دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه سومیت چیست و کاربرد پارچه سومیت در کجاست؟

parche_somit.jpg

پارچه سومیت نوعی از انواع پارچه صنعتی بوده که از مقاومت بسیار بالا در برابر شرایط نامساعد محیطی و نور خورشید برخوردار است. این پارچه مستحکم، خشن و ضخیم است که برای تولید محصولاتی مانند چمدان، کیف های لپ تاپ و صندلی های تاشو ... استفاده می شود. استحکام بالای پارچه سومیت، سبب می شود که از محتویات درون چمدان ها حداکثر محافظت به عمل بیاید.

طبق تعریفی جامع هر چمدانی که از جنس پارچه باشد را چمدان سافت کیس می نامند. یکی از انواع پارچه های به کار رفته در چمدان های سافت کیس پارچه سومیت است. این پارچه ها بر خلاف پارچه های قدیمی به کار رفته در ساختار چمدان مثل کرباس از استحکام و مقاومت بالاتری برخوردار هستند؛ که همین امر سبب شده است تا استقبال از پارچه سومیت بیشتر شده و به تبع آن، تولید پارچه سومیت نیز بیشتر شود.
هنگام سفر کردن اکثر افراد سعی می کنند که از بردن وسایل سنگین و جا گیر به همراه خود اجتناب کنند؛ این امر هنگام مسافرت به وسیله هواپیما اهمیت به مراتب بالاتری پیدا می کند چرا که هر شخص فقط مجاز به آوردن وزن استانداردی از وسایل به عنوان بار می باشد. همچنین گاهی به علت محدودیت فضا مجبوریم حجم بالایی از وسایل را در یک چمدان جمع آوری کنیم. استفاده از پارچه های برزنتی و یا کرباس در تولید چمدان، باعث سنگین شدن وزن چمدان می شود، به صورتی که خود چمدان وزنی معادل 5-6 کیلو گرم دارد. استفاده از پارچه سومیت موجب شده تا وزن چمدان به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کند و استحکام کافی جهت جا دادن حجم بالای وسیله را داشته باشد.

استفاده از پارچه سومیت به عنوان پوشش بیرونی چمدان چه مزایایی دارد؟
استفاده از پارچه مقاومی همچون سومیت به عنوان پوشش چمدان، یکی از راه های محافظت از محتویات داخل چمدان است.این پارچه ها به علت ویژگی های منحصر به فردی که دارند،مانع از نفوذ رطوبت هوا و آب به داخل چمدان می شود. همچنین پارچه سومیت به علت تراکمی که دارد تا حدی می تواند از آسیب های ناشی از ضربه های وارده به چمدان جلوگیری کند.
پارچه سومیت همچنین می تواند تا حد زیادی از نفوذ ذرات باکتری و گرد و غبار به داخل چمدان و آلوده کردن محتویات چمدان جلوگیری کند.
استفاده از این پارچه مزایای دیگری همچون مقاومت در برابر اشعه های مضر خورشید، مقاومت در برابر نقطه شکست و کشش سطحی، مقاومت در برابر مخرب های متفاوت، فرم گیری و انعطاف پذیری بالا، ضخامت بالا همراه با وزن مناسب و قابلیت استفاده در دو روی انواع چمدان و ساک دستی و ... اشاره کرد. همچنین این نوع پارچه را می توان نسبتا ضد آتش به شمار آورد. که همین باعث شده استفاده از این پارچه برای چمدان و ساک دستی، ایمنی چمدان را بالا می برد.



پارچه های سومیت به درخواست مشتری در ابعاد مختلف تهیه و توزیع می شوند. عرض پارچه سومیت، بین 150 تا 200 سانتی متر متغیر است. طول رول های این نوع پارچه به صورت استاندارد 28 متر است ولی این طول به درخواست مشتری قابل تغییر است.
پارچه سومیت در طرح و رنگ های مختلفی تولید می شود و سلیقه های متفاوت را در بر می گیرد.

قیمت پارچه سومیت:
قیمت پارچه سومیت به عوامل مختلفی بستگی دارد. شرکت های نساجی متعددی پارچه های صنعتی نظیر پارچه سومیت را طراحی و تولید می کنند؛ هر کدام از این شرکت ها طبق نرخ نامه های خود قیمت این پارچه را تعیین می کنند، پس برند پارچه سومیت یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت این پارچه است.
تراکم پارچه از دیگر عوامل موثر بر قیمت پارچه سومیت است؛ هرچه تراکم پارچه سومیت بیشتر باشد، هزینه بیشتری باید بابت آن پرداخت کرد.
همانطور که پیشتر گفته شد عرض پارچه های سومیت طبق سلیقه خریدار متغیر است، اگر قصد خرید پارچه سومیت عریض تر داشته باشید باید بهای بالاتری برای خرید این پارچه بپردازید.
جنس و نوع الیاف به کار رفته در تولید این پارچه و ضخامت مورد نظر برای تولید نیز بر قیمت تمام شده پارچه تاثیر می گذارد.
امروزه نوسانات بازار دلار و ارز موجب تغییر روز به روز قیمت این پارچه شده است؛ به طوری که نمی توان قیمت ثابت برای این پارچه در نظر گرفت. برای خرید و فروش پارچه سومیت نیاز به یک بازار عرضه معتبر پارچه سومیت است.
چتر سایبان تبلیغاتی یک تبلیغ موثر
​تجهیزات باغ ویلا
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat