دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

انواع طرح های سایبان متحرک چتری؟

sayeban-moteharek-chatri.pg
سایبان متحرک چتری از محبوب ترین و پر استفاده ترین سایبان ها در جهان است که طرفداران بیشماری دارد، این نوع سایبان به دلیل شباهت و عملکردی همانند چتر به این اسم نامگذاری شده اند. اگر به دنبال ایجاد سایه مناسب در تابستان و فصول گرم سال هستید و یا می خواهید در طول سال در برابر آب و هوای نامناسب از خود محافظت کنید، پیشنهاد می کنیم از سایبان های متحرک چتری استفاده کنید.
بیشترین کاربرد سایبان متحرک چتری ایجاد سایه مناسب برای، گردهمایی ها و مجالس، رستوران ها و کافی شاپ های رو باز، نمایشگاه ها رو باز، مراکز تفریحی، مراکز تجاری رو باز، آلاچیق و فضای سبز، روف گاردن ها، فضای باز هتل ها، رستوران و نیروهای حراستی و همچنین مراکز آموزشی مانند دانشگاه ها و دانشکده های هنر است.
معمولا از کلیه مصالح ساختاری موجود مثل (فولاد، بتون، آلومینیوم، کامپوزیت ها و غیره) برای ساخت انواع سایبان ها استفاده می شود، اما به طور کلی تأکید بر دستیابی به ظاهر مینیمالیستی برای سازه های کششی است. از آنجا که فولاد و پارچه بالاترین مقادیر استحکام، سختی و انعطاف پذیری را دارند و همچنین نسبتاً ارزان هستند، بیشترین ماده مورد استفاده برای ساخت سایبان متحرک چتری به شمار می روند.
مهمترین محاسن سایبان متحرک چتری عبارت است از:
 دهانه هایی با مسافت های بزرگتر از ۳ متر ت را پوشش می دهند بنابراین فولاد ساختاری کمتری برای سقف لازم است
 دوام اثبات شده ای در برابر لکه، اشعه ماوراء بنفش، خوردگی و شرایط آب و هوایی دارد
 می تواند اشکال زیادی مانند قوس، زین، دکل یا ترکیبی از آنها را ایجاد کند
 به دلیل شفافیت و انتقال نور، باعث کاهش هزینه های انرژی می شود
 فضای مورد نظر را فقط با چند ستون پشتیبانی فراهم می کند
 زباله های ساختمانی آن پس از تخریب بسیار کمک است
 می توان در سایه آن از آفتاب، باد و باران در امان باشیم
 می تواند طرح های روان با ظاهری زیبایی ایجاد کند
 در سریع ترین زمان ممکن نصب می شود
 سبک بوده و ساختاری انعطاف پذیر دارد
 نسبت به مقاومت، وزن کمتری دارند
 مقاومت لرزه ای بسیار بالایی دارد
 مقاوم در برابر آتش است

مهمترین مراکز فروش سایبان متحرک چتری؟
برای خرید سایبان متحرک چتری می توانید به مراکز اصلی آن یعنی کارخانه مراجعه کنید و یا به نمایندگی های معتبر تا از تخفیفات آنها نیز بهره مند شوید. راه دیگر خرید سایبان استفاده از وب سایت های اینترنتی موجود در این زمینه است. این روش خرید مزایای زیادی نسبت به خرید سنتی دارد.
مهمترین مزایای خرید اینترنتی سایبان متحرک چتری این است که باعث صرفه جویی در وقت و زمان شما می شود. به این ترتیب شما زمان بیشتری را برای انجام فعالیت های دیگران در اختیار دارید. و نیز شما تنوع بیشتری برای انتخاب در این فضا دارید و تمام گزینه های خود را می توانید در نظر بگیرید و بعد اقدام به سفارش سایبان از اینترنت کنید. شما می توانید به معنای واقعی کلمه در هر نقطه از کشورمان که هستید خرید کنید.
البته بهتر است از شهر خود خرید کنید تا از نزدیک با کیفیت سایبان آشنا شوید. همچنین باید گفت که خرید اینترنتی سایبان متحرک از نوع چتری به شما این امکان را می دهد تا فرم های از سایبان را خریداری کنید که در شهر شما موجود نیست. شما در این فضا می توانید جنس سایبان و قیمت ها را فوراً مقایسه کرده و بهترین و نیز ارزانترین سایبان را خریداری کنید؛ و نیز با استفاده از بررسی هایی که در بین سایت های عرضه کننده سایبان متحرک چتری انجام داده اید می توانید تصمیم بهتری بگیرید.
انواع طرح های سایبان متحرک چتری ارائه شده در مراکز فروش سایبان عبارت است از:
 سایبان متحرک چتری ویلا
 سایبان متحرک چتری رستوران
 سایبان متحرک چتری فضای باز
 سایبان متحرک چتری کافی شاپ
 سایبان متحرک چتری حیاط منزل
 و ...

قیمت سایبان متحرک چتری ؟
هزینه سایبان متحرک چتری به نوع فرم، مقدار به کار رفته فلز، کیفیت اتصالات و نوع پارچه به کار رفته برای پوشش سایبان بستگی دارد. هر اندازه کیفیت سایبان بالاتر برود قیمت آن نیز نسبتا گران خواهد بود. سایبان های چتری از نوع ثابت ارزان تر از سایبان های متحرک هستند، برای این که در سایبان های متحرک برای جابجا کردن سازه در جهت بالا و پایین از موتور برقی استفاده شده است.

برای خرید سایبان متحرک چتری ارزان قیمت بهتر است به کارخانه تولید کننده مراجعه نمایید تا بدون واسطه آن را خریداری نمایید. 

میزان مقاومت حرارتی سازه کششی به چه عواملی بستگی د...
کاربرد و شناخت سقف جمع شونده؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat