دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت عمده انواع پارچه ترانزیتی

gheymat_omde_parche_teranziti.jpg

یکی از محصولات پرکاربرد و ایده آل پارچه ترانزیتی می باشد. این محصول با برخورداری از ویژگی های خاص و منحصر بفرد بسیار قابل توجه اکثر افراد بوده است. از این جهت افراد زیادی تمایل به خرید این محصول خواهند داشت. اما یکی از فاکتورهای بسیار مهم در خرید پارچه ترانزیتی، قیمت این محصول خواهد بود. فاکتورهای بسیار مهمی از قبیل کیفیت، متریال تولید، دوخت محصول، ابعاد محصول و مواردی از این قبیل می توانند بر روی قیمت آن بسیار اثر گذار باشند. افرادی که از کیفیت بسیار بالا و همچنین مرغوبیت ایده آل این محصول استقبال می نمایند، قیمت بالایی را نیز پرداخت خواهند نمود. با توجه به این مقوله نحوه تعیین قیمت تمام شده ی این محصولات، تاثیرات بسزایی بر روی قیمت فروش پارچه ترانزیتی خواهد داشت. اما بررسی برخی از عوامل موثر بر روی این قیمت گذاری ها می تواند انتخاب هوشمندانه ای را برای خریداران در پی داشته باشد. 


عوامل موثر بر روی نحوه ی تعیین قیمت پارچه ترانزیتی :
• جنس پارچه ترانزیتی :
یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت این محصولات، توجه به جنس آنها خواهد بود. برخی از این محصولات به صورت یک رویه و برخی دیگر به صورت دو رو در اختیار خریداران قرار خواهند گرفت. محصولات یک رویه دارای یک لایه پارچه و یک لایه چرم خواهند بود. جنس چرم این محصولات غالبا چرم مصنوعی می باشد. این محصولات به پارچه ترانزیتی ارزان قیمت شهرت یافته اند. این محصولات در بازار از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می باشد و موارد استفاده از آن بسیار گسترده خواهد بود. اما نوع دیگر ، محصولات دو رویه هستند . محصولات دو رویه غالبا با دو طرف لایه ی چرم مصنوعی تهیه و تولید شده اند. این محصولات دارای بهترین کیفیت و ایده آل ترین مرغوبیت خواهند بود. بسیاری از صنعتگران و همچنین افرادی که به کیفیت کالای خود اهمیت می دهند، اقدام به بهره برداری از این محصولات خواهند نمود.
• تولید پارچه ترانزیتی :
از عوامل مهم دیگر در تعیین قیمت این محصولات، توجه به تولید آنها خواهد بود. پروسه ی مراحل تهیه و تولید این محصول بسیار هدفمند و مورد توجه بوده است. برخی از این محصولات با فرآیند تولید دسته ای به بازار عرضه خواهند شد. این محصولات اغلب از نرخ قیمت پایین تری برخوردار می باشند. برخی دیگر از این محصولات به صورت تکی و با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند. غالبا این محصولات سفارشی هستند. این محصولات با قیمت بالاتری به بازار عرضه خواهند شد.
• کیفیت پارچه های ترانزیتی :
همواره کیفیت این پارچه ها می تواند بر روی قیمت آنها بسیار تاثیرگذار باشد. همواره محصولات که از کیفیت بالاتری در دوخت و جنس برخوردار هستند، قیمت بالاتری را نیز در بر خواهند داشت. توجه به متریال این محصولات در زمینه ی مقاومت در برابر آتش، ضد آب، مقاومت در برابر اشعه ی ماورا بنفش، مقاومت در برابر سرمای شدید و یخ زدگی، مقاومت در برابر برخی از مواد شیمیایی آسیب رسان و ... از مهمترین عوامل برای خرید آنها به شما می آید. اغلب افرادی که اقدام به خرید این محصولات می نمایند، با توجه به موارد ذکر شده اقدام به پرداخت هزینه ی مناسب خواهند نمود. موارد استفاده از این محصولات بسیار گسترده و قابل توجه می باشد .بسیاری از افراد از این محصولات به عنوان روکش های ماشین های خود، روکش کولر، روکش خوراک دام و ... استفاده خواهند نمود. با استفاده از این محصولات، کالاهای با کیفیت خود را به بهترین نحو محافظت خواهید نمود.

راهنمایی برای خرید پارچه ترانزیتی :
امروزه با در نظر گرفتن دغدغه های شغلی افراد ، بسیاری از اقشار عموم برای خرید کالاهای خود به صورت اینترنتی اقدام خواهند نمود. یکی از محصولاتی که می توان برای خرید آن به صورت اینترنتی اقدام نمود، بهترین پارچه ترانزیتی خواهد بود. این محصولات توسط واحدهای پخش پارچه ترانزیتی به سراسر استان ها ارسال خواهند شد. کیفیت برتر آنها همواره موجب استقبال بسیاری از افراد برای خرید آنها شده است. همچنین ارائه ی این محصولات با قیمت بسیار مناسب و ایده آل، بازار فروش پر رونقی را برای آنها رقم زده است. موارد استفاده ی گسترده از این محصول می تواند آن را به یک محصول کاربردی و ایده آل مبدل نماید.

بهترین قیمت و خرید سایبان باغی
عوامل موثر بر قیمت رول برزنت
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat