دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مشخصات خرید و قیمت سایبان سفری و کمپینگ کدامند ؟

sayeban-safari-kamping.jpg
استفاده از فضای آرامش بخش و انرژی زا در طبیعت، می تواند تمامی استرس های کاری و سختی ها در زندگی مدرن را دور نموده و سبب ایجاد حس سرزندگی و شادابی در روحیه افراد گردد. بسیاری از گردشگران در طبیعت از لوازم های خاصی استفاده می نمایند که تا میزان چشمگیری ، نیازهای اولیه آنان را رفع خواهد نمود. یکی از این نیازها ، تامین استراحتگاه مناسب و ایده آل خواهد بود. از گذشته افراد خلاق با استفاده از ایده های ناب خود، اقدام به استفاده از برخی سایبان ها با استفاده از پارچه و چوب می کردند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه های مدرن برای ساخت و تولید انواع سایبان ها، شاهد سایبان سفری و کمپینگ خواهیم بود. استفاده از این سایبان ها به شکل مدرن و ایده آل در طرح های متنوع و لاکچری، بسیار مورد توجه علاقمندان بوده است. برخی از عوامل در این سایبان ها افراد را برای خرید منحصر بفرد ترغیب می نماید.

عوامل ترغیب کننده برای خرید سایبان سفری :
 برخورداری از ابعاد مناسب و متنوع :
تولید سایبان سفری با توجه به نیاز بازار و همچنین استقبال خریداران امکان پذیر می باشد. یکی از عوامل ترغیب کننده ی افراد برای خرید این محصولات ، توجه به ابعاد مناسب و منحصر بفرد در آنها خواهد بود. افراد می توانند با هر اندازه ای که در نظر دارند، اقدام به سفارش و خرید این محصولات نمایند. استفاده از این سایبان ها اغلب با توجه به تعداد افراد انتخاب خواهد شد. برخی از آنها دو نفره ، چهار نفره و ... هستند. علاقمندان می توانند برای استفاده ی منحصر بفرد از این محصولات ، اقدام به سفارش در ابعاد و اندازه های مورد نظر برای تولید، نمایند.
 سهولت در باز و بسته کردن :
یکی دیگر از عواملی که بسیار مورد توجه اغلب خریداران این محصولات بوده است، سهولت در باز و بسته کردن آنها می باشد. این محصولات به راحتی در یک محل نصب و به راحتی توسط یک نفر نیز جمع آوری خواهند شد.
 برخورداری از وزن سبک و ایده آل :
وزن سبک و حجم کم این سایبان ها موجب جلب توجه بسیاری از گردشگران شده است. راحتی در حمل و نقل و همچنین جابجا کردن این سایبان ها سبب گشته است که بسیاری از کوهنوردان و گردشگران به راحتی اقدام به حمل و جابجایی آنها نمایند. این وسیله نیز جز وسایل ضروری برای گردشگری در طبیعت به شمار می رود. از این رو باید از محصولات با کیفیت و مرغوب در تهیه و تولید آنها استفاده نمود.

 کیفیت مطلوب و منحصر بفرد :
سایبان کمپینگ با برخورداری از کیفیت بسیار بالا، مقاومت چشمگیری نسبت به باران، برف، تگرگ، تابش شدید آفتاب و ... خواهند داشت. این محصولات باید از مقاومت بسیار بالایی در برابر پارگی و خرابی برخوردار باشند. اغلب از متریال هایی مانند پلی اورتان و یا پلی استر برای تولید و فروش سایبان سفری استفاده خواهند نمود. همچنین استفاده از موادی مانند فایبر گلاس، استیل، آهن، پلاستیک، آلومینیوم و ... می توانند نقش چشمگیری در مقاومت و کارایی این سایبان ها داشته باشند.
قیمت سایبان سفری :

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در خرید این سایبان ها توجه به قیمت آنها خواهد بود. سایبان سفری ارزان قیمت از جمله محصولاتی هستند که بسیاری از افراد به دنبال خرید و تهیه آنها خواهند بود. البته باید در نحوه ی تعیین قیمت فروشندگان این محصولات نیز ، توجه ویژه ای مبذول دارید. سایبان سفری قیمت مناسب، می تواند متریال های مناسبی را نیز در بر داشته باشد. اما اگر به دنبال کیفیت بسیار بالا در این سایبان ها هستید، باید هزینه ی بیشتری را تقبل کنید. خصوصا توجه به برخی از عوامل افراد را برای خرید محصولات با کیفیت ترغیب خواهد نمود. برای نمونه خرید سایبان آفرود هزینه های قابل توجهی را برای افراد در بر خواهد داشت. استفاده از آفرود به عنوان ماشین گردشگری، انتخاب هوشمندانه و قابل توجهی خواهد بود .اما برای نگهداری و مراقبت از این ماشین ها ، استفاده از سایبان های مناسب ، گزینه ی بسیار مطلوب و ایده آلی خواهد بود. سفارش خرید این محصولات از طریق سایت اینترنتی امکان پذیر خواهد بود. علاقمندان می توانند محصولات متنوع را مشاهده و برای خرید ایده آل اقدام نمایند. 

مزایای استفاده از سایبان کولر گازی
ویژگی های یک سایبان هوشمند خوب را بدانیم
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat