دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

بهترین تولید کننده سازه چادری در ایران؟

saze-chadori-donyaye-chador.jpg
محبوب ترین و شناخته شده ترین فروشگاه، سازه چادری دنیای چادر است که با تجربه ای چندین ساله در زمینه طراحی و تولید سازه های چادری در ایران توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند. حوزه های فعالیت دنیای چادر بسیار گسترده است و توانسته با نیروهای متخصص و مجرب در زمینه طراحی و اجرای محصولاتی مانند:
 روکش انواع کالاهای آزمایشگاهی و صنعتی
 سازه های چادری استخر آب
 سازه های پارچه ای و کششی
 سازه های تفریحی و ورزشی
 سازه های نمایشگاهی
 سازه های بادی
 تولید انواع سایه بان
 تولید انواع چادر کامیون از نوع برزنتی
 و ...
سازه چادری دنیای چادر ضمن داشتن قیمت ارزان نسبت به مراکز دیگر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، از سازه های چادری این فروشگاه می توانید به صورت دائمی و یا موقت استفاده کنید، آنها طوری طراحی شده اند که قابل حمل باشند و به مکان های مختلف منتقل شوند. برای ایجاد فضاهای منحصر به فرد توصیه می کنیم حتما از محصولات دنیای چادر استفاده کنید.

ویژگی ها و مزیت سازه چادری دنیای چادر؟
مهمترین ویژگی سازه چادری دنیای چادر این است که به سرعت و به راحتی توسط نیروی متخصص مونتاژ می شود، آنها این قابلیت را دارند تا در محیط های با آب و هوای سخت مقاومت کنند و افراد را از گزند هر گونه آسیب مصون نگاه داد. همچنین تنوع آنها به اندازه ای زیاد است که می توانید به راحتی طرح مورد علاقه خود را در سریع ترین زمان انتخاب کنید.
دنیای چادر پیشرو در ساختار های پارچه ای است و بیش از ۱۹ سال است که در حال ساختن سازه های چادری، ساختمان های پارچه ای و سازه های منحصر به فرد در ایران است. یکی از معدود تولیدکنندگان سازه های پارچه ای و کششی در ایران است که دارای مجوزهای لازم است. این گروه حرفه ای در زمینه طراحی، مهندسی، الگوبرداری، ساخت و نصب و خدمات مختلف دیگر فعالیت می کند.

از مهمترین مزیت های سازه چادری دنیای چادر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 طراحی، تولید و نظارت دقیق توسط نیروی کار حرفه ای
 قیمت مناسب متناسب با کیفیت محصول
 دوخت مناسب و با کیفیت پارچه
 پوشش دهانه های طولانی
 تنوع زیاد در فرم محصول
 نصب و مونتاژ سریع
 سبکی وزن سازه
 و ...
سازه چادری دنیای چادر از نظر طراحی بسیار زیبا طراحی شده است به طوری که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند، شما می توانید از این وسیله پر کاربرد در بسیاری از کاربری ها از جمله آلاچیق، رستوران، کافه، ویلا، استخرها و ... استفاده کنید.
اگر قصد خرید و یا طراحی سازه از نوع چادری را دارید توصیه ما این است، قبل از اینکه به مرحله خری و یا ساخت برسید، به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید تا مهندسان متخصصین و مجرب در این زمینه شما را راهنمایی کنند. شما در این مرکز علاوه بر اینکه از مشاوره رایگان بهره مند می شوید از نقشه های اجرایی و محاسبات دقیق سازه نیز برخوردار خواهید شد. سازه چادری دنیای چادر از مصالح کاملا درجه یک و مهندسی شده تولید شده است و نیازی به تعمیر و نگهداری بعد از ساخت ندارد و شما می توانید به راحتی و بدون استرس سال های طولانی از آن استفاده کنید.

خرید از مجموعه دنیای چادر؟
برای خرید از مجموعه دنیای چادر می توانید به دو روش خرید خود را انجام دهید، اول اینکه به صورت فیزیکی به فروشگاه این مرکز واقع در کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰ مراجعه نمایید تا از نزدیک با محصولات تولیدی این مرکز به خصوص با سازه چادری دنیای چادر آشنا شوید و متناسب با بودجه و کیفیت محصول خرید خود را انجام دهید.

دومین روش و البته راحت ترین کار استفاده از وب سایت دنیای چادر است، شما با مراجعه به آدرس اینترنتی این مرکز می توانید با تمامی محصولات دنیای چادر آشنا شوید و قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید و بعد تصمیم به خرید بگیرید. این روش خرید از دنیای چادر علاوه بر صرفه جویی در زمان، هزینه ها را نیز به شدت کاهش می دهد و بدون اینکه شما به صورت فیزیکی به مرکز خرید مراجعه کنید می توانید محصول خود را سفارش دهید. 

طراحی سازه چادری پیش ساخته؟
سازه چادری چیست؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat