دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

انواع سایبان و ویژگی هر کدام

sayeban-arzan-gheymat.jpg
سایبان ارزان قیمت، یکی از ساده ترین راه ها برای جلوگیری از افزایش دما در طول ماه های گرم سال است. این لوازم جانبی بی نظیر و بادوام، یک روش جذاب برای کنترل دمای منازل، اتاق های آفتابگیر، فضای باز خانگی، ناهار خوری ها، مغازه ها و سایر محیط های تجاری و اداری به شمار می روند.
سایبان ارزان قیمت در انواع مختلفی تولید می شوند، که هر کدام از آنها ویژگی های مختلفی دارند. علاوه بر انتخاب اندازه و پارچه مناسب، لازم است هنگام خرید این محصول به نوع سازه سایبان، مانند ثابت، ایستاده جمع شونده، نیز دقت کنید. همچنین باید نیازهای خاص خود، از جمله صرفه جویی در انرژی، راحتی یا تبلیغات را در نظر بگیرید تا سایبانی متناسب با کارتان داشته باشید. در اینجا یک راهنمای ساده برای کمک به شما برای یافتن بهترین سایبان ها در نظر گرفته ایم پس با ما همراه باشید.
کدام نوع سایبان برای شما مناسب است؟
دو نوع سایبان ارزان قیمت وجود دارد: ثابت و قابل جمع شدن(برقی، اتوماتیک). سایبان های ثابت معمولاً جوش داده شده یا به طور دائم به یک دیوار متصل می شوند. آنها محکم و ماندگار هستند اما محافظت از آنها سخت است. اما سایبان های جمع شونده می توانند باز شوند یا به عقب کشیده شوند تا بتوانند یک سطح یا مکان مشخص را پوشش دهند، این نوع سایبان ها از امکانات ویژه ای برخوردار هستند و می تواند آنها را از راه دور نیز به وسیله ریموت کنترل نمود.
روش های اجرای سایبان ارزان قیمت متفاوت است و بستگی به نوع آنها دارد. معمولا نام گذاری سایبان ها بر اساس عملکرد آنها صورت می گیرد به عنوان مثال:
 سایبان کالسکه ای
 سایبان بازویی
 سایبان استخر
 سایبان مغازه
 سایبان چتری
 سایبان دستی
 سایبان حیاط
 سایبان تراس
 سایبان بالکن
 سایبان ویلا

مراکز اصلی فروش سایبان در کشور؟
این روزها گزینه های زیادی برای خرید سایبان ارزان قیمت وجود دارد. بنابراین شما به راحتی در هر کجای کشور که ساکن باشید می توانید به این مراکز دسترسی داشته باشید، بهترین و معتبر ترین مراکز برای فروش سایبان، نمایندگی ها و نیز کارخانجات تولیدی هستند. شما با مراجعه به این مراکز می توانید انواع سایبان را به ارزانترین قیمت تهیه نمایید.
توصیه می کنیم هنگام خرید سایبان ارزان قیمت، حتما به جنس و نوع عملکرد سایبان توجه داشته باشید، برای اینکه سایبان ها از متریال متفاوتی مانند آلومینیوم، آهن یا فولاد و پوشش های اکریلیک، پنبه، نخ پلی استر، وینیل و غیره تولید می شوند که هر کدام از آنها، متناسب مکان های خاصی ساخته شده اند.
سایبان های ثابت همواره ارزانتر از سایبان های تمام اتوماتیک هستند، البته سایبان های اتوماتیک از کیفیت و امکانات بیشتری بهره می برند که می توانید از آنها در مکان های مختلفی مانند، استخر، مغازه، بالکن و تراس استفاده کنید.

راهنمای خرید سایبان ارزان قیمت؟
برای تصمیم گیری صحیح در مورد خرید سایبان ارزان قیمت، شما باید با مفاهیمی مانند سبک، ویژگی ها، پارچه ها و گزینه های نصب و همچنین اصطلاحات متداول که برای توصیف سایبان ها استفاده می شود، آشنا شوید تا هنگام خرید سایبان بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.
وقتی نوبت به خرید سایبان ارزان قیمت می رسد، طیف گسترده ای از سایبان ها برای انتخاب وجود دارد. چه به دنبال سبك مناسب خود باشید، و چه مواد و نوع متریال را در اولویت خود قرار دهید، مي توانيد مطمئن باشيد كه سایبانی را پيدا مي كنيد كه متناسب با نيازها و خواسته هاي شما باشد.
همانطوری که در مطالب قبلی نیز اشاره شد، سایبان ها در دو نوع ثابت و اتوماتیک تولید می شوند، که نوع اتوماتیک آن از طرفداران زیادی بهره می برد، این سایبان جزو پر استفاده ترین سایبان ها نیز به شمار می رود. مکانیزم کاری سایبان اتوماتیک به این شکل است که برای بالا و پایین بردن آن از موتورهای الکتریکی مخصوص استفاده می شود و می توان آنها را با ریموت به از راه دور کنترل نمود. شما می توانید بعد از مطالعه این بخش تصمیم خود را برای خرید به راحتی بگیرید.

از مزایای سایبان ارزان قیمت اتوماتیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 قابلیت کنترل با ریموت کنترل از راه دور
 قابلیت تنظیم خودکار نسبت به نور آفتاب
 قابلیت استفاده در تراس ویلا و منازل
 امکان نصب در هر فضایی
 قابلیت استفاده در حیاط
 ایجاد فضای خنک
 ارزان بودن

پس اولویت اول در هنگام خرید سایبان ارزان قیمت، توجه به کیفیت و ویژگی های سایبان می باشد. شما با مراجعه به مراکز فروش سایبان می توانید از میان انبوهی از برند ها و نیز سبک ها، سایبان متناسب با نیاز خود را به راحتی و با ارزان ترین قیمت تهیه کنید. 

معرفی و شناخت سایبان کایت
عوامل موثر در قیمت چادر سایبان
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat