده از مواد شیمیایی ساینده یا محصولاتی که برای مواد پارچه ای از نوع PVC در نظر گرفته نشده است، می تواند خسارت جبران ناپذیری به چادر شما وارد کند. برای تمیز کردن عمومی ، از مواد شوینده مایع یا صابون ظرف شروع کرده و به تدریج قدرت صابون را در صورت لزوم افزایش دهید. از تمیز کردن مواد ساینده مانند آژاکس یا دنباله دار که به سطح پارچه آسیب می رسانند خودداری کنید.
برای شست و شوی سخت ترین لکه ها روی سازه چادری می توان با تکنیک های تهاجمی تری آنها را تمیز کنید. همیشه قبل از شروع به شست و شوی سازه چادری، ابتدا ناحیه کوچکی از پارچه را تست کنید. لکه های زنگ زده یا معدنی روی سطح پارچه را می توان با CLR (کلسیم ، آهک و حذف زنگ) تمیز کرد. همچنین برای تمیز کردن پنجره های موجود روی سازه از یک رقیق کننده ضعیف استفاده کنید که دارای مانده آب سخت یا ظاهری مه آلود است. لکه های خفیف به بهترین وجه با محصولات هیپوکلریت کلسیم تمیز می شوند.
نحوه پاکسازی سازه چادری از نوع PVC نیز بسیار آسان است و برای این کار شما نیاز به ابزار شستن سازه چادری دارید، شما می توانید این مواد را از فروشگاه های محصولات شوینده تهیه کنید. لوازم شست و شوی سازه چادری عبارت است از:
• بطری های اسپری
• دستکش یا پارچه بی مصرف
• سطل و برس نرم
• حوله های پارچه ای

شست و شوی سازه چادری چگونه انجام می گیرد؟
اگر بخواهید این کار را خود به تنهایی انجام دهید به لوازم اشاره شده نیاز خواهید داشت در غیر این صورت، شرکت های شست و شوی و نظافتی خود تجهیزات بسیار پیشرفته ای دارند که به راحتی و در کمترین زمان و با مصرف کمترین مقدار آب می توانند سازه چادری قابل شست و شو شما را تمیز کنند.
توجه داشته باشید که هنگام انتخاب مواد تمیز کننده برای شست و شوی سازه چادری، از موادی انتخاب کنید که به بافت پارچه آسیب نرساند. سعی کنید از پاک کننده مناسب "وینیل ایمن" (مانند مواد شوینده ضعیف قلیایی) انتخاب کنید به هنگام شستن این مواد باید به صورت منظم با آب رقیق شوند. دستورالعمل را دنبال کرده و درون بطری های اسپری رقیق کنید. صابون را بیش از حد نریزید ، چون پارچه ها آسیب می بینند و بعد از شستن به راحتی کثیف می شوند.
استفاده از قلم مو یا برس نرم هنگام شست و شوی سازه چادری باعث افزایش اثر بخشی می شود. حوله های پارچه ای برای خشک کردن پارچه مناسب تر هستند. حوله پارچه ای ایده آل برای جذب آب است. این بهترین روش برای خشک کردن پارچه در مدت زمان کوتاه است.

اگر سازه کششی قابل شست و شو این مزیت را دارد که به راحتی باز شود، بهتر می توانید شست و شو را انجام دهید. اما اگر این قابلیت مهیا نیست باید با حوصله و به آرامی و با ابزار بالابرنده مناسب شروع به این کار کنید. ایمنی در هنگام تمیز کردن سازه بسیار مهم است. 

نحوه محافظت حرارتی سازه چادری؟
میزان مقاومت حرارتی سازه کششی به چه عواملی بستگی د...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat