دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چاپ چادر ترانزیتی

chap-chador-teranziti.jpg چاپ چادر ترانزیتی

چاپ لوگوها و نوشته های تبلیغی روی چادر ترانزیتی در کنار سایر روش های تبلیغی می تواند یکی از موثرترین راه های معرفی محصولات و خدمات مختلف باشد. در گذشته که تعداد رسانه ها محدودتر بودند و تولیدکنندگان صرفا از طریق روزنامه می توانستند به تبلیغ محصول خودشان بپردازند. امروزه با پیشرفت و توسعه رسانه های شنیداری و دیداری و تعدد راه های تبلیغی دیگر لزومی ندارد تا صرفا از یک رسانه بدین منظور استفاده کنید. البته شرایط تبلیغی و هزینه های جانبی نیز می تواند در این زمینه نقش مهمی را بر عهده داشته باشد. بدین منظور چاپ تبلیغات روی چادر ترانزیتی یکی از بهترین روش های معرفی و تبلیغ برای برندهای مختلف به شمار می رود. کامیون ها و حتی وانت بارهایی که از این چادرها در حین سفرهای کاری به نقاط مختلف استفاده می کنند نقش اساسی در معرفی محصولات و خدمات تولیدکنندگان یا شرکت ها و موسسات مختلف دارند. با این وجود توصیه می کنیم در زمان خرید چادر ترانزیتی حتما کیفیت این محصول را در نظر بگیرید تا در حین چاپ از مشکلاتی که در این زمینه به وجود می آید جلوگیری کنید. برای آشنایی بیشتر شما با مباحثی که در زمینه چاپ چادر ترانزیتی مطرح می شود از شما می خواهیم که با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.


فروش چادر ترانزیتی ولی نه به هر قیمتی
هر چند فروشگاه های مختلفی انواع چادر ترانزیتی را در کیفیت ها و ابعاد مختلفی به منظور فروش ارائه می دهند. بهتر است با توجه به نیازهایتان چادر ترانزیتی مورد نظر را تهیه کنید. در این فروشگاه ها که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین می توانید این نوع چادرها و پارچه ترانزیتی را خریداری نمایید این محصول با کیفیت های متفاوتی عرضه می شود. یعنی ما هم می توانید چادر ترانزیتی ارزان قیمت را خریداری نمایید و هم در صورت لزوم و با توجه به حجم تبلیغات و کاربردهایی که که لازم دارید از فرصت های مناسبی مانند فروش عمده چادر ترانزیتی استفاده کنید. این کار موجب می شود تا ضمن بهره گیری از تخفیفات لازم همچنین در هزینه های مربوطه نیز صرفه جویی کنید. در بعضی موارد فروشگاه هایی که در زمینه فروش چادر ترانزیتی به صورت جزئی و فروش عمده چادر ترانزیتی فعالیت دارند می توانند شما را با مراکز چاپ رنگی و معتبر در این زمینه نیز آشنا سازند.

اگر قصد خرید چادر ترانزیتی را دارید باید بدانید
خرید چادر ترانزیتی مستلزم بهره گیری از تجارب سایر موسسات و افرادی است که به نحوی در این زمینه آزمون و خطاهایی را پشت سر گذاشته اند. کیفیت پارچه چادر ترانزیتی نباید به گونه ای باشد که رنگ روی آن تثبیت نشود و پراکنده شود. شما در مقام مشتری باید از قبل بدانید که چه پارچه ای برای چادر ترانزیتی خودتان و با چه ابعادی را می خواهید تعیین کنید. آیا هدف شما صرفا تبلیغ یک محصول یا کالا و حتی یک شعار تبلیغی ساده یا موثر برای یک برند خاص یا یک فروشگاه است؟. بنابراین باید بدانید که از چه نوع وسیله ای برای این کار استفاده می کنید. گاهی شما به همین اندازه نیز راضی هستید که برند شما روی سایبان فروشگاه های مختلفی و چادرهای مسافرتی نیز ثبت شود بنابراین بدین منظور لازم نیست که حتما هزینه های زیادی را صرف نمایید. به طور کلی یک اصل در چاپ چادر ترانزیتی باید رعایت شود و آن توجه به این نکته است که اگر شما خواهان تبلیغات گسترده هستید لازم است تا هزینه بیشتری را بدین منظور اختصاص دهید. در این شرایط مراجعه به فروشگاه ها و مراکز معتبر خرید چادر ترانزیتی می تواند به شما کمک کند. حتما در صورتی که رد این زمینه سر رشته ندارید از مشاوره فروش یا کسانی که به آنها اعتماد دارید و قبلا چنین تجربیاتی داشته اند استفاده کنید. قیمت عمده چادر ترانزیتی در این در مقایسه با قیمت تک فروشی بسیار مناسب بوده و می تواند شما را به این کار بیشتر ترغیب کند. فراموش نکنید پارچه ترانزیتی باید مطابق با ابعاد خودرو یا کامیون و حتی سایبان مورد نظرتان انتخاب شود. در انواع کامیون شاید سایز پارچه چادر ترانزیتی به 2 تا 5/3 متر نیز برسد و در صورتی که در این زمینه اطلاعات مناسبی ندارید حتما از خدمات مشاوره استفاده کنید. طرح های رنگی و جذاب و استفاده جملات تبلیغی موثر به منظور چاپ روی پارچه ترانزیتی قطعا در جذب مشتری می تواند موثر باشد.
کارخانه تولید پارچه کانتینری
برزنت کامیونی چیست و چه کاربردهایی دارد ؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat