دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

سایبان روف گاردن | اجرای سایبان روف گاردن

ejraye-sayeban-roof-garde_20210526-024544_1 سایبان روف گاردن

 سایبان روف گاردن ایده آل ترین گزینه برای ایجاد سایه و محیطی دنج در پشت بام منازل مسکونی و ویلایی است. این روزها پارچه های برزنتی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد تا سبک و لوکس را به محیط زندگی وارد کند. پارچه های برزنت در سازه هایی مانند گلخانه ها، انبارها، پله ها و البته ساخت سقف برای یک تراس خارجی زیبا و پوشش سازه روف گاردن بسیار محبوب است.

سایبان روف گاردن به شما امکان می دهد در تمام طول سال از فضای بیرون خود نهایت استفاده را ببرید. محافظت در برابر آفتاب، باران و باد را ایجاد می کند.
ساخت و اجرای سایبان روف گاردن برای خانه بسیار پیچیده نیست. برای محکم نگه داشتن پارچه های برزنتی به اسکلت، آلومینیوم و پلاستیک و یا چوب نیاز دارد. مطمئناً بهتر است یک حرفه ای تهیه کنید تا مناسب شما باشد اما نصب نباید بیش از یک روز طول بکشد. شکل سایبان به ترجیحات شما بستگی دارد اما ظاهر خوب همیشه باید اولویت شما باشد.

مزایای مهم سایبان روف گاردن 

سایبان روف گاردن دارای مزایای مختلفی نسبت به سایر طراحی های معمول سایبان است، زیرا به نور خورشید اجازه می دهد فضای داخلی را به مقدار نیاز تحت تاثیر قرار دهد. سایبان شما به خصوص در روزهای روشن گرمتر و پذیرای تر خواهد بود. در تابستان عاشق آزادی نزدیک بودن به هوای بیرون خواهید بود و این طراحی به این معنی است که شما اساساً یک اتاق اضافی در خانه خود دارید.
در بسیاری از خانه ها فضای سقف در خارج از خانه وجود دارد که فضای مناسب برای فضای زندگی و اجتماعی یک خانه را فراهم می کند. آنها مناسب برای ماههای تابستان هستند، چه صبحانه بیرون، استراحت در اواسط بعد از ظهر از باغبانی، یا نوشیدنی های عصرانه در آفتاب غروب.
سایبان روف گاردن می تواند فقط راه حلی باشد برای محافظت اضافی، به هر طریقی، به سقف یا فضای بیرونی شما. این پوشش مفیدی را ارائه می دهد که در صورت خیس شدن بیش از حد هوا یا گرم شدن هوا می توانید زیر آن از خود محافظت کنید و یک فضای اضافی در خارج از خانه برای ذخیره وسایل باغ بدون نگرانی از باران به شما می دهد.

سایبان روف گاردن به جای نشستن جلوی تلویزیون، استفاده از تلفن های هوشمند یا بازی های ویدیویی، می تواند فرزندان یا نوه های شما را به بازی در باغ ترغیب کند. مطالعه ای به تازگی نشان داده است که ۷۴٪ کودکان هر روز کمتر از ۶۰ دقیقه بیرون از خانه بازی می کنند. به طرز حیرت انگیزی، این زمان کمتر از زندانیان در خارج از منزل است. این بدان معنی است که کودکان از مزایای حیاتی بازی در فضای باز مانند آمادگی جسمانی، تحریک فکری و مهارت های اجتماعی غافل می شوند. اما با وجود سایبان روف گاردن تمامی این مشکلات برطرف خواهد شد. 

راهنمای خرید سایبان روف گاردن 

 سایبان روف گاردن را می توانید بدون مراجعه حضوری و با حداقل قیمت از فروشگاه اینترنتی دنیای چادر خریداری کنید. دنیای چادر بهترین و مناسب ترین قیمت خرید سایبان های روف گاردن را به شما مشتریان ارائه می دهد تا بتوانید یک سازه محافظ در برابر نور آفتاب و باران داشته باشید.

زیرانداز مسافرتی | فروش زیرانداز مسافرتی در دنیای ...
چتر سایبان ویلایی | تولید و فروش انواع چتر سایبان ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat