دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

سایبان عمودی و ویژگی های کاربردی آن

sayeban-amodi.jpg
سایبان ها با توجه به ویژگی و کاربرد آنها در دسته بندی های متفاوتی قرار می گیرند. یکی از دسته بندی های سایبان ها ، سایبان عمودی می باشد. با توجه به اهمیت سایبان ها استفاده از آنها در ساختمان سازی و زیباسازی شهر بسیار مهم و ضروری خواهد بود. استفاده از سایبان ها با توجه به کاربرد و ویژگی های آنها ، امروزه در بین عموم مردم رواج یافته است. سایبان عمودی خود به دو دسته ی سایبان های ثابت و متحرک تقسیم بندی شده است که هر کدام در مکان های خاص و با اهداف خاصی نصب خواهند شد.

طراحی سایبان عمودی :
این سایبان ها از جمله محصولاتی هستند که در بازار با نام سایبان 180 درجه مورد استقبال بسیاری از انبوه سازان و پیمانکاران قرار گرفته اند. همچنین افرادی که در زمینه ی طراحی نما و دکوراسیون ، خلاقیت شگفت انگیزی دارند، اقدام به استفاده از این سایبان ها خواهند نمود. موارد استفاده از این سایبان ها با توجه به کاربرد و متریال ساخت آنها بسیار متفاوت و قابل توجه می باشد. متریال ساخت این محصولات اغلب از جنس آلومینیوم می باشد. از این رو دارای کیفیت فوق العاده ای خواهند بود. طراحی و ساخت این سایبان ها اغلب برای موارد زیر بسیار کاربردی و پرطرفدار خواهد بود :
 سایبان عمودی تراس :
یکی از موارد استفاده از این سایبان ها ، طراحی و اجرای آنها برای تراس می باشد. یکی از محیطهای پر استفاده و قابل توجه در منزل و مخصوصا در آپارتمانها ، تراس مجموعه می باشد. تراس ها می توانند فضایی خیره کننده و جذاب را برای افراد به همراه داشته باشند. ایجاد حس آرامش در محیط تراس و بدون دغدغه از آفتاب سوختگی های تابستانه و یا خیس شدن های بهاره و زمستانه ، توسط این سایبان ها امکان پذیر می باشد. اجرای سایبان عمودی تراس این امکان را برای افراد رقم می زند که بتوانند به راحتی و با استفاده از یک ریموت اقدام به باز و بسته نمودن این سایبان ها نمایند.

 سایبان عمودی بالکن :
بالکن های بزرگ و دلنشین ، فضایی آرامش بخش و بی نظیر برای گذراندن یک عصر بی نظیر خواهند بود. استفاده از این فضا در کنار برخورداری از تکنولوژی های روز دنیا ، جذابیت و آرامش را برای شما به همراه خواهد داشت. با استفاده از یک دکور خیره کننده در بالکن ،مانند استفاده از انواع مبلمان ها و همچنین گیاهان سرسبز و جذاب ، و همچنین بهره گرفتن از یک سایبان 180 درجه برای ایجاد امنیتی در برابر اشعه های نامناسب آفتاب و یا بارش باران و برف بسیار لاکچری و مناسب خواهد بود.

سایبان عمودی پنجره :
از موارد استفاده ی دیگر این سایبان ها ، طراحی و اجرای آنها برای انواع پنجره ها خواهد بود. در بسیاری از مناطق به دلیل شرایط اقلیمی خاص ، استفاده از این سایبانها شدیدا پیشنهاد می گردد. این سایبان ها می توانند تا میزان بسیار بالایی از ورود اشعه های خورشید به داخل ساختمان و ایجاد گرمای طاقت فرسا جلوگیری نمایند. این سایبان ها با توجه به کاربرد و اجرای فوق العاده ، مورد استقبال بسیاری از انبوه سازان و پیمانکاران قرار گرفته اند. استفاده از عمق مناسب برای این سایبان ها بسیار ضروری و قابل توجه خواهد بود. عمق آنها باید به گونه ای طراحی و اجرا گردد که در تابستان از ورود گرما به درون ساختمان جلوگیری کرده و در زمستان نیز سبب جذب گرما شوند.

عوامل تاثیرگذار در خرید سایبان عمودی :

برخی از عوامل تاثیرات بسزایی در خرید این محصولات خواهند داشت. از جمله ای عوامل خرید سایبان عمودی قیمت مناسب می باشد . بسیاری از افراد با توجه به فاکتور قیمت و نیز در نظر گرفتن مزایا و کاربرد این محصولات ، اقدام به سفارش و خرید آنها خواهند نمود. البته اجرای سایبان عمودی نیز هزینه هایی را در بر خواهد داشت که این هزینه ها بر روی قیمت تمام شده ی محصول از خریدار دریافت می شود. سایبان عمودی ارزان قیمت همواره مورد توجه بسیاری از انبوه سازان و پیمانکاران بوده است. از عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت این سایبان ها ، استفاده از سایبان های برقی و یا سایبان های ثابت خواهد بود. استفاده از موتورهای الکتریکی سبب بالا رفتن قیمت در سایبان ها خواهد شد. اما این بالا رفتن قیمت ، مزایای فوق العاده ای را برای استفاده کنندگان در بر خواهد داشت. 

انواع سایبان بازویی کدامند ؟
​سایبان سان شید چه نوع سایبانی است؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat