دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

معرفی و شناخت سایبان کایت

oarefi-shenakht-sayeban-kayt.jp_20210510-125938_1 سایبان کایت
سایبان کایت یکی از پرکاربردترین سایبان هایی به شمار می رود که توانسته است از هر نظر مورد توجه قرار گیرد. از جمله فاکتورهای مهمی که انواع سایبان کایت از آن برخوردار می باشد زیبایی و شکیل بودن آن است. این طرح زیبا به دلیل جادار بودن و ابعاد مختلفی که دارد طرفداران ویژه ای در بازار فروش دارد. سایبان کایت در واقع طرحی با دو کمان عمود بر هم می باشد که در سال های اخیر به دلیل کاربردهای مختلفی که دارد در بازار فروش استقبال خوبی از آن به عمل آمده است. به منظور آشنایی بیشتر شما با انواع سایبان طرح کایت و مزایای استفاده از آن از شما دعوت می کنیم که تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. قطعا بعد از پایان این مطلب می توانید به راحتی در خصوص انتخاب و خرید سایبان کایت به راحتی تصمیم بگیرید.

ویژگی های سایبان کایت
سایبان کایت شاید در نگاه اول به دلیل طرح کایت مانندی که دارد بیشتر به جنبه زیبایی ان توجه شود ولی در واقع این نوع سایبان می تواند مزایای متعددی را برای استفاده کنندگان در پی داشته باشد. برخی از مهمترین ویژگی هایی که موجب می شود تا این نوع سایبان بر سایر سایبان های موجود در بازار اولویت داده شود در موارد زیر خلاصه می شود:
• کاربردهای متنوع سایبان کایت
• بهره مندی از امکانات و دکوراتیو زیبا
• استفاده از پارچه های کششی مقاوم
• مناسب بودن قیمت سایبان کایت
• نصب و اجرای آسان
هر چند در کنار این ویژگی ها می توان به موارد دیگری نیز اشاره کرد که می تواند استفاده از این نوع سایبان را بیشتر توجیه کند. با این وجود آشنایی شما با همین موارد می تواند انتخاب این محصول را برای شما ساده تر کند و شما بتوانید به راحتی در این مورد تصمیم گیری کنید.

کاربردهای متنوع سایبان کایت
در نگاه اول نخستین تفاوتی که سایبان کایت با سایر سایبان های موجود دارد در حجم و میزان سایه دهی آن می باشد. در واقع به دلیل ابعاد مناسب این نوع سایبان می توان پروژه های مختلفی را در زیر این نوع سایبان جای داد. حتی در اماکنی که می توان پیش بینی کرد که افراد زیادی در ان تردد می کنند و تجمع زیادی در آن وجود خواهد داشت نیز استفاده از این نوع سایبان یک انتخاب منطقی و هوشمندانه به نظر می رسد. برخی از مهمترین اماکنی که می توانید در آنها از این نوع سایبان استفاده کنید عبارتند از:مجتمع های تجاری و رفاهی، پارک ها، ویلاسازی، انواع پارکینگ های کوچک مسکونی، سایبان کافی شاپ و رستوران های مختلف و نیز استفاده از آن به عنوان یک سایبان پوششی برای پروژه های مختلف.

بهره مندی از امکانات و دکوراتیو زیبا
همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم یکی از ویژگی هایی که سایبان کایت به دلیل فرم خاص خود از ان برخوردار است زیبایی آن است. در واقع طراحی سایبان کایت به گونه ای صورت گرفته است که می توان انواع امکانات را در زیر آن جای داده و نصب کرد. حتی پروژکتور های مختلف را نیز می توان در زیر این سایبان زیبا و شکیل نصب کرده و مورد استفاده قرار داد.

استفاده از پارچه های کششی مقاوم
غالبا جنس پارچه ها و منسوجات مورد استفاده در ساخت انواع سایبان کایت از پلی استر و انواع رویه های دو لایه پی وی سی هستند. این نوع پارچه ها غیر از خاصیت کششی مناسبی که دارند همچنین از فاکتورهایی مانند مقاومت و حفاظت از افراد در برابر اشعه ماورا بنفش نیز برخوردار هستند. مقاومت در برابر انواع رطوبت و برف و باران از دیگر ویژگی های این نوع پارچه می باشد. از همین رو سایبان مذکور دارای استحکام و ماندگاری بسیار بالایی می باشد.

مناسب بودن قیمت سایبان کایت
شما می توانید به منظور دسترسی به این نوع سایبان آن را به صورت حضوری از فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز تهیه کنید. در این فروشگاه ها انواع سایبان کایت ارزان قیمت نیز عرضه می شود. هر چند پیشنهاد ما مراجعه به وب سایت های معتبر و فروشگاههای آنلاین در این زمینه است که فروش سایبان کایت با قیمت های مناسبی در این فروشگاه ها انجام می گیرد. شما می توانید با بازدید از نمونه های موجود در این فروشگاهها سایبان مورد نظرتان را منطبق با نیازهای خودتان سفارش داده و به صورت آنلاین خریداری نمایید این محصول در مدت زمان کمی توسط پست برای شما ارسال خواهد شد.

نصب و اجرای آسان

هزینه سایبان کایت که می تواند در مواردی به صورت تمام شده با هزینه های نصب نیز در نظر گرفته شود. با این وجود امروزه این کار توسط تیم های فنی که خدمات اجرای سایبان کایت را بر عهده دارند انجام می گیرد بنابراین برای نصب آن می توانید به راحتی و با کسب اطلاعات لازم از نمایندگی های مجاز از این خدمات در کمترین زمان ممکن بهره مند شوید. 

​سایبان سان شید چه نوع سایبانی است؟
انواع سایبان و ویژگی هر کدام
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat