دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مزایای استفاده از سایبان کولر گازی

sayeban-koler-gazi.jpg
عدم تحمل گرما ، افراد را به فکر استفاده از انواع کولرها انداخته است. با پیشرفت علم و تکنولوژی همواره شاهد افزایش تولیدات و استفاده ی مقرون به صرفه ی افراد از این انرژی ها خواهیم بود. استفاده از کولرهای گازی یکی از راههای ایده آل و منحصر بفرد در دستیابی به خنکی و هوای دلپذیر بهاری می باشد. اما این کولرها مصرف انرژی بسیار بالایی در پی خواهند داشت. منبع اصلی و خنک کننده ی انواع کولرها در مکان هایی قرار می گیرد که مورد تابش مستقیم نور خورشید و در معرض گرما هستند. از این رو برای خنک کردن داخل اماکن انرژی های بسیار زیادی را صرف خواهند نمود. از این رو اغلب افراد، شاهد فیش های نجومی برق خواهند بود. امروزه بسیاری از افراد به اهمیت استفاده از سایبان کولر گازی و یا سایبان کولر آبی پی برده اند. مزایای استفاده از این سایبان ها را می توان در حیطه های مختلف مورد بررسی قرار داد. از جمله این مزایای می توان به موارد زیر اشاره نمود:

نصب سایبان کولر گازی :
با در نظر گرفتن مزایای فوق العاده در این محصولات، بسیاری از افراد اقدام به بهره برداری و اجرای سایبان کولر گازی نموده اند. این محصولات با تحقیقات بسیاری از محققان و پژوهشگران تولید و با بهترین کیفیت به بازار عرضه شده اند. استفاده از این محصولات برای کلیه کولرهای گازی امکان پذیر خواهد بود. نصب این سایبان ها اغلب توسط افراد متخصص در این کار انجام خواهد پذیرفت. اما نصب آنها به قدری ساده و مطلوب خواهد بود که بسیاری از افراد قادر به نصب و اجرای آنها خواهند بود.

خرید سایبان کولر گازی :
برای برخی از افراد این سوال پیش می آید که چرا برای خرید این سایبان ها باید اقدام کنند. در ادامه می توانند پاسخ سوال خود را به طور صریح دریافت نمایند. دلایل بسیار زیادی برای خرید این محصولات وجود دارد که می تواند کلیه افراد را ترغیب به خرید نماید.
• این سایبان ها اصولا بسیار کم حجم و سبک بوده اند از این رو به راحتی می توانند بر روی سیستم خنک کننده نصب شده و از افزایش میزان صرف انرژی جلوگیری نمایند.
• در بسیاری از موارد شاهد شوره زدن آب در کولرها خواهیم بود. این شوره زدن ها به دلیل تبخیر آب در این دستگاه ها پدیدار می شوند. با استفاده از سایبان کولر گازی نه تنها می توان در کاهش تبخیر آب بلکه در جلوگیری از ایجاد شوره نیز نقش چشمگیر و مثبتی داشته باشند.
• در مواردی که تگرگ و باران های شدید به سطح این کولرها برخورد می نمایند، علاوه بر آسیب بر این دستگاه ها می توانند صداهای ناهنجاری را ایجاد نمایند. یکی از راهکارهای حذف این دو موضوع استفاده از ا سایبان کولر گازی قیمت مناسب خواهد بود.
• از جمله عوامل بسیار مهمی که افراد را برای خرید و استفاده از این سایبان ها ترغیب می نماید، افزایش طول عمر و همچنین سلامت موتور کولر و قطعات آن خواهد بود. با استفاده از این سایبان ها می توانید تا میزان چشمگیری از زنگ زدن و همچنین تغییر رنگ در کولر جلوگیری به عمل آورید.
• این محصولات عمدتا از متریال های بسیار مرغوب و با کیفیتی تهیه و تولید شده اند. از این رو گرما و اشعه های آفتاب هرگز از آنها عبور نخواهد نمود. پایه های مهندسی شده ی این محصولات، نصب آسانی را برای آنها به همراه خواهند داشت.
• یکی از دلایلی که فروش سایبان کولر گازی، رونق بسیار بالایی داشته است، به دلیل کاهش چشمگیر در مصرف برق و آب می باشد. افراد با استفاده از این محصول علاوه بر کاهش هزینه های آب و برق می توانند در خنک کردن سریع کولرها نیز بسیار موثر واقع گردند.

راهنمایی برای خرید سایبان کولر گازی :

با در نظر گرفتن مزایای این سایبان ها بسیاری از افراد اقدام به استفاده از آنها خواهند نمود. یکی از راههای بهره برداری و استفاده از آنها خرید اینترنتی این محصولات می باشد. در خرید اینترنتی علاوه بر کیفیت، قیمت سایبان کولر گازی منحصر بفردی را نیز شاهد خواهید بود. سایبان کولر گازی ارزان قیمت می تواند ترغیب کننده ی افراد برای خرید مطلوب و مناسب باشد. کیفیت متریال تولید، نصب و اجرای محصول، استفاده از محصولات ایمن برای نصب و ... سبب پر رونق شدن فروش این محصولات گشته است. 

معرفی انواع سایبان پرتابل و کاربرد آنها
مشخصات خرید و قیمت سایبان سفری و کمپینگ کدامند ؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 07 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat