دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مقایسه و تفاوت سایبان تراس و بالکن را بدانیم

sayeban-balkon
امروزه در طراحی و ساخت ساختمان ها و بنا ، شاهد استفاده از تراس خواهیم بود. بالکن نیز یکی از جذاب ترین قسمت ساختمان و بنا می باشد که موارد استفاده ی بسیار زیادی را در بر خواهد داشت. تراس و بالکن از جمله فضای خارجی بنا محسوب می شوند که بسیار کاربردی و ایده آل خواهند بود. اما این مکان ها از نظر ابعاد با یکدیگر متفاوت هستند. اصولا در طراحی و ساخت بالکن از فضای بیشتری استفاده خواهد شد. متراژ بالاتر در بالکن ها ، فضای جذاب تری را به همراه خواهد داشت. اما استفاده از سایبان تراس و بالکن نیز همین خصوصیات را در بر دارد. اغلب برای سایبان های بالکن از متراژ بیشتری استفاده خواهند نمود.

مزایای استفاده از سایبان تراس و بالکن :
• طراحی سایبان تراس و بالکن :
استفاده از فضای آرامش بخش تراس و بالکن می تواند برای بسیاری از افراد جذاب و ایده آل باشد. استفاده از برخی دکورها و همچنین برخی از وسایل رفاهی در تراس و بالکن می تواند در آرامش دهی این مکان ها نقش موثری داشته باشند. در نظر گرفتن سایبان های ایده آل و مناسب ،میتواند استفاده از این فضاها را در هر زمانی مناسب و ایده آل نماید. شما می توانید در کمال آرامش از زیبایی های طبیعت لذت ببرید. طراحی این سایبان ها به نحوی می باشد که افراد می توانند در صورت نیاز اقدام به استفاده و در صورت عدم نیاز اقدام به بستن آنها نمایند. برخی از آنها به صورت برقی و با استفاده از ریموت ها باز و بسته می شوند.

اجرای سایبان تراس و بالکن :
اجرای این سایبان ها در تراس و بالکن تفاوت هایی با یکدیگر خواهند داشت. بالکن ها به دلیل مسقف بودن نصب ساده تری را در بر خواهند داشت. اما تراس به دلیل نداشتن سقف ، محدودیت هایی در اجرای این سایبان ها خواهند داشت. با نصب سایبان تراس و بالکن می توانید از فضای دلنشین در این مکان ها بهره مند گردید. نصب این سایبان ها نیز توسط افراد کارشناس و متخصص در این زمینه امکان پذیر می باشد. اجرای این سایبان ها توسط متخصصین و به درخواست مشتریان به دو صورت امکان پذیر خواهد بود :
o سایبان تراس و بالکن متحرک :
همانطور که از نام این سایبان ها بر می آید، به صورت متحرک نصب خواهند شد. استفاده از این سایبان ها در بالکن و تراس ، از استقبال بسیار زیادی برخوردار بوده است . افراد به راحتی می توانند برای باز و بسته کردن این سایبان ها اقدام کنند. برخی از این سایبان ها به صورت برقی خواهند بود .برای باز و بسته کردن این سایبان های برقی می توان از ریموت های آنها استفاده نمود. برخی دیگر اما به صورت دستی باز و بسته می شوند. استفاده از این محصولات به دلیل باز بسته شدن ، ماندگاری بلند مدتی را در پی خواهد داشت. توجه به عواملی مانند : کیفیت در فلزات استفاده شده ، پارچه ی مورد استفاده و ... برای خرید این سایبان ها بسیار مورد توجه خواهد بود.

o سایبان تراس و بالکن ثابت :
این سایبان ها بر خلاف سایبان های متحرک ، قابلیت باز و بسته شدن را نخواهند داشت. استفاده از این سایبان ها برای تراس انتخاب هوشمندانه و مناسبی خواهد بود. اغلب این محصولات کیفیت بسیار بالایی را در بر خواهند داشت. استفاده از متریال های شیشه ای و پلی کربنات برای این سایبان ها ، بسیار پرطرفدار و قابل توجه بوده است. اغلب این سایبان ها با طراحی های منحصر بفرد و قیمت ایده آل مورد توجه خریداران بوده است. نصب این سایبان ها بسیار ساده تر از سایبان های متحرک و برقی بوده است.

راهنمایی برای خرید سایبان تراس و بالکن :
امروزه شاهد بسیاری از مراکز تولیدی و اجرای این محصولات منحصر بفرد خواهیم بود. اما در خرید این محصولات توجه به برخی از عوامل مانند :
 کیفیت متریال تولیدی فلزات در سایبان ها
 کیفیت و مرغوبیت پارچه و محصولات استفاده شده برای سایبان
 سایبان تراس و بالکن ارزان قیمت
 توجه به برند تولیدی سایبان ها
 گارانتی سایبان ها
 نصب سایبان توسط افراد کارشناس و متخصص در این زمینه و ...

بسیار مهم و قابل توجه می باشد. یکی از راههای خرید هوشمندانه ی این محصولات ، خرید به صورت اینترنتی می باشد. خرید اینترنتی مزایای بی شماری را برای افراد در بر خواهد داشت. 

طراحی و اجرای سایبان خفاشی ماشین
انواع سایبان بازویی کدامند ؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat