دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

درباره سایبان غرفه نمایشگاهی چه می دانید ؟

sayeban-qorfe-namayeshghahi.jpg
در ایجاد نمایشگاه ها، تکنسین های تاسیساتی و بسیاری از افراد اقدام به استفاده عوامل بسیار مهمی می نمایند تا علاوه بر کیفیت خدمات دهی، رفاه مشتریان نیز تامین گردد. یکی از مهمترین عوامل انتخاب مکان مناسب برای اجرای نمایشگاه خواهد بود. در بسیاری از موارد افراد با کمبود فضا مواجه خواهند بود. در این صورت استفاده از فضای بیرونی اماکن انتخاب هوشمندانه و مناسبی خواهد بود. اما برخی از عوامل سبب ایجاد خلل هایی در این برنامه ریزی ها می نمایند. عوامل جوی از جمله مهمترین عوامل تاثیرگذار برای این نمایشگاه ها می باشند. باد، باران، برف، آفتاب شدید و ... می تواند در ایجاد این نمایشگاه ها تاثیرات مخربی داشته باشد. برای اینکه بتوان تا میزان چشمگیری از این آسیب ها دوری نمود، می توان از سایبان غرفه نمایشگاهی استفاده نمود. جالب توجه می باشد که این سایبان ها با برخورداری از مزایای فوق العاده، مورد توجه بسیاری از تکنسین ها و مدیر عاملان اجرایی خواهد بود.

تولید سایبان غرفه نمایشگاهی :
واحدهای تولیدی انواع سایبان ها،با بکارگیری دانش های فنی و مهندسی و همچنین استفاده از تجهیزات مدرن و ایده آل اقدام به تولید سایبان غرفه نمایشگاهی نموده اند. این نوع از سایبان ها با برخورداری از کیفیت مطلوب و ایده آل، ابعاد متنوع و وسیع ، طراحی های فوق العاده و جذاب و همچنین ماندگاری بلند مدت در کنار مقاومت چشمگیر بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته اند. تولید این محصولات با توجه به بازار خرید و فروش سایبان غرفه نمایشگاهی امکان پذیر می باشد. اغلب تولید کنندگان پس از ثبت سفارش خریداران ، اقدام به تولید این محصول خواهند نمود. اما در برخی از موارد نیز شاهد اجاره سایبان غرفه نمایشگاهی خواهیم بود. اجاره ی این محصولات نیز با توجه به شرایط خاص و ویژه ای امکان پذیر می باشد. افراد با توجه به برخورداری از این شرایط می توانند برای اجاره ی آن اقدام نمایند.

نصب و اجرا سایبان غرفه نمایشگاهی :
اغلب این محصولات، سازه های کششی هستند که محبوبیت بسیار زیادی نزد مصرف کننده خواهند داشت. اجرا و نصب سایبان غرفه نمایشگاهی با توجه به نظریات فوق العاده ی بخش معماری در واحد های تاسیساتی صورت می پذیرد. اغلب این سایبان ها دارای طرح ها و ابعاد بسیار متنوع و گسترده ای هستند. بخش های مهندسی با استفاده از تجهیزات مناسب و همچنین به کار بردن پارچه های مرغوب و با کیفیت، اجرای بی نظیری را برای این سایبان ها رقم خواهند زد. استفاده از نورپردازی های خارق العاده در کنار نصب این سایبان ها توجه بسیاری از مخاطبین و مشتریان را به خود جلب نموده است. نصب و اجرای موفق یک سایبان می تواند در بازار فروش و همچنین ارائه ی خدمات منحصر بفرد به مشتریان خاص و ویژه، نقش موثری داشته باشد. برخی از این محصولات قابلیت جابجایی در بر خواهند داشت. از این محصولات اغلب با نام سایبان غرفه نمایشگاهی پرتابل، یاد می کنند. بسیاری از متخصصین با توجه به سهولت بسیار زیاد در نصب و اجرای این سایبان ها، اقدام به بهره برداری از آنها خواهند نمود.

راهنمایی برای خرید سایبان غرفه نمایشگاهی قیمت مناسب :
یکی از المان های بسیار مهم و تاثیر گذار در خرید این محصولات منحصر بفرد، توجه به قیمت سایبان غرفه نمایشگاهی خواهد بود. برخی از افراد به دنبال خرید سایبان غرفه نمایشگاهی ارزان قیمت هستند. نحوه ی تعیین قیمت در این محصولات با توجه به متریال های ساخت اولیه در آنها خواهد بود. برخی از این محصولات که دارای کیفیت بسیار بالا، ماندگاری بلند مدت ، ابعاد وسیع ، بهره برداری از تجهیزات مدرن و مواردی از این قبیل هستند، قیمت بالاتری را نسبت به کالاهای دیگر در بر خواهند داشت. از این جهت افراد می توانند با توجه به کیفیت اقدام به خرید این کالاها نمایند.

عوامل موثر برای بازاریابی محصول :
از عوامل تاثیر گذار در خرید این محصولات :
• توجه به کاربردی بودن سایبان غرفه نمایشگاهی.
• استفاده از نورپردازی های خلاقانه
• استفاده از ایده های ناب و جذاب در اجرا و طراحی های منحصر بفرد
• استفاده از رنگ های خیره کننده و همچنین منعکس کننده ی نور خورشید

• ایجاد فضایی آرامش بخش و جذاب می توانند در بازار فروش این محصولات نقش موثری داشته باشند. 

طراحی و زیبایی دلنشین سایبان تراس
نکات مهم در خرید سایبان
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat